,,Ne!"třískl jsem s časopisem o stůl a výhružně se podíval do Louisových očí. Stál kousek od stolku vedle malé postýlky v obýváku a pokoušel se ukrást dudlík, který jsem měl připravený pro naši malou dcerku Darcy, která byla ještě malé miminko, přičemž Louimu už byly 3 roky. Chtěli jsme s Harrym druhé dítě co nejdřív, aby si více rozumněli a nebyli od sebe tak věkově daleko. ,,Louisi!"zvedl jsem se a on utekl směrem k hlavním dveřím. Dudlík na stolku nechal, což pro něj bylo jediné štěstí. Byl jsem strašně unavený, ze všeho starání se, uklízení, vaření a utěšování. Louis byl nehorázné éro, co pořád jen hledalo způsob jak nejlépe provokovat a Darcy pořád plakala, protože ji Louis pořád budil a tak jsem nespal ani já. Louis usínal dost pozdě a vstával dost brzy a Darcy to měla naopak, takže jsem se prostě nevyspal. Oddechl jsem si a chtěl se zvednout a jít za Louisem, jenže mé nohy byly jako přikované a mé oči začaly žádat o spánek. Jindy bych to udělal, ale nemohl jsem. Darcy by začala plakat a Louis by si ublížil. ,,Nechceš jít na chvilku spinkat Loui?"položil jsem si hlavu na opěradlo gauče a nechal zavřené oči. Nic se neozývalo. ,,Louis tak slyšels mě?"zvedl jsem hlas, ale ani teď nepřišla odpověď. Prudce jsem se zvedl a naklusal na chodbu k hlavním dveřím. Kde seděl na zemi Harry a ukazoval Louisovi malé hasičské autíčko. Povzdechl jsem si a pohladil Harryho po vlasech.
,,Ahoj šmudlí."šeptl mi do ucha a políbil mě. Pokýval jsem hlavou na odpověď a schoulil s k němu do objetí. Louis stále zkoumal své auto, takže jsem neměl strach, že by někam odběhl. ,,Copak?"zvedl mou tvář, abych se mu díval do očí. Pytle pod očima jsem měl dosti viditelné, takže jsem předpokládal že mu to dojde. ,,Chvilku je pohlídám ano? Jdi se prospat, ještě chvíli vzhůru vydržím."vtiskl mi polibek na krk a poslal mě si lehnout. Přišel z práce a také nevypadal příliš vyspale. Harry vždy chodil z práce celý zničený a ospalý, takže si hned zalehl a já s dětmi zůstával vzhůru, tak jako vždy. Zalehl jsem pod peřinu a zavřel oči. Netrvalo dlouho a usnul jsem.
Probudil jsem se za dětského pláče, který patřil malé Darcy. Podle hodin měla ještě chvíli spát, pak se měla vzbudit na krmení a usnout na noc úplně, ale brečela stejně, takže bylo něco špatně. Spal jsem necelou hodinu, ale nepomohlo to. Vyletěl jsem do obýváku a všiml si ležícího Harryho na gauči se zavřenýma očima a Louise přejíždějícího s autíčkama z jedné strany gauče ke druhé. Malá řvala jako blázen a pomalu ztrácela dech. Zvedl jsem ji a odnesl si ji nahoru do ložnice i s flaškou. Dal jsem jí najíst o trochu víc než normálně a uložil ji vedle naší postele do kolébky. Chvilinku prozkoumávala deku na sobě, ale pak natočila hlavu na bok a usnula. Kývl jsem spokojeně hlavou a vzal Louise nahoru. Převlékl jsem ho do pyžama a uložil ho do postele.
,,Proč tatínek usnul?"zašišlal a chytil mě za ruku, jako to dělá vždy když usíná. Usmál jsem se na něj a věnoval mu pusinku na čelíčko.
,,Protože je unavený z práce zlatíčko, víš? On se ale zítra probudí a zase nás někam vezme nebo něco vymyslí, abychom se nenudili jako vždycky."přejel jsem mu po hnědých vláskách.
,,Ty do práce nechodíš?"zívl si a otočil se na bok.
,,Ne, já mám práci tady doma. Musím se starat o Darcy, o tebe, uklízet, vařit..to je moje práce, víš?"usmál jsem se znovu a zívl si také. Harry se vždy když měl volno snažil vymyslet něco pro celou rodinu. Nechtěl jen sedět doma a nudit se. Chtěl si s námi užívat, když byl každý celý 3.den v práci. Byla s ním vždy sranda. Ostatně jako vždycky.
,,Aha. Miluješ tatínka?"zavřel očíčka a poslouchal.
,,Miluju ho stejně jako tebe a Darcy. Úplně nejvíc na světě. Jste moje zlatíčka."naposledy jsem ho líbl na tvář a odešel z pokojíku. Má láska k Harrymu nikdy nevyhasla. Spíše naopak, ještě více se zvětšovala a byla silnější. A i přesto, že jsem byl na pokraji svých sil a víčka se mi každým dnem zavírala více a více, nikdy jsem Harryho neměl dost. Vždy byl 2 dny doma a pak na celý 3.den odešel do práce, takže jsem si musel užívat každé chvilky.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...