Celou noc jsem jen ležel na bíle povlečené posteli a koukal z okna na hvězdy. Nespal jsem, a to jsem věděl, že jdu další den do práce na 24 hodin. Přemýšlel jsem nad tím, co Harry řekl. Byla pravda že Demi byla dříve tak trochu závislá na drogách. A jak vím, tak je nedávala jen sobě, ale i svým "partnerům" na jednu noc, když neposlouchali. Opravdu mi to šrotovalo hlavou. Co když Harry také nechtěl a ona opravdu použila drogu? Zavrtěl jsem hlavou. Musel chtít, minimálně ze začátku. Nedotáhla by ho tam násilím. Podvedl mě a on ví, jak moc to nenávidím. Podíval jsem se na vycházející slunce a tak zjistil, že se blíží čas vstávání. Pomalým krokem jsem se doplazil ke skříni a vytáhl z ní šedé triko s nápisem 'HASIČI' na zádech a modré kalhoty s proužky. Tentokrát jsem měl ke stanici zas o něco blíže, jelikož hotel byl nedaleko mého domu. Do ruky jsem si vzal skateboard od Harryho, popadl ještě pár věcí a vyšel z pokoje. V hale hotelu jsem i přes zákaz nastoupil na prkno a rozjel se směrem ven, kam jsem se později dostal. Jel jsem si v klidu po chodníku, když kolem mě projelo známé auto. Sklopil jsem pohled k zemi a snažil se být marně neviditelný. Auto ale jelo dál, zřejmě si mě nevšiml, což bylo jedině dobře. Rozjel jsem se ještě rychleji a nakonec dorazil před bránu, kde jsem nahlásil jméno a malou brankou vlezl dovnitř do areálu stanice.
****************
,,Copak Niallerku? Nemáš tu Hazzouška a tak se bojíš?"zašišlal Josh a přiblížil se k mému stolu. Celý den jsem Harryho neviděl a tak trochu jsem se cítil v nebezpečí, když tu nebyl. ,,Copak tak smutně? Neříkej že tě tvůj boyfriend nepodvedl"zasmál se a já se zamračil.
,,Odkud to víš?"zmateně jsem se narovnal a přestal jíst své ovoce.
,,Znám dost lidí, a mezi ně patří i ta tvá povedená kamarádka"uchechtl se a podíval se na kluky za sebou. ,,A taky od Demi vím, že Harry odjel z města kvůli tobě"řekl a já vykulil oči. Cože? Proč by odjížděl? Vždyť to já bych měl být naštvaný! A co práce? Sakra! Já to věděl! Nemiluje mě! Kdyby jo, tak se dál snaží mě získat, ale on ne, on mi odjel. Začaly mě pálit oči a v krku jsem zas pocítil ten samý knedlík, co včera. ,,A víš co to znamená, když není na stanici Harry ani pan Road?"zasmál se a já hlasitě polkl. Hned na to mi přiletěla silná facka do pravé tváře a já padl k zemi. ,,A tohle se stane těm, co se nepřizůsobí!"ještě jako plus do mě kopl a já se začal dusit. Co jsem jim doprdele udělal? Vždyť já se přizpůsobil! Nedělám nic proti nim! To z toho mají zábavu?!
Po chvíli, kdy si na mém těle pořádné vyhráli odešli s hlasitým smíchem a mě tam nechali ležet v bolestech a slzách. Měl jsem tak moc velkou chuť zavolat Harrymu, zeptat se ho kam a proč odjel a nakonec ho poprosit o pomoc. Ale to jsem nemohl. Miloval jsem ho, ale on mě podvedl a já čekal na to, až se přijde omluvit s pořádnou omluvou.
