Šel jsem po obrubníku a předem přemýšlel, co si vezmu na sebe. Představoval jsem se v obleku, ale to by bylo až moc podivné. Stále jsem nechápal, jak se mi ten kudrnatý, arogantní a egoistický blbeček mohl tak rychle dostat do hlavy. Neznal jsem ho, pak jsem ho nenáviděl, pak jsem se s ním udobřil a teď k sobě máme jakýsi zvláštní vztah. I přes to všechno, co mi dělal jsem mu odpustil a přijmul jeho nabídku, jít s ním na rande. Odkdy jsem na kluky? Kdy se stalo, že jsem začal mít k Harrymu blíže? Ani se neznáme, tak proč jdeme na rande? Možná abychom se seznámili, nebo abychom se dali dohromady? Ne, to druhý znělo dost směšně.
Ani jsem si neuvědomil, že stojím před svými dveřmi od bytu, který se nachází v sedmém patře. Panelák leží asi kilometr od stanice, takže mám každou směnu ještě zaručenou procházku. Na auto nemám, a rodiče žádné taky neměli, takže jsem a budu bez auta. Zaplul jsem dovnitř a zul si své černé Conversky, které už přímo žadonili po vyprání. Následně jsem si svlékl svou černou bundu a vešel dovnitř do obývacího pokoje, kde jsem ihned pustil MTV pro zlepšení nálady. Zrovna hrály Uptown Funk a já se v rytmu onoho songu vydal do své ložnice, kde jsem se převlékl do domácího. Tedy do šedých tepláků a bílého trika. Znovu jsem se vrátil do obýváku a udělal dalších pár kroků do kuchyně, která byla s obývákem propojena. Z lednice jsem si vyndal pomerančový džus a nalil ho do sklenice. Mrkl jsem na čas a oddechl si, když jsem zjistil že je teprve jedna hodina. Zbývaly 3 hodiny do naší schůzky s Harrym, a tak jsem si připravil oběd a pak na malinkou chvíli zalezl do postele se po náročné noci vyspat.
Probudil jsem se v půl čtvrté, což mi nahnalo husí kůži. Co si vzít na sebe? Kde mám mobil? Klíče? Peněženku? Rychle jsem vystřelil ke skříni a začal se hrabat v oblečení, které se v ní ukrývalo. Černé nebo bílé triko? Jaké kalhoty? Ponožky? Usoudil jsem, že bude vhodné si vzít normální oblečení, abych byl stále svůj. Takže jsem vytáhl bílé upnuté tričko, tmavě modrou košili a černé kalhoty, které jsem sladil s černými ponožkami. Zalezl jsem do koupelny, kde jsem si gelem načesal vlasy nahoru a vzal vše, co jsem s sebou potřeboval. Pak už jen stačilo si nazout černé Vansky, obléci si bundu a vyjít a čekat před barák. Po chvilce přešlapování z jedné nohy na druhou se kousek ode mě zastavilo černé nablýskané 'BMW X6 M', ve kterém se ukrýval usměvavý Harry v černém upnutém tričku a černých kalhotech.
,,Ahoj Nialle"pozdravil mě s velkým úsměvem na rtech, když jsem za sebou zabouchl dveře.
,,Ahoj Harry"usmál jsem se taky a rozhlédl se po vnitřku auta. Na to, že dělal požárníka měl celkem luxusní autíčko.
,,Ehh..rodiče jsou celkem slušný právníci, proto tohle všechno"poklepal prsty o volant a na malou chvilku se na mě podíval.
,,Říkal jsem si"uchechtl jsem se a konečně se připoutal. ,,Kam máš namířeno?"zeptal jsem se zvědavě.
,,Nech se překvapit"mrkl na mě a odbočil na dálnici z Londýna, což mě utvrdilo o tom, že v Londýně se pohybovat nebudeme. ,,Našel jsem to místo na netu a..myslím že to bude fajn rande"koukl na mě s menším úsměvem a čekal, jak na slovo "rande" zareaguju.
