Sakra sakra sakra! Co mám dělat?! Co když bude zuřit, že jsem byl s Edem? A opustí mě? Proboha..klid. Možná, nebyl zas až tak špatný nápad to zvednout. Možná, že když uslyším jeho hlas, jeho vlídná slova, budu moct konečně v klidu spát celou noc. Jelikož zatím v NY nebyla noc, kdy bych neměl tu samou noční můru jako vždy.
,,A-ahoj Harry"vyslovil jsem tichým hlasem a zalezl si z pokoje na balkon.
,,Ahoj Nialle,"vyslovil a já se mohl rozpustit, rozbrečet a rozeskákat zároveň. Ani jsem si neuvědomoval, jak moc mi chybí a jak moc mému tělu chyběl jeho hlas a tělo. ,,jak se tam máš? Vůbec ses neozval, ani si mi nezvedl telefon."zachraptěl a já poznal, že se před chvílí vzbudil. Typický hlas Harryho Stylese po ránu vážení byl ten nejvíc sexy hlas jaký kdy mohl být.
,,Ujde to. Jsou tu na mě moc milí. Snaží se mi vše ukázat a porozumět mi. Ehm..neozval jsem se. Máš pravdu. Myslel jsem...myslel jsem že když ti zavolám, tak mi budeš chybět ještě víc jak teď."přiznal jsem a promnul si oči. Nevěřil jsem, že budu mít takovou radost, až ho uslyším. Zalezl jsem si do postele a mobil nechal ležet na svém uchu.
,,Ale šmudlo,"zachichotal se a já dostal husinu. Bylo to tak krásné, slyšet ho říkat mi takhle. ,,právě proto bychom měli být v kontaktu 24 hodin denně, aby se ti nestýskalo. Měli jsme plánovat svatbu."připomněl mi a já otevřel oči. Úplně jsem zapomněl, že jsme zasnoubení.
,,Já vím ale...bál jsem se"odkašlal jsem si a zavřel oči.
,,Zníš ospale. Jak se tam spí?"zeptal se a já se podivil, že takovou otázku vymyslel zrovna on.
,,Až na..,"začal jsem a přestal v momentě, kdy jsem si uvědomil, že o nočních můrách on vědět nesměl. ,,vlastně je to fajn"rychle jsem dořekl.
,,Až na?"zvedl tóninu aby zdůraznil svou otázku a já se pokoušel narychlo vymyslet blbost, kterou bych to vše zamluvil. ,,Pane Horaneee"povzdechl si, když se dožadoval své odpovědi.
,,Až na ten neskutečný hluk a tvrdé postele."protočil jsem očima nad kravinou vypuštěnou z mých úst a zavřel znovu úlevou oči.
,,Nialle..to bys řekl rovnou a nepanikařil bys, co se děje?"řekl naprosto klidným a uklidňujícím hlasem a bylo slyšet, že jí. V práci být nemohl, to by zněl jinak.
,,Nic..opravdu,"znervózněl jsem ale poté se vzchopil. ,,jen mi přišlo jako blbost si zrovna na tohle stěžovat."zalhal jsem a cítil se trochu špatně z toho, že se mu nesvěřím.
,,Dobrá tedy. Kdy se vracíš?"ztišil svůj hlas a já se pokusil usnout. Měl tak uklidňující hlas.
,,Jelikož se vše povedlo udělat dřív, řekl bych že pozítří bych mohl přiletět, ale je to jen můj odhad. Třeba si na mě ještě něco vymyslí"zachichotal jsem se a oddechl.
,,Chybíš mi"pronesl vážným tónem, který mě donutil se probrat. Bylo to tak láskyplné a krásné.
,,To ty mně"povzdechl jsem si a přemýšlel nad tím, co vše budu s Harrym dělat až přijedu. Jak se mé rty dotknou těch jeho, jak ho silně obejmu a nasaji jeho vůni a možná i víc. Probohaaa.
,,Zavolej mi až budeš mít zase čas prosím."pronesl smutným hlasem, jež mě žádal o to, abych na něj nezapomněl.
,,Eh...pokusím se."zasekl jsem se, protože jsem mu to slíbit nemohl. Ač jsem velice šťastný a uvolněný z toho, že mi volá, nic se nemění na tom, že si myslím, že by se mi stýskalo více než teď.
,,Dobrou noc Nialle."pronesl a zavěsil. Mobil jsem položil na noční stolek vedle postele a překulil se na záda. Zíral jsem do stropu a bránil se spánku. Věděl jsem co mě čeká. To samé co každou noc, ale musel jsem spát. Zavřel jsem oči a přemítal si všechny pěkné věci, co mě kdy v životě potkali. Ač jich nebylo moc, a převažovali ty špatné, stále jsem něco v rukávu měl.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...