13.part

1.2K 81 5
                                    

Vyjeli jsme nahoru do bytu, kde si Harry nechal věci. Čekal jsem u dveří a přemýšlel, jak bych z něho jiným způsobem dostal, kam má namířeno. Když už si všechny věci vybalil, vykročil z bytu a já zamkl.

,,Můžu zas řídit?"našpulil jsem pusu a nastoupil s ním do výtahu. Harry mé našpulené pusy hned využil a políbil mě. Doslova mě přirazil na stěnu výtahu a začal mě drsně, ale přesto vášnivě líbat. Stále jsem čekal na odpověď, ale ta se ne a ne dostavit.

,,Ne"usmál se a bez jakýchkoliv dalších řečí vystoupil z výtahu a došel ke svému autu, do kterého nasedl. Posadil jsem se na místo spolujezdce a raději už nic neříkal, protože jsem nechtěl Harryho naštvat. On byl hrozný cholerik. Stačilo málo a on vybuchl jako sopka. Někdy z něj šel i strach a já ho neznal natolik dlouho, abych si byl jist, že mi nic neudělá. Tentokrát už neodbočoval na žádnou dálnici, ale projel střed Londýna až zajel na parkoviště vedle Hyde Parku.

,,Co tu chceš dělat?"podivil jsem se. Na začátku léta v tomto parku nikdy nebylo nic moc k vidění. Bylo horko, a slunce svítilo, to ano, ale nebyl jsem si úplně jistý, jestli mám zájem o nudnou procházku po parku, který znám nazpaměť.

,,Najíme se tu a projdeme se. Je hezky a trčet doma nebudeme Ni"vytáhl z přihrádky totožné sluneční brýle, které jsem měl na hlavě a posadil si je na nos. Vystoupil z auta a já s hlasitým povzdechem udělal to samé. Ne že bych nebyl rád, že se mnou Harry tráví svůj volný čas a tak mi dokazuje, že to se mnou myslí vážně, ale ze včerejška na tom moje nohy a zadek nebyli zrovna nejlíp. Sezení bylo v pohodě, jelikož to nebolelo tolik jako při chůzi. Bolest se v sedu za pár chvilek ztratila, kdežto chůzí přicházela nová a nová. Nechtěl jsem ale Harrymu narušit plány a tak jsem nakonec i přes všechnu tu bolest svolil.

,,Máš zítra dvacetčtyřku?"zeptal jsem se. Moc dobře jsem věděl, že spolu máme další den šichtu, ale přesto jsem se ho zeptal.

,,Jo..ty taky, ne?"odpověděl s úsměvem a rozhlédl se okolo. Vstoupili jsme na území Hyde Parku. A zmýlil jsem se. Okolo nás bylo postaveno mnoho nových dětských hřišť, nově vysazené stromy rostly, a chodník byl po dlouhé době hotový a dodělaný.

,,Jo. Teď když začíná léto, bude o dost víc požárů, co?"vytáhl jsem téma, které nás oba zajímalo. Harry se na mě s údivem v očích podíval a zastavil se. Na moment jsem se vyděsil, co jsem řekl špatně.

,,O tom ani nepochybuj Nialle"uchechtl se a já s ním. Až v tu chvíli jsem svůj zrak upřel na jeho ďolíčky, které mu zdobili jeho obličej, když se usmál. Byl tak roztomilý. Až do té doby, než jsme došli k jezeru ani jeden z nás nic neříkal. Jsi jsme mlčky a oba si užívali začátek léta. Objednali jsme si jídlo a sedli si s ním na lavičku s výhledem na jezero. Někomu by to ticho mohlo vadit, ale my byli spokojení. Měli jsme toho druhého při sobě a to bylo nejdůležitější.

****************

Okolo čvrté hodiny jsme dorazili do mého bytu. Hned po otevření dveří mě ale do nosu udeřila nádherná vůně špaget, které umí jen jedna jediná osoba. Nejprve jsem měl obrovskou radost z toho, že ji zase vidím, ale potom mi došlo, že jsem nepřišel sám. Harry vypadal zmateně a tak jsem vstoupil do kuchyně a usmál se na mou nejlepší kamarádku, která se pohybovala v rytmu jakési písničky, která jí hrála ve sluchátkách. Udělal jsem dalších pár kroků a to stačilo k tomu, aby mě zaregistrovala.

