,,A jak si to jako představuješ?"prohrábl jsem si zmateně vlasy a ruku pak strčil do kapsy.
,,Chci to všechno vrátit. Můžeme se sejít?"zafňukala, ale v jejím hlase byla znát radost. Harry stál vedle mě a pokoušel se poslouchat její hlas. Chvilkami zatínal pěsti a čelist a pak byl zase uvolněný. A tak se to střídalo dokola. Jako by nevěděl jak na tohle zareagovat a jak se ohledně toho cítit.
,,Jsem v práci"protočil jsem očima a přejel si jazykem přes horní patro zubů.
,,Kdy končíš? Můžu tě vyzvednout.."navrhla a já zavrtěl hlavou. Pak až mi došlo, že mě nemohla vidět.
,,Po práci mám plány s Harrym. Zavolám ti"ukončil jsem náš rozhovor a típl to. Harry mě propaloval svýma zelenýma očima, jako by mi říkal, že to co jsem udělal, bylo správné. A taky že bylo! ,,Co?"zamračil jsem se, když se zasmál.
,,Jaké máme plány šmudlo?"přitiskl si mě na sebe a políbil mě do vlasů. Rukou mi přitom jezdil po zádech a jemně tlačil.
,,Chtěli jsme jít nakupovat"zavřel jsem oči a šeptal mu slova do ucha. Stačilo, aby se mě pouze dotýkal, a už se mi zrychloval tep.
,,A pak?"jemně skousl kůži na mém krku a já hlasitě polkl.
,,Pak? Pak už jsme nic v plánu neměli, ale můžem s tím něco udělat"odpověděl jsem a oči konečně otevřel.
,,Co bys chtěl pak dělat Nialle?"zavrněl naproti mým rtům. ,,Ležet, vařit, koukat na filmy..je toho na výběr spoustu"zatahal za můj dolní ret a pousmíval se přitom.
,,Co dokoukat 50 odstínů šedi?"navrhl jsem a oči zas zavřel, abych nemusel koukat do Harryho očí, které by se mi mohli posmívat.
,,Výborně"přitakal a já dlouze vydechl. Jen ta představa toho, co se stane při prvních erotických scénkách v tom filmu. Stejně jako minule..
*********************
,,Máme paadlaa!"zajásal Harry, když odbila devátá hodina ranní. Převlékl jsem se do černých úzkých kalhot a bílého trika s černým nápisem. Na nohy jsem nazul boty a sebral všechny potřebné věci, jako mobil, nabíječku, klíče od bytu,..
,,Kam zajedeme nakoupit?"zeptal jsem se a následoval po chodbě Harryho, který mířil do spodního patra, abychom zapsali svůj odchod.
,,Nedaleko je obchoďák tak můžem tam"mrkl a podepsal se do většího sešitu. Poté mi uvolnil místo, abych se podepsal pod něj, což jsem taky udělal.
,,Fajn, tak jedem"zavelel jsem a sebral mu klíčky z ruky. Dřív než stačil protestovat, nebo jen pípnout, už jsem seděl za volantem jeho naleštěného auta. Harry si nasedl na místo spolujezdce a káravě se na mě podíval. Rozjel jsem auto směrem k bráně, která se začala pomalu otevírat. Vyjel jsem na silnici a dupl pořádně na plyn.
,,Zítra budu muset zajet domů. Chtěl bych vidět Gemmu a musím si vzít ještě nějaký věci. Pojedeš se mnou?"zeptal se a nasadil k tomu svůj úsměv alá 'jsem pan Dokonalý, záviďte mi'.
,,Jasně, proč ne"pokrčil jsem rameny a zajel na plné parkoviště před nákupákem. ,,Než najdu místo, bude zítřejší ráno"zaklel jsem a bouchl opatrně do volantu.
,,Klid. Nespěcháme"uchechtl se můj společník. ,,Ten film počká"řekl sexy tónem a skousl si dolní ret podobně jako Anastasie. Ježíšku na křížku!
,,Harry."okřikl jsem ho a dál kličkoval plným parkovištěm. Nakonec jsem zajel na místo vzdálené od vchodu dost daleko a vystoupil. Klíčky jsem pak podal Harrymu a kousek od něj vyšel do obchodu. Ihned jsme zamířili do obchodu s potravinami a vzali si košík do ruky, tedy..Harry si vzal. Házel jsem všechno potřebné dovnitř do koše a vůbec nezamýšlel nad cenou. Prostě jsem bral všechno na co jsem měl chuť a co by se mohlo hodit. Harry za mnou spokojeně a vysmátě poskakoval a každou novou věc v košíku prozkoumal. Nakonec jsem se zastavil u mrazáků a s vykulenýma očima pozoroval všechny druhy zmrzlin. Vzal jsem několik kousků od pár druhů a ještě přidal dvě s vanilkovou a jahodovou zmrzlinou ve vaničce. Převzal jsem košík od mého vytlemeného společníka a začal věci vykládat na pás. Harryho ani nenapadlo mi pomoct. Jen tam stál a koukal kamsi, jen aby nemusel pomáhat.
