,,Neni to pravda ti říkam! Žárlíš na mou kamarádku!"upozornil mě a já se jen potichu chechtal.
,,No jasně"přikyvoval jsem a myslel to ironicky. Protočil jsem nad ním oči a vytáhl si raději mobil, abych naši hádku nerozvinul ještě více. My dva měli tolik nevyřešených problémů, že to snad ani nebylo možné. Chtěl jsem vyřešit Demi, partu na stanici, jeho chování, bydlení..bylo toho moc. Ale nikdy jsem nenašel vhodný čas na to, to probírat.
,,Nezapomněls, že dneska jdeme na ten festival s Demi"zeptal jsem se ho a čekal na jeho reakci. Nevypadal, že by ho to nějak překvapilo.
,,Vím to"odbyl mě a dál nic neříkal. Zavrtěl jsem hlavou, a znovu si raději všímal svého telefonu. Najel jsem na Twitter, abych se podíval co je nového. V upozornění jsem měl pár follownutí od neznámých lidí a od..Alice. Follownul jsem si ji nazpět a zkouknul její profil. Měla tam hezkou profilovou fotku, a na úvodce měla Taylor Swift. Sjel jsem dolů na příspěvky a přimhouřil oči nad jejím novým příspěvkem s Harrym. Přidala tam fotku, jak ji Harry líbá na tvář a Alice, jak se culí se zavřenýma očima. Z rukou dělala srdíčko a do popisu napsala: 'S mým miláčkem
,,Opravdu tam s ní chceš jít?"postěžoval si Harry a sjel na silnici na Londýn.
,,Slíbili jsme to"zabrbral jsem opřel si hlavu o ruku. Měl jsem pořád takový nepříjemný pocit, že Demi nemá v úmyslu se usmířit, ale přivlastnit si Harryho. Byla to hloupost, ale od Demi jsem mohl očekávat cokoli.
,,Tak fajn"protočil očima a zaparkoval auto na své místo před barák. Oba jsme vylezli z auta, vzali si tašky a vydali se do mého bytu, kde jsme byli za pár krátkých minut. ,,V kolik tam s ní máme sraz?"zeptal se a špinavé věci házel do pračky, stejně jako já před ním.
,,Za hodinu"koukl jsem na hodiny a popíjel své kafe, které mi pomáhalo nabrat trochu energie z cesty sem.
,,To se stihnem ještě najíst. Kde že to přesně je?"zjišťoval si podrobnosti.
,,U nákupního střediska na Black St."odpověděl jsem a dopil svou kávu.
,,Kde to sakra je?"nakrčil nos a nahodil zmatený pohled.
,,Uvidíš"mrkl jsem a šel nám udělat menší oběd.
**********************************
,,Stále nevím kde to je"poznamenal Harry při cestě na festival. Neznal cestu, takže jsem musel řídit já. Mně to ani nějak nevadilo, ale brunetovi to dělalo trochu větší problém.
,,Tak si počkej"zamumlal jsem a zaparkoval auto na parkoviště poblíž. ,,Támhle je Demi"ukázal jsem do dáli, kde stála má bývalá nejlepší kamarádka.
,,Tak do toho"pronesl znuděně Harry a rozešel se se mnou k ní. Stála tam a koukala na své bílé Vansky. Na sobě měla modré upnuté džíny a červeno-černou košili s bílým trikem pod ní. Vypadala jinak. Nevím jestli lépe je to správné slovo, ale byla hezčí než ten den, kdy se stala ta věc s Harrym.
,,Klucíí!"usmála se a oba nás objala. Byla malinká. Harrymu byla někam k ústům a mně byla nad oči. Když jsme tak stáli vedle sebe ve frontě a povídali si, došlo mi že stojíme celkem vtipně. Harry stá na kraji, vedle něj já a pak Demi. Takže jsme jinak řečeno stáli podle velikosti. Znovu se ale stalo to, co jsem předpokládal. Demi a Harry se bavili spolu a já byl zas to páté kolo u vozu. Když nás pustili dovnitř, šli spolu metr přede mnou a naprosto mě ignorovali. A to byl jeden z důvodů, proč jsem litoval toho, že jsem do tohohle šel. Na hlavní stage se postavil vysoký kluk s pilotkami a začal lidi lákat na první koncert. Letos, co jsem se koukal, nebyla hudba nic moc. Demi s Harrym si sedli na trávu přesně naproti pódiu a já se rozhodl osamostatnit se. Byla pravda, že jsem měl nutkání tam zůstat a hlídat je, aby se něco nestalo, ale pak jsem se spolehl na vztah mezi mnou a Harrym a odešel mezi lidi k boční stagi. Tady vždy byl lepší a zábavnější program. V mezerách na hlavní stagi se zábavy ujal chlapík v bílém plášti a velkou laboratoří po celém pódiu. Dělal tam různé pokusy, vytvářel jídlo, bouchal se vším možným a byl prostě skvělej. Když jsem sem chodil dříve s Demi sám, vždycky jsme stáli tady, aby nám nic neuniklo.
,,Támhle mladý pán s blond vlasy by se mi hodil"ukázal mým směrem a lidi mi udělali cestičku až ke schodům na pódium. Nejprve jsem se rozmýšlel, jestli je to dobrý nápad. Přeci jenom jsem se chtěl schovat před těma dvěma, ale nakonec jsem se uvolnil a vylezl si nahoru vedle něj. ,,Jakpak se jmenuješ?"podal mi mikrofon a já se představil. ,,A kde pracuješ, nebo studuješ?"usmál se a znovu mi přenechal slovo.
