,,Nialle prosím nebreč"kolébal jsem s ním dál a dál ale nic nezabíralo. Jako by mě ani nevnímal, jako by nevěděl že tu jsem s ním. ,,Podívej se mi do očí"obrátil jsem ho čelem k sobě a mohl vidět jeho zaplavené oči. ,,No tak..nezavírej je a koukej se mi do očí"otevřel jsem mu oči, když mě odmítal poslouchat. Smutně se podíval přímo do mých oči a držel. ,,Ni poslouchej mě. Všechno je v pořádku. Jsem tu s tebou"upokojoval jsem ho a překvapivě to zabíralo. ,,Jsem tady a vždycky budu. Miluju tě. Jsi můj šmudlík. Neplakej prosím, ničí mě to. Půjdeme domů. Uděláme si čaj a koukneme na film, co říkáš?"pousmál jsem se a v duchu si nadával za ty pitomosti, co jsem mu řekl. Fakt jsem v utěšování špatnej. Dáme si čaj? Jsem debil? Koukal na mě a přemýšlel. Jeho oči se odtrhly od těch mých a já zpanikařil. Dál už bych nevěděl co mu říct. Jak ho utěšit. Jeho pohled se přesunul na hrob. Hlasitě se nadechl a vydechl a poupravil věnec. Stále plakal ale bylo vidět, že už to nebylo tak hrozné. Otočil se zpět na mě a pohledem mě požádal o objetí. A tak jsem udělal. Pevně jsem ho stiskl k sobě a užíval si té chvilky, kdy na mě není naštvaný a já se cítím, jako by bylo vše fajn. Zvedl jsem se ze studené země a propletl si prsty s Niallem, který se uculil.
**********************
,,Dobrý?"zeptal jsem se klidným a tichým hlasem, abych nezkazil doposud klidnou atmosféru.
,,Jo"přikývl a napil se jahodového čaje. Za tu dobu, co jsem s ním, jsem si všiml, že pije jen červené čaje. Višňový, jahodový, brusinkový, malinový a jablečný. Sedl jsem si na gauč kousek od něj a nervózně si mačkal prsty. ,,Promiň mi to já..myslel jsem že to zvládnu.."odvrátil pohled na zem a zamračil se.
,,Neomlouvej se. I od tohohle tu pro tebe jsem"chytil jsem jeho ruku do své a zmačkl. ,,Miluju tě"špitl jsem a očekával, že se zvedne a odejde, jako naposledy.
,,Já tebe"položil hrnek na stůl a přilepil se na mé rty. Tohle je můj Niall!
,,Tady se někdo rozjel.."zavrněl jsem a vytáhl jeho triko výš abych mohl otlapkat jeho hruď. Převrátil jsem ho pod sebe a jeho triko vytáhl ještě výš, abych ho mohl sundat. V tu chvíli se Niall hnul a stáhl si triko zpět dolů. Udiveně jsem se na něj koukl a dožadoval se vysvětlení.
,,Nechci abys to viděl. Nechci dělat zle"zamrmlal a jeho pohled se stočil vedle na stůl.
,,O čem to mluvíš?"zamračil jsem se a chytil lem jeho trika.
,,O výsledcích Joshovo malování"stáhl mé ruce a já se zasmál.
,,Už jsem si to s ním vyřídil. No tak Ni, vím co ti dělal"spojil jsem naše rty tentokrát já a sastně zavrněl.
***************************
,,Chtěl bych jet zítra k mamce, slaví narozeniny a pozvala zas celou rodinu, pojedeš se mnou?"zeptal jsem se Nialla, když jsme leželi v posteli a já měl Nialla přitisknutého zády na mou hruď jako vždy.
,,Nechci aby se opakovalo to co minule"zesmutněl.
,,Nebude se to opakovat"zavrtěl jsem hlavou a políbil ho na rameno.
Niall's view:
,,Slibuješ?"otočil jsem se na Harryho a ten pokývl hlavou.
,,Slibuju"dal mi malou pusinku na rty a já se usmál. Od toho proslovu, který mi řekl na hřbitově, jako by ve mně zas něco změklo a já z poloviny vyřešil své problémy. To, že jsem se s ním vyspal na našem gauči nebylo špatné rozhodnutí. Miloval jsem ho. A byl bych blázen, kdybych s ním byl ve vztahu, a neužíval si jeho přítomnosti.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...