,,Bude to 30 Liber"zafuněla tlustá a spocená prodavačka, když všechny věci namarkovala. Byla pravda, že začínalo léto a ten den bylo celkem i teplo. Ale takhle se potit? Fuj.. Vytáhl jsem peněženku a nákup zaplatil, načež mi Harry pak podal 15 Liber a strčil mi je do peněženky ještě dřív, než jsem ji zapnul.
,,Půlka, abych se necejtil špatně"poznamenal a já se uchechtl. Společně jsme se přemístili ke vchodu obchodu, když v tom se Harry zastavil. Zmateně jsem na něj pohlédl a zastavil se kousek od něj. ,,Počkej na mě v autě, potřebuju si ještě něco koupit"ukázal palcem za sebe a zaběhl zpět dovnitř. S pokroucením hlavy jsem se tedy vydal k autu, ale až u něj mi došlo, že klíče má Harry. Od vchodu to byla dálka, a jako na potvoru se obloha zatáhla. Nepršelo, ale já se klepal strachy, aby nezačalo, protože bych to ke vchodu nedoběhl. A kdyby jo, tak už by mi to bylo k ničemu. První zrádná kapka vody se snesla na mou dlaň a po ní padla další na můj nos, a další, další..Nakonec se z pár kapek vytvořil déšť v podobě velkých dešťových kapek. Jako malé lentilky tloukli do mé hlavy a zbytku těla, a pomalu mě celého promáčely. Rozhlédl jsem se kolem dokola a zjistil, že kolem nikdo není, a tak jsem z plných plic zakřičel a pěstí udeřil do své dlaně. Sakra! Zrovna teď muselo začít chcát! Na mé kůži se objevila husí kůže a přes celé tělo mi přejel mráz. Zacvakal jsem zuby a objal se pažemi kolem trupu. Chytře jsem tašku s nákupem položil pod auto, aby nezmokla, ale sám zůstal dešti přímo na mušce. Mé triko a džíny byli celé promoklé a o botách ani nemluvím. Vynervovaně jsem si projel rukou vlasy a jemně je prohrábl, aby se kapky skutálely na zem.
V dálce se objevila běžící postava, která se kryla igelitovou taškou. Stačil mi jeden jediný pohled, abych poznal, že je to Harry. Když ke mně doběhl, spěšně otevřel auto, tašku z pod auta dal do kufru, posadil mě na místo spolujezdce a sám si zalezl na místo řidiče. ,,Kristepane Nialle! Tos nemohl doběhnout ke vchodu? Vždyť budeš nemocný!"pokáral mě jako malého kluka a hodil přese mě jeho mikinu, která visela na opěradle jeho sedačky.
,,Byl daleko, bylo by to marný"pípl jsem a více se zachumlal do sedačky. Teklo mi z nosu a v krku se mi začal vytvářet nevítaný knedlík. Idiote! Kdybys to doběhl, a nebyl tak línej, neměl bys nakročeno na nemoc!
,,Marný?! Koukni se na sebe Nialle! Už teď je jasný, že budeš nemocnej! A to je to pár vteřin!"rozkřikl se, jako bych provedl něco vážně nepřípustného.
,,Klid Harry. Budu si to pro příště pamatovat"uklidnil jsem ho a zapl topení, které doposud nezapl.
,,To bych ti radil"kývl hlavou, zavřel oči a když je znovu otevřel, už měl na tváři svůj úsměv.
--------------------------
Já vím, já vím! Ty pauzy co teď jsou jsou na p*ču >.< Ale tenhle příběh je čím dál tím těžší na psaní. Abych se přiznala, nemám vymyšlenou budoucnost dopředu. Vždycky si sednu a píšu to, co mě napadne a co se mi tam líbí. Ale čím víc dílů je, tím víc musí být každý propracovanější, zábavnější, romantičtější atd. Chci aby vás to bavilo a kdybych FP ukončila teď, pár osob by mě sežralo. Minimálně ta jedna osoba ano. (Ty víš že jsi to ty Terko:'DD). Takže tak no..Jinak se odteď budu více snažit, ale nic neslibuju;)
Otázka:
-Oblíbená !KRESLENÁ! pohádka? (Myslím takový ty seriály jako Medvídek Pooh, Mickey Mouse, Pošťák Pat a takový ty chujoviny:DD)
-Chcete abych na ty otázky odpovídala i já?:D (clever otázka twl) Tímhle by jste se o mně mohli i něco více dozvědět:)
VOTE & COMMENT!!
Love you all!! <33
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...