38.part

895 58 9
                                    

Harry a Alice? Spolu? To teda ne! I když se rozejdeme, tak Harry s Alicí chodit nebude! Prostě ne! A rozhodně s ní nebude čekat dítě! Proboha..co když ten sen byla budoucnost? Nejdřív to ukazovalo mé sny a pak realitu? Nenene! To prostě nikdy!

Po tom zlém snu jsem usnul jen na pár hodin, jelikož jsem se bál doopravdy usnout. Nechtěl jsem už vidět představu, kterou jsem viděl. Dítě bude mít Harry se mnou! Opatrně jsem vylezl z postele tak, abych s Harrym ani o kousek nepohnul a převlékl se do džínů a bílého trika s přeškrnutým nápisem 'Monday'. Věci na spaní jsem uklidil do kufru a ten odnesl dolů do haly, abychom hned po snídani mohli jet. Vlezl jsem do kuchyně, kde stála rozespalá Gemma a usínala u ledničky. Potichu jsem se k ní přiblížil a do ucha jí zašeptal tiché 'baf', načež mi vlepila facku a já o pár kroků popošel.

,,Proboha Nialle, omlouvám se! Takhle po ránu tohle nemůžeš dělat! Jsem zvyklá vstávat velmi brzy a být jediná vzhůru. Tak pro příště"spustila svou řeč a vypadale velmi naštvaně. ,,A co vlastně ty tu děláš tak brzo?"změnil se jí výraz naa udivenou a já se uvnitř schulil do klubíčka.

,,Nemohl jsem usnout"vyndal jsem si drze z lednice nějaké ovoce a to položil na linku.

,,Tak mluv"přenesla mi ovoce i s podložkou na krájení ke stolu a posadila se naproti místu pro mě. Je ještě horší jak Harry!

,,Gemm já o tom nechci mluvit, nemyslím si že tomu porozumíš.."zavrtěl jsem záporně hlavou a opravdu se ke stolu posadil. Začal jsem krájet ovoce na kousky a přitom si dával pozor na prsty.

,,Jsem učitelka a poradkyně na škole pro hluché. Myslím že tohle nebude problém"zachichotala se stejně jako Harry a já se na ni podíval. Byla tak sebevědomá a podobná Harrymu.

,,Zdál se mi zlý sen. On to ani tak zlý sen nebyl, jen představa..asi"promluvil jsem a na konci věty si povzdechl. ,,Nejdřív v tom snu byl obrázek dvou dětí na zahradě hrající si se psem. Byli to naše děti. Myslím, mě a Harryho. Ale pak se to změnilo do mého bytu, kde s Harrym bydlím. Křičel na mě a já na něj. Harry pohazoval věci kolem sebe a nakonec odešel. A nakonec..."uhnul jsem pohledem na zem. ,,Jsem byl v parku a přišel ke mně Harry ruku v ruce s těhotnou Alicí. Pozval mě na křtiny a řekl, jestli chci být strejda"posmutněl jsem a Gemma si povzdechla.

,,Nialle, nejdříve se tě zeptám, proč si myslíš, že by Harry chodil s Alicí?"upřela na mě pohled a já přestal s krájením ovoce.

,,Bylo to hnusné ale louskal jsem Harryho deníček, kde psal, že ji miluje. Tedy jako dřív"vysvětlil jsem a Gemma přikývla.

,,A proto máš strach, že tě Harry opustí pro Alici?"zeptala se a já přikývl. ,,Myslím, že kdyby ji tak moc chtěl, nežádal by tě o ruku"pokrčila rameny a kousla do svého namazaného chleba.

,,Ale co když se do svatby rozejdeme?"zeptal jsem se spíše sám sebe než Gemmy.

,,Proč máš pořád takový strach z toho, že tě Harry odkopne nebo že se rozejdete?"zamračila se a položila chleba na talíř. Bál jsem se říct pravdu. Po těle mi pobíhala husina a já se nemohl vzchopit a prozradit jí to.

,,Kromě Harryho a tebe a vaší rodiny nemám nikoho. Zní to celkem vtipně ale opravdu bych byl bez Harryho na všechno sám. To on mi vnesl světlo do života. Už jsem za svůj život ztratil dost lidí, nechci ztratit i jeho"zašeptal jsem a sklopil hlavu dolů.

,,Ale Harry tě miluje, proč by to děl-"nedořekla a já jí skočil do řeči.