*******************
Celou 24 se nic nedělo, a tak jsem mohl dopřát Joshovi a jeho partě čas na to, mě pořádně zmlátit. Když jsem zalezl na chvilku na pokoj, prohlížel jsem si své ranky a modřiny, bylo jich tam nespočet. Opravdu jsem Harryho potřeboval. Tohle už přeháněli. Chtělo se mi zvracet, brečet, křičet a kašlat, ale musel jsem být potichu, aby nezjistili, že se schovávám na pokoji. Sbalil jsem si své věci, které jsem si ráno přinesl a otevřel opatrně dveře. Skontroloval jsem chodbu, a když jsem zjistil, že je prázdná, vydal jsem se se skatem dolů se podepsat a odejít. Když jsem přejížděl přes výjezdovou plochu, velká brána se otevřela a já jí rychle projel, než se přiřítilo hasičské auto vyjíždějíc na výjezd. Nastoupil jsem na prkno a rozjel se směrem k hotelu pro věci a vrátit klíč. Když jsem vše splnil, dorazil jsem před můj byt a rozhlédl se po parkovišti. Nikde ani stopy po Harryho autě. V klidu jsem zalezl dovnitř do bytu a uklidil své věci zpět tam, kam patřily. Sem tam se v bytě objevily i Harryho věci, ale byla to čtvrtka z toho, co tu měl ještě předevčírem, když jsem odcházel.
************************
Další den se opakovalo to samé. Nic se v Londýně, ani jeho okolí nedělo a tak jsem trpěl. Obličej mi zdobily modřiny a pár ranek, jako bych byl přejetý bagrem. Povzdechl jsem si a lehl si na Harryho postel, která voněla stejně jako on. Vzpomínal jsem na ty všechny momenty, co jsme spolu my dva prožili. Neznali jsme se nijak dlouho, ale já si ho zamiloval až tak, že mě zabíjelo mít ho od sebe na tak dlouho. Nakonec jsem se ve vzpomínkách zamotal a po chvilce usnul.
**********************
,,Děláte si ze mě prdel?! Co jste si o sobě mysleli?! On je jeden a vás je celá tlupa! Nic vám neudělal! Kurva! Tohle jste si posrali!"uslyšel jsem známý hlas, rozléhájíc se po celém patře. Opatrně jsem otevřel oči a zaregistroval, že jsou pootevřené dveře. ,,Jak vás vůbec mohlo napadnout mu ublížit?! Tak moc jsem na vás nasranej! Nejradši bych vám všem teď rozbil hubu!"rozčiloval se Harryho hlas dál a já se zamyslel, jestli je to debata o mně a Joshovo partě.
,,Zas tak to prožívat nemusíš.."odfrkl si hlubší hlas a za pár okamžiků se ozvala rána a vzdech od bolesti. Po další vteřině padlo na zem tělo a já vykulil oči.
,,Kurva! Nic vám neudělal a vy jste ho zmalovali jak velikonoční vejce! Ještě někdo chce protestovat?"zeptal se rázně a pak nastalo hrobové ticho. ,,Jak se ti to líbí Joshi?! Nebolí to moc?! Tohle si musel Niall prožívat ty dva dny, co jsem byl na jiné stanici se přiučit!"takže neodjel kvůli mně! Ten lhář! Potichu jsem vykoukl z pokoje a uviděl ho na chodbě. Stál tam celý rozzuřený, ale stále takový, jakého jsem ho viděl naposledy. Za jeho zády stál Jacob a netvářil se nadšeně. Že by on zavolal Harrymu? Jediný Jacob se k Joshovi moc nehlásil. Na zemi před Harrym stále ležel Josh s krvavým nosem a lítostivě se díval na všechny klepající se těla za ním. ,,Jestli se to ještě bude opakovat, přísaham že to nedopadne dobře ani pro jednoho! Nic vám neudělal! Vybíjejte si zlost u boxovacích pytlů! On je v pohodě, dejte mu šanci. Na začátku jste mu ji taky dali"vysvětlil jim a oni přikývli. ,,Jděte"zamručel a všichni i s Joshem odešli do posilovny. Jediný Harry tam stále zůstal stát s pohledem přišpendleným na zemi a tváří tak zamyšlenou, že jsem se až bál, jestli je v pořádku. A v tu chvíli, kdy jsem se chtěl vrátit se na mě podíval tím jeho milým, uklidňujícím pohledem.
------------------------------------
Opravdu jsem to plánovala jinak -.- No dopadlo to jak to dopadlo :) Doufám že se na mě nezlobíte, že jsem tu zápletku neprotáhla, ale už od té doby, co jsem tuhle zápletku vymyslela jsem tušila, že nebude jejich hádka trvat dlouho :DD To najdete v každém druhém příběhu :)
Otázka:
-Meloun vs. okurka :DD
-Za mě meloun :3
VOTE & COMMENT!!
Love you all!!
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...