,,Už mám dostudováno, dělám na požární stanici tady v Londýně"usmál jsem se na lidi kolem a ti mi úsměvy vřele opětovali.
,,Oh, takže hasič, ano?"pokýval hlavou a mezitím co jsem mu odpověděl kývnutím si před nás položil pár skleniček s různými tekutinami. ,,Takže Nialle, my si tu spolu uděláme takovou malou raketku"vysvětlil mi náplň mé výpomoci a já se zasmál.
,,Fajn"přikývl jsem a podíval se na láhev, kterou vytáhl ze stolu. ,,Co mám dělat?"zeptal jsem se nervózně a chytil do ruky padající lahev.
,,Jdi támhle k tomu stolu, ozdob nám raketu a udělej kosmonauta, ať to není tak obyčejné"vysvětlil mi a já s úsměvem odešel. Po krátké chvíli jsem k němu přišel zpět s hotovými věcmi. On už dodělával poslední detaily. ,,Hotovo! Nialle? Podej mi prosím tu šňůrku"ukázal na bílý provázek a ten poté namočil do fialové látky. ,,Můžeme startovat!"zajásal a já provázek provlékl dírkou na spodní části lahve, kde jsem ji zavázal a nalil do lahve tekutinu, s kterou se ten chlap dělal mezitím co já barvil a dělal kosmonauta. ,,Polož ji támhle na stůl, provázek mi dej a půjč si pro jistotu brýle"zasmál se a podal mi laboratorní průhledné brýle na ochranu očí. Stačilo pouhé škrtnutí zápalky a raketa vyletěla vysoko do oblak.
,,Kdy spadne?"zeptal jsem se a na to mi bylo odpovězeno, že nikdy. Lidé mi zatleskali, věděc se se mnou rozloučil a já mohl jít zpět mezi dav. Na hlavním pódiu se rozehrála hudba a to znamenalo pro toho chlapa konec show. Vydal jsem se ke stánkům, kde prodávali různé nápoje a občerstení. Bylo strašné horko a já od rána nepil. Pití jsem měl u Harryho, ale tam se mi chodit nechtělo, a jediný nápoj, který jsem na stáncích našel bylo pivo. Alko a nealko a ani jedno jsem nepil, takže to byla smůla pro mě. Začínala mě bolet hlava a občas se mi zamlžilo před očima, tušil jsem že to bude úpalem. A jak jsem tak bloudil mezi stánky a hledal nějaké normální pití, zapžemýšlel jsem o tom, že mám na všechny ty nemoce až moc velkou smůlu. Ovoce jsem jedl často, vitamíny bral, ale to nestačilo. V naší rodině jsme vždycky měli slabší imunitu, a tak jsme byli náchylnější k nemocem. A u mě se to projevovalo obzvlášť. Kousek ode mě stály lavičky a já je využil. Motala se mi hlava, chtělo se mi zvracet a myslel jsem, že mi praskne hlava. Seděl jsem tam, obličej měl schovaný v dlaních a prapodivně sebou šil od toho, jak se mi vše točilo. V kapse jsem ucítil vibrovat telefon, a tak jsem ho vyndal a snažil se přečíst jméno volajícího. Nakonec jsem marnou snahu o přečtení jména vzdal a vzal hovor. ,,Příjem"přikryl jsem si oči, abych zabránil té točící se realitě.
,,Ni kde jsi?"ozval se jemný a přívětivý hlas mého přítele.
,,Já nevím"zafňukal jsem ale nenabral odvahu otevřít oči.
,,Jak nevíš? Co se děje?"vyptával se a bylo znát, že mu zase dělám starosti. On ze mě jisto jistě zešedivý!
,,Nic, užívej si s Demi"mlel jsem pátou přes devátou a už ani nemyslel na to, co vypouštím z huby.
,,Tys pil, že jo?"vydechl vzduch a bylo slyšet, že se zvedá ze země.
,,Vypadam na to?"opřel jsem se o opěrku lavičky a byl rád že jsem rád. Bylo mi zle a měl jsem žízeň. Oči jsem měl zavřené, protože bych se jinak točil a to by zp§sobila závrať. A takovou ostudu si neudělám.
,,Nialle, pojďme domů. Demi odešla, protože jí zavolali do práce a já tu bloudím jak debil jen abych tě našel"povzdechl si a já se snažil vstřebat vše co řekl. Vypadá to že zdravý ještě jen tak nebudu. Takže celou placenou dovolenou budu marodit, super!
-----------------------------
Takže guys! Niallerek zas bude marod :'( ale Harry se bude starat a tak konečně vyřeší pár věcí 3:D prozrazovačka level 999 :| proboha! 8K přečtení? Vy jste mi udělali neskutečnou radost :') Miluju vás, víte to? :3 <3
Otázka:
-Nej bonbony? :D
-Moje asi mentosky ale je jich víc :3VOTE & COMMENT!!
Love you all!! <33
ČTEŠ
Fireproof //Narry-ff [cz]//
FanfictionHarry Styles-dvacetilettý kluk, který svou práci plní celé 2 roky. Je nejoblíbenějším hasičem na základně a možná proto má tak vysoké ego. Mohl by ale někomu ukázat i svou pravou tvář? Niall Horan-dvacetilettý, stydlivý kluk, který právě dostudoval...