,,Říkat mi miluju tě může tisíckrát, ale kde bereš tu jistotu, že se za pár let nepohádáme?"vzlykl jsem. Nechtěl jsem se bavit o něčem, co vlastně ani není podstatné. Bál jsem se s ní mluvit a prozradit jí vše.

,,A co tvá rodina? Rodina v nejhorších časech vždy zůstane"usmála se a můj ret se rozklepal. Bylo to tu zase. Vzpomínky, ze kterých jsem se neuměl vysekat. Hlavou mi běžel smutný film o všech těch věcech, co se staly. Chtěl jsem už konečně vzchopit a být chlap. Pofňukat si jen občas, ale já to nedával. Uvnitř jsem byl stále ten malý kluk koukající se na mé hvězdičky. Neměl jsem kdy dospět. Demi mi radila, abych zkusil psychlogy ale já nechtěl. Nechtěl jsem pomoct. Chtěl jsem si poradit sám a dostat se z toho sám. ,,Hej! Neodpověděl si."luskla mi Gemm před tváří a setřela slzy z levé tváře.

,,Kde je Niall?"ozvalo se ze schodů vystrašeným hlasem.

,,Tady"ukázala Gemm na mě a já sklopil hlavu. Musím to zvládnout. Jsem přeci dospělý muž. Harry došel do kuchyně a klekl si ke mně. ,,Najednou přestal mluvit. Povídali jsme si a on najednou vypnul"vysvětlila mu Gemma s plnou pusou.

,,Co se děje Ni?"promluvil ke mně klidným hlasem. ,,O čem jste se bavili?"zamračil se.

,,O vás. Pořád má strach že ho opustíš. Má to v sobě a nemůže se toho zbavit. Řekla jsem mu, že má přeci rodinu, ta vždy stojí za ním, ne?"usmála se a Harry vyvalil oči.

,,Nialle v pořádku, ano?"otočil se na mě a ukázal mi mou vlastní ruku s prstenem. ,,Jsi zasnoubený, šťastný. A oni jsou taky šťastní, neboj se. A co víc, jsou hrdí. Nemůžeš plakat"pohladil mě po líčku a objal mě.

,,Ježiš už mi to došlo"otevřela¨Gemma pusu a překryla si ji.

,,No to je dost"zamumlal si Harry pod nosem a odtáhl se. Dvěma prsty mi zvedl bradu a usmál se. Přikývl jsem na znamení, že děkuju a odešel do koupelny si opláchnout obličej. Studená voda pomohla, ale stále jsem musel přemýšlet nad mým snem. Co když to měla být předpověď? Co když je to osud? ,,Jsi v pohodě?"otevřeli se dveře a v nich se objevila ustaraná Gemma.

,,V p-pohodě"přikývl jsem a prohrábl si vlasy nahoru, ale bez gelu nebo laku jsem je prostě nepřinutil stát.

,,Já. Omlouvám se Nialle"zašklebila se a já se uchechtl.

,,Harry?"zeptal jsem se a pochichotával se.

,,Přesně"zasmála se se mnou a objala mě. Miloval jsem Harryho rodinu. Bral jsem ji jako tu vlastní a to byl další důvod, proč jsem Harryho nemohl ztratit. Přišel bych o vše.

**************************

,,Nialle, je mi docela i trapné říkat ti to. Vlastně ti to nařizovat, ale nikdo jiný jet nemůže a nechce. V Americe v New Yorku potřebují přiučit novým metodám a chtějí, abychom vyzkoušeli jejich automobil, když už tam budeme. Takže je mi líto ale tady jsou dvě letenky, průkaz, papíry k vyplnění pro ředitele Mouse, a doklad k zaplacenému hotelu nedaleko hasičárny v NY."oznámil mi narychlo ředitel abych nemohl nic namítnout.

,,Ale pane Roade, já mám za dva dny oslavu narozenin, nemůžu odjet! A vůbec ne.."podíval jsem se do letenky. ,,..dnes v noci?! No tak"zesmutněl jsem. Měl jsem své narozeniny slavit u anne s Harrym, Gemmou a Jacobem ale to se asi bude muset zrušit.

,,Promiň Nialle"pokrčil rameny a odešel z mého pokoje pryč.

---------------------------------------------------------------

Hallo! Jsem zpět s FP! :D Konečně jsem se dokopala k psaní! Jeeej! :D

Otázka:

-Byt v paneláku nebo rodinný dům? :D

VOTE & COMMENT!!

Love you all!! <33


Fireproof //Narry-ff [cz]//Kde žijí příběhy. Začni objevovat