Z dálky se ozývala nově přijíždějící sanitka a chlapec, který záchrannou jiných utrpěl sám bolestivé zranění ležel na nosítkách a stále nereagoval. Záchranáři ránu dezinfikovali a čekali na příjezd oné sanitky, která houkala v dálce. Možná by obličej byli zachránili, kdyby před budovou stálo více sanitek. Ale po takovém dlouhém čekání, se nedalo už nic dělat.
Pohled Harryho:
Spadla na mě střecha, spíše tedy dřevěný trám a pak už si jen pamatuji tvrdý náraz na zem, který mě probral. Nevěděl jsem co se stalo, kde jsem, kolik je hodin, jak se jmenuji, do chvíle, než mě záchranáři odvedli do sanitky, kde mě vyšetřili a mě se rozsvítilo.
,,Co se stalo?"zašil jsem sebou, aby si mě záchranářka, která mi dělala už minimálně 5 minut společnost všimla.
,,No, podle toho, co jsem zaslechla na vás spadl dřevěný trám, když se probortila střecha.."pokrčila ledabyle rameny.
,,To si pamatuji ale..co se stalo pak? Jak jsem se sem dostal? Proč jsem tak tvrdě dopadl?"zavalil jsem jí otázkami a ona se na mě s vykulenými oči podívala.
,,Nevím přesné informace. Sem tam jsem něco zaslechla ale podle spekulací tady vás prý zachránil váš spolupracovník. Tady dole vybuchla tlaková nádoba, a ten hasič, který nesl vás i kočku, kterou zachraňoval společně s vámi, vás hodil na poslední chvíli před sebe před budovu, ale sám tam napůl těla zůstal.."řekla v klidu. Moje myšlenky stále směřovali k Niallovi, protože mi něco říkalo, že ten "šťastlivec" byl právě on. Modlil jsem se, aby mé tušení lhalo a já mohl dál pracovat s tím usměvavým blonďákem dál, protože...neumím si představit základnu bez něj.
,,Je v pořádku?"šeptl jsem se sklopenou hlavou k zemi.
,,Ten hasič? Kolem něj se seskupilo hodně záchranářů, takže jsem si jistá, že žije. Teď s ním čekají na sanitku, která ho převeze do nemocnice ale...prý to neni hezký."zakroutila hlavou a mě přejel mráz po zádech. Co když je to vážně on?
,,A nevíte kdo to je?"postavil jsem se na nohy a do ruky si vzal helmu ležící na stolečku vedle nosítek.
,,To vážně nevím.."semkla rty k sobě a zavřela za mnou sanitku. Rozešel jsem se klidným krokem k našemu autu, kde stál pouze velitel s tvrdým výrazem ve tváři.
,,Stylesi! Já myslel že ses někam ztratil!"zasmál se a vstřícně se na mě usmál.
Všichni z naší jednotky hasili plameny, které se nyní rozšířili po celém stavení. Nedával jsem domu déle jak 10 minut, než spadne, na to by nesměl bý tak poničený. Bylo vidět, že všichni dělali co mohli, aby dům uhasili. Z části se jim vedlo, ale stále bojovali s nepřítelem, který strašil v prvním patře.
,,Veliteli, kdo byl ten hasič, kterého převezli do nemocnice?"zeptal jsem se s obavami.
,,Myslíš toho, který tě zachránil?"řekl už vážnějším tónem a já místo odpovědi přikývl. ,,Niall..to Horan tě zachránil."řekl a já otevřel pusu dokořán.
,,Jel tam někdo s ním?"zeptal jsem se.
,,Ne..ale měl by tam někdo jet.."usoudil a já od něj odešel. Stopl jsem si prvního taxíka, který projíždel a nařídil mu, aby mě odvezl co nejrychleji do nemocnice. Po pár minutách jízdy jsem vystoupil a vyběhl směrem k recepci.
,,Dobrý den, hledám Nialla Horana. Převezli ho sem před chvílí. Hasič.."objasnil jsem jí, koho hledám a ona párkrát klikla do počítače.
,,Je na ambulanci číslo 4, jste příbuzný?"zeptala se.