,,Niallere!"vykřikla šťastně, vymotala se ze sluchátek a skočila mi rovnou do náruče.

,,Ahoj Demi, jak jde život?"políbil jsem ji na tvář a ona mě taky, tak jako vždycky.

,,Skvěle, co ty?"usmála se a stoupla si na nohy.

,,Naprosto skvěle"stále se mi z tváře neztrácel úsměv. Měl jsem se opravdu tak, jak jsem zmínil. A to díky jednomu roztomilému ale přesto drzému chlapci, který stál stále ještě v chodbě a až po chvíli se přemohl vejít do obýváku k nám.

,,Ahoj, já jsem Harry"usmál se na ní a mile ji podal ruku. Demi celá ohromená a zaskočená udělala to samé ale nezmohla se na slovo. Sjela ho pohledem od shora dolů a pak se podívala na mě.

,,Demi"usmála se a nahodila ke mně tázavý výraz. ,,Ty musíš být Niallerovo kamarád"pronesla nervózně a začala si na prst namotávat pramen vlasu. A v tu chvíli se mi situace přestala líbit. Demi si vlasy na prst namotávala jen tehdy, když byla nervózní a chtěla někoho sbalit. Jinak řečeno, byla to její balící technika, jelikož v téhle pozici vypadala neodolatelně a ona to věděla. Stoupl jsem si k Harrymu a trochu se otřásl. Nevěděl jsem jak jí to říct. Nemohl jsem začít "No Demi, víš..já jsem gay a tohle je můj přítel Harry" to by nešlo.

,,No, Harry není můj kamarád"lehce jsem se začervenal ale Demi to nepochopila.

,,Takže nejlepší kamarád?"skousla si spodní ret a pokukovala po Harrym.

,,Přítel"chytil mě Harry za ruku a políbil mě. Byl vyšší než já a tak se musel sklonit a já hlavu musel naklonit trochu nahoru. Po chvilce se ode mě odlepil a uviděl Demi stát v překvapeném pohledu.

,,Takže vy dva"ukázala na nás oba a já kývl. ,,Už jsem si myslela že si nikoho nenajdeš Niallere!"zasmála se a oba nás objala. Tak takovou reakci jsem nečekal.

,,Líbíš se mi"zajásal Harry a já tam stále tupě zíral na její roztomilý úsměv na rtech. ,,Myslel jsem že budeš proti"zažertoval Harry a odešel s ní do kuchyně, kde spolu začali vařit a povídat si. A o čem si povídali? Jaké téma by mohli probírat, aby ho měli společné? No jistě že probírali mě. Nechal jsem je tak a zalezl do ložnice, kde jsem se převlékl zpět do domácího oblečení. Bylo mi trochu líto, že se bavili jenom spolu a vůbec jim nevadilo, že jsem tam taky. Ani si nevšimli, že jsem zaplul do této místnosti.

Vylezl jsem znovu do obýváku a lehl si na gauč. Ti dva se přesunuli na téma požárnictví, život a kulinářství, což jsem vážně poslouchat nechtěl. Z pod stolu jsem si vytáhl černé sluchátka, která ladila s mým telefonem a zapíchl je do mého Iphonu. V přehrávači jsem vyhledal píseň 'Uptown Funk' a mobil schoval do kapsy. Nechtěl jsem přemýšlet. Chtěl jsem alespoň na chvilku přestat myslet. Po chvilce pokoušení o moje přání jsem ale usnul.

------------------------------------------------------------

Ahojte mrkvičky:D Jsem tu s novým dílem:)

Otázka:

-Chcete do příběhu více zaplést Demi nebo raději někoho jiného?

VOTE & COMMENT!!

Love you all!! <33

Fireproof //Narry-ff [cz]//Kde žijí příběhy. Začni objevovat