,,Zítra mám volno, jak jseš na tom ty?"podíval se na mě Harry po tom, co vyndal klíčky ze zapalování.
,,Uhm..já tam byl teprve jednou a žádný rozvrh jsem nedostal"zaskočil mě svou otázkou.
,,Zavoláš mu a zeptáš se?"nasadil svůj štěněcí výraz.
,,Jo, zeptám se"přikývl jsem s povzdechem a z Harry auta vylezl. Přede mnou se tyčil panelák, ve kterém se ukrýval můj byt ale také se tam ukrývalo mnoho vzpomínek.
,,Jdeme?"usmál se Harry a já se společně s ním vydal dovnitř.
Vyjeli jsme výtahem do sedmého patra a vlezli do mého menšího bytu. Trochu jsem se zastyděl, protože pro něj můj byt musel být jedna velká jeskyně. Určitě byl zvyklý na nádherné interiéry, ale můj byt ho rozhodně překvapil.
,,Máš to tu hezký"pochválil mě a já se trochu zašklebil.
,,Asi na něco takového nejsi zvyklý a pochopím, jestli se ti tu nelíbí. Ale přesto děkuju"slušně a popravdě jsem odpověděl a Harry se uchechtl.
,,Nikdy mě nepřestane udivovat tvoje vyjadřování"pověsil si bundu na věšák a vešel pomalu do obývacího pokoje, kde ihned zakotvil u mé sbírky filmů. ,,Vidím že máme z čeho vybírat"zasmál se a postupně si prohlížel všechny filmy.
,,Chceš něco?"přejel jsem si dlaní po zdravé půlce mé tváře.
,,Ne, zatím ne"zavrtěl hlavou a poplácal na místo vedle sebe, kam jsem jako pejsek sednul.
,,Co si pustit 'Já padouch'?"ukázal na dvd s mimoněm.
,,Eh..neni to náhodou pohádka?"usmál jsem se nad představou, že s Harrym budu koukat na kreslenou pohádku.
,,No a?"ukázal mi své bílé zuby a strčil film do přehrávače, vedle plazmové televize. ,,Máš xbox? Zahrajem si pak?"zaškemral a já přikývl. Trochu mě překvapilo, že Harry neměl xbox, když měl peníze na to, si tu krabičku koupit.
Harry si usedl na můj černý kožený gauč a překryl se dekou. Pomalu jsem si sedl vedle něj a opřel se loktem o opěrku gauče. Film začal a Harry se podělil o deku, která už stačila vsáknout jeho vůni. Po celou cestu sem jsem se nemohl nabažit jeho vůně, která létala všude okolo mě v autě a teď i tady. Voněl dokonale. Harry se stále něčemu smál a já, aby to nevypadalo divně jsem se zasmál taky. Nesledoval jsem ten film. Sledoval jsem jen a jen Harryho. Jeho rty se nepřestávaly usmívat a jeho oči svítili zeleně i ve tmě, která panovala v pokoji. Byl dokonalý. Ani jsem nepostřehl, že film skončil a Harry se na mě podíval.
,,Jsem zajímavější než ta pohádka, co Ni?"zasmál se mi a já se uculil. Věděl, že ho pozoruju. Měl přehled o všem co dělám a vždy, když jsem udělal něco, co by normální člověk nezaregistroval, Harry na to ihned zareagoval. ,,Nemusíš se stydět! Je to roztomilý"přiznal a já se zaculil ještě víc. ,,Co si pustíme teď?"vzal do ruky ovladač a našel v televizi soubor s filmy, které jsem tam nedávno stáhnul.
,,Co Kruh?"zívl jsem a navrhl se podívat na horor.
,,Ne, ten je trapnej"odfrkl si Harry a zastavil se u filmu, který nebyl zrovna nejlepší na sledování v naší situaci. ,,Pustíme si 'Fifty Shades Of Grey'?"zamrkal na mě a já se zamyslel. Bylo to spíše pro holky. A navíc, tam bylo celkem dost erotických scén, takže by to nemuselo dopadnout dobře, mezi mnou a Harrym. Neříkej, že Harryho nechceš! Ozvalo se mé podvědomí a já zavrtěl hlavou, načež na mě Harry hodil nechápavý pohled.
,,Neni to pro holky?"znervózněl jsem.
,,To možná jo, ale chtěl bych to vidět"pustil film a já zavřel oči.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...