Přečtěte si prosím celou poznámku až do konce.. děkuju! <3
Niall's view:
Ani nevíte, jak moc se mi ulevilo, když Harry přišel a omluvil se mi za to všechno. Doufal jsem v to a ono se to skutečně stalo. Oči jsem otevřel okolo šesté hodiny ranní. Kolem mého pasu byly obtočené Harryho ruce, a pevně držely, takže kdybych se hnul, vzbudil bych ho. Hlasitě jsem si povzdechl a myslel na to, že mám být v sedm u doktora kvůli nedávnému zápalu plic. V mysli jsem si vybíral oblečení, které si vezmu na sebe a uvolnil se, když se Harry přetočil na druhý bok a tím mě pustil. Zvedl jsem se z postele, převlékl se, v koupelně udělal ranní hygienu a vše okolo ní, nasnídal se a odešel z bytu. Podíval jsem se cestou do nemocnice na stránky londýnské stanice a zjistil, že za dva dny máme službu.
************************
Vrátil jsem se domů v devět hodin. Zavřel jsem za sebou dveře a došel do kuchyně, kde seděl polonahý Harry s rohlíkem v puse. ,,Kdes byl?"zeptal se s plnou pusou své snídaně. Hlasitě jsem se uchechtl a odložil si věci na svá místa.
,,U doktora"odvětil jsem a z kuchyně si přinesl banán. sedl jsem si na gauč a hlavou koukal na Harryho.
,,A jak to dopadlo?"zeptal se se zájmem a poté se zamračil.
,,Jsem zdravej"poklepal jsem se po hrudi a kousl si banánu. ,,Za dva dny máme 24-ku"oznámil jsem mu a on kývl na znamení, že ví.
,,Četl jsem to"potvrdil mé mínění a odnesl talíř do kuchyně. ,,Máme dnes něco v plánu?"zahoukal od linky a já protočil očima. Došel jsem až k němu, vyhodil banán a podíval se na něj vážným výrazem.
,,Ne"vycenil jsem zuby a začal umývat nádobí. ,,Nebo snad chceš něco dneska dělat?"podivil jsem se.
,,Mohli bychom jít nakupovat nebo se jen tak projít..je mi to jedno"navrhl a já sklidil poslední talíř. Pokrčil jsem rameny na znamení, že je mi to jedno a utřel si ruce. ,,Ne! Už to mám!"rozzářil se a já začínal mít strach, co zas vymyslel.
**********************
,,Ne! V žádném případě!"zavrtěl jsem hlavou a založil si ruce na hruď, abych vypadal vážněji.
,,Ale no ták! Ber to jako omluvu za ten včerejšek!"přemlouval mě a já protočil oči.
,,Za ten už ses mi omluvil"zabručel jsem a stále sledoval skateboard opřený na držátku v obchodě. Zezdola byl kostkovaný červeno-černou barvou jako má košile, kterou jsem měl doma ve skříni a nahoře byl černý, jako skoro každý skate tam. Stál poměrně nízkou částku, ale problém byl v tom, že Harry nedal dopustit, abych si ho sám zaplatil. A tak jsme tam stáli jak debilové a hádali se, kdo ten skateboard zaplatí. ,,Ty máš skate?"zamračil jsem se.
,,Jo. Ale musím si pro něj dojet domů"zachichotal se a vzal skate do ruky. Zamířil k pokladně a já se za ním strapněně plazil. Nenáviděl jsem, když za mě někdo něco platí. A tak to i zůstane! Když Harry zaplatil, dal mi skate do ruky a usmál se.
,,Neumím na tom"zavrtěl jsem hlavou a vyšel s Harrym z obchodu.
,,Na tom se za pár minut naučíš"odvětil mi a nasedl si do auta. Jeli jsme asi 10 minut, než jsme zastavili před Harryho domem. Byl opravdu krásný, ale můj byt byl prostě můj byt. Strhl jsem se svého skateboardu všechny cedulky a nálepky a pořádně si ho prohlédl. V tu chvíli jsem tak trochu litoval, že má červeno-černá kostkovaná košile leží ve skříni a ne na mém hrudníku. Auto vrčelo od toho, jak Harry nevypl motor a mě napadlo místo, kam jsem občas jezdil s Demi. Byl to opuštěný park se starším betonovým hřištěm a skateboard místem. Chodilo tam jen pár lidí i přes to, jak moc hezky to tam vypadalo. Přesedl jsem si rychle na místo řidiče a skate hodil dozadu na sedačku. Upravil jsem si sedačku podle svého a už jen čekal, kdy Harry nastoupí s tím svým typickým uraženým pohledem. A to se po pár dalších minutách stalo. Ihned jak mě zahlédl u volantu, jeho obličej utvořil uraženou až naštvanou grimasu a s hlasitým zavřením dveří se posadil na sedadlo spolujezdce. ,,Co to vyvádíš?"povzdechl si a dal své prkno na stejné místo, jako já dozadu.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...