Nobody's view:
Hned po výbuchu se všichni rychle přesunuli o pár metrů dozadu. Oheň šlehal budovou o hodně víc než předtím a teplo sálající od budovy se rozneslo po celé čtvrti. Všichni požárníci z hlavní základny se znovu přemístili před budovu s hadicemi, všichni začali kropit divoký požár. Jen dva zůstali stát u auta vyjevení. A těmi dvěmi byl velitel zásahu a Harry Styles. Oba slyšeli Niallova poslední slova, které řekl do vysílačky. Oba slyšeli jeho výkřik, když budova vybuchla. Věděli, že tam někde leží, ale co nevěděli bylo, jestli stále žije nebo ne.
,,Pane..prosím vás!"zakřičela žena sedící v záchrance.
,,Co se děje?"zavrčel velitel a stále sledoval po očkem budovu.
,,Ten hasič..který mě zachránil..byl pro mé štěňata..on-on tam zůstal?"vyklopila ze sebe žena, kterou zachraňoval mladý a ne tak zkušený hasič.
,,Ano..on vám šel pro štěňata?"otázal se velitel znovu a dáma přikývla.
Velitel si ještě něco zamumlal pod nosem, než se přesunul k Harrymu.
,,Co tu čumíš Stylesi?! Nejsi tady v muzeu! Jdi hasit!"vyjel po něm bez přemýšlení.
,,Ale co Horan?"zamračil se Harry.
,,Na toho právě teď kašli! Tvým úkolem je jít, a pomoct hasit!"opáčil mu velitel, ve kterém to začínalo pomalu vřít.
,,Nebudu na něj kašlat! Je to pískle! Neví co tam uvnitř té budovy dělat! Vždyť tam chcípne!"vyprskl podrážděně zkušený hasič a nasadil si helmu.
,,Ale já s tím právě teď nic neudělám! A ty taky ne! Přes ten oheň se nedostaneme..modleme se, aby uvnitř budovy nebyl takový žár jako tady."vydechl už tiššeji muž s vyšší pracovní pozicí a poslal Harryho hasit. Nikdy se Harry necítil tak podivně, jako teď. Vždyť mu na kuřeti nezáleží..tak proč má potřebu jít tomu blbečkovi pomoci? Nevěděl, co to všechno znamená. S Niallem se setkal už dříve, ve školce. Pamatoval si, jak si spolu hráli s autíčkama. Bohužel spolu ve školce strávili jen rok. Horan si na to stejně nepamatoval, takže bylo zbytečné na tohle myslet. Ale..že by Harry znovu vzpoměl na ty časy, kdy Nialla bránil a ochraňoval? Ne..už je to dlouhá doba.
Mezitím, co Styles přemýšlel o minulosti a mladém požárníkovi, přiběhl k němu dobrovolný hasič s tím, že mu pomůže držet hadici, což Harry s lehkým kývnutím přijmul. Vzhlédl k budově před sebou a zjistil, že plameny už ostatní mají pod kontrolou. Oheň pomalu uhasínal v prvních dvou patrech za pomoci Harryho kolegů. Hadici zandal zpět do vozu a odvolal muže od dobrovolných hasičů s tím, že už není potřeba. Velitel k němu rychle přiběhl
,,Stylesi! Dostal si rozkaz!"vyletěl jako kašpárek z krabičky.
,,Já vím! Ale ostatní mají vše pod kontrolou, není třeba další hadice.."odvětil Harry.
,,Pokud ale tady něco dalšího vybuchce, bude to tvoje vina.."šťouchl do něj podrážděně velitel a založil si ruce na prsou.
Oba dva hasiči stojící u vozidla zbystřili, když z budovy pomalým krokem jako ve filmu vyšel hasič střední postavy a s dvěmi štěňaty v obou rukách. Došel až k dámě sedící v sanitce a štěňata jí s ochotou podal. Poté se otočil, a svůj krok namířil k veliteli a Harrymu.
,,Děláš si prdel Horane?! Šel si zachránit pitomý psiska?!"zařval znovu velitel.
,,Dělal jsem jen svou práci.."pronesl Niall a sundal ze sebe už nepoužitelnou kyslíkovou bombu i s dýchacím přístrojem.
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanficHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...