,,Na netu toho nakecaj"protočil jsem očima a Harry konečně pustil svůj zadržený smích. ,,Ae myslím, že ty jsi ten typ člověka, co umí vybírat dobře"přikývl jsem hlavou a celého si ho prohlédl. Vlsy měl dokonale nagelované, černé triko mu dost odhalovalo svaly a džíny mu byly jako ulité. Přes sedačku měl přehozenou bundu a v jejím rukávu šedou beanie.
*******************
Po hodině jízdy jsme dojeli na parkoviště jakési restaurace a zaparkovali skoro u vchodu. Moc lidí tu nebylo, což byla možná výhoda pro nás oba. Vešli jsme dovnitř a oba byli ohromeni. Restaurace měla pod sebou akvárium plné ryb a v jejím prostoru se sem am objevovali stromy a na nich papoušci, malé opičky nebo i malí modrí ptáčci. Došla k nám menší brunetka a po nás obou hodila zářivý pohled.
,,Budete zde jíst?"zeptala se a my oba přikývli. Usadila nás k jednomu ze stromů a přinesla nám lístky.
,,Vážně umíš vybírat Harry"usmál jsem se a otevřel si lístek s nápoji a nabídkou jídla.
,,Jo, to teda"přikývl a já se už poněkolikáté zasmál.
Oba jsme si objednali rybí specialitu a celý večer se bavili o všech možných věcech. Řekl jsem Harrymu snad vše ze svého života, o Demi. On mi zas prozradil ten svůj příběh. Zjistil jsem, že má sestru Gemmu a ta s ním bydlí mimo rodiče, kteří jim oboum posílají peníze. Pořád jsme se něčemu smáli, vyfotili se spolu snad dvacekrát s papouškem, opičkou i jen sami a báječně se bavili.
,,Nerada vás vyháním ale už zavíráme"začervenala se brunetka, která nás celý večer obsluhovala.
,,Ah..v pořádku, kolik jsem dlužen?"přikývl Harry a já vykulil oči, když vytahoval svou peněženku a podával mladé servírce desetilibrovku.
,,Zaplatím si to svoje Harry, neblázni!"zastavil jsem ho, ale on stejně své peníze odevzdal a ještě se na mě bezstarostně podíval. ,,Nechci ti nic dlužit.."zamručel jsem a sklopil pohled na stůl.
,,Nialle prosímtě. Ber to jako poděkování za to, žes mi tak zpříjemnil večer. Nejlepší rande, co jsem kdy zažil. A že jich nebylo moc"usmál se a já se začervenal. Harry uměl vždy tak mile potěšit.
,,Dobře. Nechceš jít ještě k nám zkouknout nějaký filmy? Že bys u nás i přespal.."zeptal se mě příjemným hlasem.
,,Uhm..nepůjdeme raději ke mně?"odkašlal jsem si. Nechtěl jsem, aby byla Gemma naštvaná nebo jí vadilo, že jsem tam.
,,Copak? Bojíš se Gemmy? Z mých příběhu s ní si nic nedělej, to jsou maličkosti"mávl rukou a já se na něj tázavě podíval.
,,Ne, jen jí tam nechci překážet"přiznal jsem a Harry zavrtěl hlavou, ale pak už nic neřekl.
Zvedli jsme se a nasedli do auta, se kterým jsme vyrazili ke mně domů. A bůh ví, co budeme u mě doma nakonec dělat.
--------------------------------------------
Ahojte králíčci:3 Jsem tu s novým dílem a také s malou prosbičkou:O
Ta prosbička se týká mojí kapely. Přihlásili jsme se do soutěže v Kiss Protonu a rádi bychom se dostali do TOP10, takže budete tak hodní a dáte pro nás hlas?:3 Hlasovat můžete jednou za den až do dubna, takže vám budu moc vděčná, když nám tam ten hlasík dáte:3 Jmenujeme se DÍVKY ROCKU :) Link vám dám do komentářů, ano?:)
Otázka:D :
-Jaký máte názor na homosexuály?
VOTE & COMMENT!!
Love you all!! <33
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanficHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...