,,Ty se zlobíš? Proč brouku?"mlel Harry jako kolovrátek stále dokola. Potřeboval zřejmě vědět, co se stalo že jsem na něj naštvanej ale..mohl by na to přijít sám, ne? ,,Nialle, co se stalo? Udělal jsem něco špatně?"dotkl se mého stehna a já jeho ruku odhodil zpět na jeho stehno. Rty jsem měl pevně semknuté k sobě, abych nevylítl a volant jsem drtil svými dlaněmi tak moc, že mě pokožka začínala pálit. ,,Tak mi alespoň řekni, jestli jsi na mě naštvaný nebo jenom přemýšlíš a nechceš se mnou mluvit!"zamračil se podrážděně a já zastavil na červené, která nám skočila jako na zavolanou.
,,Myslel jsem že jsi chytřejší Harry, jsem na tebe naštvaný"přiznal jsem a dál se s ním nepáral. Ať se uškvaří ve své vlastní šťávě. Nebudu furt ten, který bude ve vztahu všechno tolerovat. Po té kozaté blondýně koukal jako na svou kořist a ani ho nenapadlo se mnou jít na ten hmyz.
,,To se jako zlobíš kvůli tomu, že jsem ti nešel pomoct s tím hmyzem, a byl s paní Carlyovou v kanceláři?"naklonil hlavu ke straně, jako to dělám já. Ah..už to není ředitelka ale paní Carlyová! Potlesk pro pana dokonalého! Nic jsem na to neřekl a odbočil k bráně školky, která byla otevřená. Zajel jsem dovnitř a hned před budovou nás vyhlížela postarší vrásčitá paní s příjemným a nefalešným úsměvem na tváři. Oba jsme vystoupili a já jí s úsměvem stiskl ruku.
,,Horan"pronesl jsem a podal jí do druhé ruky papíry, kde bylo potřeba načmárat pár podpisů a razítek.
,,Mandleyová, těší mě"rozšířila svůj úsměv ještě víc a Harryho si nevšímala. Vlastně ta ignorace byla vzájemná. ,,Ty sršně jsou tam"ukázala na velký úl na stromě a odešla i s papíry pryč. Z auta jsem znovu vytáhl potřebné věci a pustil se do hubení. Strom byl vyšší než se zdál, a tak jsem musel vytáhnout místo štaflí žebřík a vylézt až na jeho konec, abych na úl dosáhl. Harry stál těsně pod žebříkema zkoumal své ruce, které ani nepokusil přesunou na hrany žebříku, aby mě jistil. Jeho postoj jasně říkal, že chce co nejdříve vypadnout ale to nebyl sám. Stříkl jsem na "sršní domeček" sprej a oni se začali rojit kolem mě. Jejich úl jsem pak hodil do pytle a hodil ho tak 10 metrů od stromu, blíže k autu. Ostatní věci letěli hned za ním a tak jsem měl volné ruce. Z mého hrdla se ozval vzlyk, když jsem jednou nohou špatně šlápl a zakolísal. Jedna noha se odpojila od žebříku a já se proletěl vzduchem směrem dolů, kde mě zachytily dvě silné paže. Vletěl jsem Harrymu přímo do náruče. Usmíval se jako sluníčko, ale v jeho očích stále zůstavali zbytky strachu, paniky ale i úlevy.
,,Vždycky jsem tak nějak tušil že jsi padlý anděl"zašeptal a já nespouštěl zrak z jeho zelených kukadel. Nevěděl jsem co na to říct. Ještě před chvílí byl celý nesvůj z toho, že se s ním nebavím a teď mě svými slovy naprosto vyvádí z míry. ,,Ztratil si řeč? Možná bych tomu mohl pomoct"znovu naklopil hlavu na stranu a spojil naše rty v jedno. Byl něžný a jeho rty horké a malinové, jako vždy. Všechno to špatné, co před tím udělal jako by se vysvětlilo a ztratilo z povrchu zemského. Chtěl jsem aby tahle chvilka nikdy neskončila, jenže jsme oba potřebovali nějaký ten kyslík do plic a tak jsme se museli odtáhnout. Stále mě držel v náruči a nevypal, že by mě chtěl pustit.
,,Miluju tě"vypadlo ze mě, aniž bych nad tím jakkoliv přemýšlel. Harrymu se rozsvítily oči a jeho rty se znovu zkroutili do láskyplného úsměvu.
,,Já tebe"vlepil mi polibek na čelo a pustil mě. Ještě pár dlouhých vteřin jsem z něj nespouštěl oči, až nás vyrušila paní Mandleyová. Ještě před chvílí bych jí měl za milou paní, ale teď se vše otočilo a moje podvědomí pro ní vymyslelo název 'kazitelka romantických chvil s Harrym'.
,,Vše je podepsané, orazítkované a vy máte koukám taky hotovo, děkujeme moc."podala mi modré desky s papíry. Mile jsem se usmál a desky si strčil pod paži. ,,Pokud by bylo možné, naše mateřská škola by s vámi ráda spolupracovala. Chtěli bychom uspořádat různé akce a poučné hodiny pro naše děti, milují hasiče"nabídla nám a mi oba se na sebe podívali. Dostali bychom prémie a myslím že by nebylo od věci strávit pár hodin mimo stanici.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanficHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...