Odama girip telefonumu elime aldım. Hiç uykum yoktu. Instada gezinmeye başladım ve Bm'in bir fotoğrafını gördüm.Gözlerine doğru baktım. Telefonu yatağın içine fırlattım. Bana dediği şey hala aklımdan çıkmıyordu. "Seni seviyorum."
"Aysh delircem galiba niye böyle birşey dediki bir anda. " Telefonu tekrardan elime aldım ve birlikte çekindiğimiz fotoğraflara baktım. Nasıl da mutlu görünüyorduk. Evet Bm'i seviyorum hatta diğer grup üyelerinden ayrı bir yerde tutuyorum onu ama bu aşk mı emin değilim. Daha fazla düşünmeyip uyumaya karar verdim ne de olsa yarın şarkının bitmiş ve koreografinin de az çok hazır olması gerekiyordu.
Sabah kalktığımda Somin bana banyodan sesleniyordu :
Jiwuuu hadi kalk.
Bm'in beni kaldırmadığını fark ettiğimde bir sorun mu var acaba diye düşündüm sonra aklıma dün gece olanlar geldi.
Jiwoo: İyide ben ona birşey söylemedim ki niye böyle yapıyor yoksa fark etmeden onu kırdım mı?
Somin odaya girdi.
Somin:Birşey mi dedin Jiwoo?
Jiwoo: Yok hayır birşey demedim. Bu arada Bm nerde?
Somin: O hala uyuyor sanırım dün gece çok uyuyamamış.Ah o yüzden beni kaldırmadı. Peki o beni uyandırmadıysa ben onu uyandırırım.
Jiwoo: Ben Bm'i uyandırmaya gidiyorum.
Somin: Dikkatli ol biz jseph' le uyandırmaya çalıştık ama bize bağırıp odadan attı.Tamam deyip Bm ve Jseph oppanın odasına doğru ilerledim. İçeri girdiğimde bir adet uyuyan Bm ile karşılaştım. Yanına yaklaştım. Gerçekten yakından çok daha yakışıklı görünüyordu. Yatağın kenarına oturdum ve onu izlemeye başladım. Bir insan uyurken bu kadar mı tatlı olur yani el insaf. Ben onun yüzünü incelerken bir anda gözünü açtı. Bir anda gözünü açtığından korkmuş olmalıyım ki ayağa kalktım ve bir şeyler gevelemeye başladım.
Jiwoo: Şey ben seni uyandırmaya gelmiştim de seni öyle derin bir şekilde uyuyarak görünce kaldırmak için yanına geldim. Yüzün çok güzel göründüğü için bakmıştım. Yani şey çok yakışıklı olduğun için aysh ne saçmalıyorum ben herneyse sen hazırlan ben çıkıyım.
Tam ilerleyecektim ki bileğimden tuttu. Ona doğru döndüm. Kalbim neden bu kadar hızlı atıyor böyle.
Bm: Be....
Birşey söyleyecekti ama sustu. Yavaşça bileğimi bıraktı ve bende bunu fırsat bilip hemen odadan çıktım. Ah bana ne olmuştu böyle. Aşağıya indiğimde somin ve jseph oppanın çoktan hazır olduklarını fark edip odama çıktım. Üstüme giyecek bir şeyler ararken içeri Somin girdi.
Somin: Biz gidiyoruz ,siz de diğer arabayla gelirsiniz olur mu?
Jiwoo: Biraz daha bekleseydiniz olmaz mıydı yani?
Somin: Olmazdı canım hadi.Dedi ve odadan çıktı. Ne giyeceğime karar vermiştim.
(Bunları giydiğini düşünün)
Rahat olduğunu düşündüğüm kıyafetimi giydikten sonra aşağı inip Bm'i bekleme başladım. Oda geldikten sonra arabaya bindik ve sessizce oturmaya başladık. Tabikide benim yanımda oturuyordu. Telefonunu çıkardı ve ben daha ne yapıyorsun ya diyemeden fotoğrafımı çekti. Baktığımda çok güzel olduğunu fark ettim.
Bm: Çok güzel çıktın instangramda paylaşabilir miyim?
Sorduğu şeye şaşırmıştım. Genelde bana sormazdı ve paylaştığında haberim olmazdı. Sürekli kızardım neden bana sormuyorsun diye o da sadece gülmekle yetinirdi. Fakat çoğu fotoğrafımızı güzel çıktığı için ona kızmamın çok saçma olduğunu anlardım.
Jiwoo: Neden bana soruyorsun ki paylaş işte.
Bm: Ama istemediğin bir fotoğrafsa rahatsız olursun diye sordum.
Jiwoo: Bm bir sorun mu var genelde bana sormazsın , kafana göre takılırsın ben gördüğümde de sadece gülmekle yetinirsin ne oldu birden bire bana sormaya başladın ?
Bm: Sade.... Yok bir şey tamam paylaşmamaya kadar verdim. Oldu mu!!Sonlara doğru sesi yükselmeye başlayınca şaşırdım. Bana hiç sesini yükseltmemişti. Sadece şaka amaçlı v live da yayın açtığımız da falan sesini yükseltmişti. Neler oluyordu bu çocuğa böyle. Ben tam cevap vermeye hazırlanırken menejer seslendi.
Menejer: Bm , Jiwoo geldik hadi.
Arabadan indik. Stüdyoya çıktık ve Somin'in biz şarkıyı bitirdik demesiyle ikimizde olduğumuz yere çakıldık.Jiwoo: Ne ara yazdınız?
Somin: Siz ne kadar geç kaldığınızı farkında değil misiniz acaba? Biz geleli yarım saat oldu.Saate baktığımda gerçekten de yarım saat olmuştu. Biz nasıl bu kadar geç kalmıştık.
Jseph: Koreografiyi hazırlamak için sizi bekledik.
Bm: Hadi şarkıyı söyleyelim o zaman ritmine göre de koreografiyi hazırlamaya bakarız. Hadi Jiwoo.Çok şaşırmıştım. Şimdi de her zaman davrandığı gibi davranıyordu. Lütfen Bm artık devrelerimle oynamayı bırakır mısın? aysh!!!
Jiwoo: Hadi o zaman.
Lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin sizleri seviyorum iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...