,,Spolupracovník.."odpověděl jsem a vyrazil sprintem k ambulanci číslo 4. Slušně jsem zaklepal a počkal, než mi otevře někdo z personálu uvnitř. Stalo se tak a já vstoupil s vyděšeným výrazem dovnitř.
,,Vy jste?"zeptal se naštvaně doktor, který psal něco na počítači.
,,Spolupracovník.."řekl jsem už poněkolikáté ten den a všiml, jak se Niall mírně ošil.
,,Můžete jít...vše je v pořádku akorát...si to mažte.."podal mu doktor papír a vyhnal nás oba ven.
,,Co se stalo?"zeptal jsem se, když si se stále sklopenou hlavou sedl na židli. Pouze zavrtěl hlavou ale nevěnoval ani jeden pohled. Sedl jsem si vedle něj a položil mu bradu na rameno.
,,Vždycky jsem si přál umřít s pocitem, že jsem někoho zachránil, nebo se o to alespoň pokusil. Myslel jsem, že tam tentokrát vážně umřu, protože ta bolest byla nesnesitelná. Ale já...neumřel. Ale pamatovat si to budu navždycky..i kdybych chtěl zapomenout.."popotáhl a já nechápal.
,,Časem zapomeneš.."přejel jsem mu po rameni, které se mu jako ostatní části těla klepalo.
,,Ne Harry. Strašák na celý život"podíval se na mě a já mírně otevřel pusu. Po skoro celé délce pravé půlky obličeje se mu rýsovala popálenina. Jeho oko nemělo žádnou zmínku po poranění, ale na popálené půlce nezbyl ani jeden milimetr nepopálené pokožky.
,,Nialle..co se tam opravdu stalo?"semkl jsem rty k sobě. Věděl jsem, že vybuchla tlaková bomba, ale jak mě našel? Jak mě uzvedl? Co se před tím vlastně stalo?
,,Vybuchla tam tlaková bomba s Propan Butanem"zamračil se a ihned na to udělal bolestnou grimasu.
,,Myslím ještě před tím.."šeptl jsem a podíval se mu do očí.
,,Eh..Šel jsem zachraňovat kočku té staré paní. Nemohla chodit a byla dost těžká, takže jsem ji vzal a chtěl utéct před budovu ale..pak jsem proběhl kolem druhého bytu a uviděl hasiče na zemi takže jsem se prostě otočil a vzal tě taky. Byli jste oba strašně těžcí, to ti povím."i přes poranění se jemně usmál.
,,Kolem tebe muselo proběhnout tolik hasičů, museli ti pomoct!"zamračil jsem se. Celá situace pro mě byla rázem nepochopitelná. Přece by mu ostatní pomohli! Nebo ne?
,,Nebuď naivní Harry! Šel jsem po těch schodech opravdu opatrně, abych s vámi nespadl a když ve vysílačkách zaznělo, že mají všichni utéct, že to tam bouchne, všichni kolem mě proběhli jak pominutí! Mysleli jen na to, aby sami přežili! Vůbec si mě nevšímali! Prostě mě tam nechali se s vámi dřít ještě poslední patro až dolů. Jenže jsem to nestihl no.."prohrábl si vlasy, které se zdály zepředu také trochu popálené.
,,Stále ale nechápu, jak jsi nás mohl hodit tak daleko před sebe."zavrtěl jsem hlavou očekávajíc odpověď.
,,Nebyla to až taková dálka. To zase nepřeháněj. Prostě jsem tě zachránil a hotovo..už to prosím dál nerozebírej, ano?"řekl tvrdým hlasem a vykročil směrem k výtahu.
Tááák:) Další část je konečně zde:O
Tahle část mi trvala strašně dlouho a ani nevíte, kolik nadávek jsem proti němu měla:D Chudák teď musí mít určitě strach jen ze slova vulgarismus..Video co je připnuté k dílu-je naprosto luxusní a úpe mega dojemný takže se na něj rozhodně podívejte:) Jinak otázka 3:D
-Koho považujete za svůj vzor?
VOTE & COMMENT!!
Love you all!! <3
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...