1.part

2.8K 101 4
                                    

Niall's view:

Seděl jsem nehybně před kanceláří hlavního velitele této stanice, pana Roada a poslouchal hádku mezi ním a šéfem. Seděl jsem tam podruhé za svůj život, jelikož na praxi, kterou jsem byl nucen dělat mi přidělili právě tuto stanici. Po chvíli se jejich hádka uklidnila a ze dveří vykoukla hnědooká blondýnka.

,,Pojď dál.."usmála se na mě, ale já jí úsměv neopětoval. Byla hádka mezi těmi dvěma kvůli mě?

,,Pane Horane! Rád vás zase vidím.."přivítal mě vřele pan Road a došel kulhavě až ke mně. Tuto stanici stále řídí, ale už nejezdí na tolik výjezdů, jako předtím, kvůli té noze.

,,Dobrý den, taky vás rád vidím"hlasitě jsem polkl a potřásl si s ním na uvítanou rukou. Překvapením pro mě bylo, že šéf někudy odešel.

,,Tak co vás sem táhne?"posadil se do pohodlné kožené židle, a hlavou mi pokynul na dřevěnou židli naproti jemu.

,,Práce. Hledám práci.."vydechl jsem zoufale, protože tohle není první hasičská stanice, na kterou podávám žádost o práci.

,,Pane Horane, musím uznat, že máte velké štěstí, jelikož právě jednoho nového hasiče hledáme."přiznal a já se uvnitř sebe zaradoval. ,,Máte s sebou životopis?"zamračil se na chvíli a já zběsile přikývl hlavou.

,,Poslal jsem vám ho mailem.."ukázal jsem na jeho černý monitor a znovu hlasitě polkl.

,,Oh..skvělé.."nasadil zas svůj přívětivý úsměv a otevřel si e-mail, kde ihned klikl na můj životopis. ,,Vidím že máte vystudovanou střední školu s oborem záchranář, tu jen tak někdo nevystuduje pane Horane. Máte můj obdiv. Dál vidím, že máte mnoho zkušeností s touto prací.."přesouval pohledy z monitoru na mě, a ze mě zas na monitor. Chvíli ještě projížděl stránkami, a nakonec počítač vypl se slovy: ,,Nevidím problém"mé srdce na to hned zareagovalo poskočením.

,,Přijmete mě?"ujistil jsem se, jestli se mi jeho slova jen nezdály.

,,Ano. Nemám k vám žádné výhrady."spojil si ruce na stole a podal mi hromádku přibližně 5 papírů. ,,Tady vše vyplníte a podepíšete, a zítra tohle všechno donesete sem, kde vám přidělím pracovní průkaz a pracovní oblečení."vysypal hned ze sebe a já nemohl uvěřit, že je to všechno opravdu tak lehké.

,,D-děkuji vám.."pousmál jsem se, potřásl si s ním znovu rukou a s dobrým pocitem odešel.

Harry's view:

Seděl jsem sám v jídelně a koukal na plazmovou televizi, kde zrovna dávali zprávy. Pár případů, u kterých jsem byl tam zaznělo, ale některé mě neznámé mě zaujali natolik, že jsem všechnu pozornost věnoval pouze obrazovce.

,,Harry!"přicupitala do místnosti hnědooká blondýnka nosící jméno Gabriele.

,,Co je?"zavrčel jsem na ni, protože minulá 24 mi na energii moc nepřidala.

,,Zítra k nám nastupuje nový pracovník, a já potřebuju, abys ho za mě tady provedl."povzdychla si a já televizi vypl.

,,A proč já? Proč ho nemůže provést třeba Erik? Nebo Emilian? Pracují tu déle než já.."svěsil jsem ruce podél těla a stoupl si ze sedačky.

,,No tak..nebuď líný.."mrkla na mě a já protočil očima.

,,Prosím..řekni jim, komukoli, ať ho provedou, jen to nedávej mě"přešel jsem blíže k ní a chytil ji za ramena. ,,Já vím, že ty na to máš.."pronesl jsem její hlášku jemným hlasem a párkrát zamrkal očima.

Fireproof //Narry-ff [cz]//Kde žijí příběhy. Začni objevovat