24.part

1K 66 12
                                    

Jeho smaragdově zelené oči koukali do těch mých a jeho růžová ústa byla mírně pootevřená, jako by chtěl něco řict. Ležel vedle mě na černo-červené dece a poslouchal to ticho kolem nás jako já. Sem tam se ozval zpěv ptactva, zašustění listí nebo datel, který pomáhal stromům v dáli. Na chvíli jsem zavřel oči a zavzpomínal na naše první setkání s Harrym. Nebyl moc milý. Už z jeho pohledu šlo vycítit, že mě na stanici nechce. Nelíbil se mu můj přízvuk, moje vlasy, moje postava. Byl na mě tak zlý. Než se stala ta nehoda a já kvůli ní přišel o půlku obličeje. Co když je se mnou Harry jen proto, že má výčitky svědomí z toho dne? Ne! Prudce jsem oči zas otevřel, načež první, co jsem zahlédl byl Harryho zmatený pohled. Ale co když je to pravda? Sedl jsem si a nepřítomně hleděl na travnatý povrch před dekou.

,,Co se stalo Ni?"políbil mě Harry na rameno, pak na krk a nakonec na tvář.

,,Jsi se mnou jenom kvůli tomu, že máš výčitky svědomí z toho dne?"vysypal jsem na něj svou otázku bez zaváhání. Chtěl vědět co se děje? Tady to má!

,,Jak tě tohle mohlo napadnout Nialle? To víš že ne.."lehce se usmál a otočil si mě čelem k němu.

,,Začal si ke mně být milý od té doby, co jsi mě vyzvedl v nemocnici.."zamumlal jsem a smutně sklopil pohled. Všechno zapadalo do sebe.

,,Bál jsem se o tebe. Měl jsem strach že jsem tě ztratil, protože jsem nevěděl jak na tom jsi. Pak, když jsme vyšli z nemocnice jsem si uvědomil, že už nemůžu déle čekat"pokroutil hlavou a objasnil mi tak celou situaci vyvolanou jako vždy mnou. ,,Dáme si oběd?"usmál se a ukázal světu své roztomilé ďolíčky.

Přikývl jsem a sledoval každičký pohyb, který udělal. Z proutěného košíku vytáhl sendviče, toasty, ovocný salát, jahody a šampaňské, a vše to rozložil na naši deku mezi nás.

,,Tak?"pokývl hlavou k jídlu a začal mlsat šťavnatou jahodu.

,,Slušný"přiznal jsem a ochutnal taky jednu z těch červených sladkých jahůdek.

***********************************

,,Myslel jsem že když jsi v kuchyni strávil půl dne tak to bude vyzdobený a bude to něco extra, ale těma toustama, ovocným salátem a jahodami se šampusem si mě celkem zklamal"zahrál jsem uražený výraz a snědl poslední jahodu v misce. Horko těžko jsem v hrdle zadržoval smích, ale chtěl jsem ho trochu potrápit.

,,J-já myslel že ti t-to chutná"vykulil oči a začal vystrašeně koktat jedno přes druhé.

,,Stálo to za nic.."odfrkl jsem a misku od sebe odšoupl.

,,O-omlouvám se Ni já.."začal se mi omlouvat a očima přejížděl každé jídlo, které už dávno leželo v našich žaludcích.

,,Dělám si srandu Harry..bylo to dokonalý"široce jsem se usmál a zvedl mu bradu, abych mu viděl do očí.

,,Nejraději bych tě teď nějak potrestal"zasmál se a já svůj smích vypustil taky.

,,Nehraj si na Greye Stylesi"šťouchl jsem mu do břicha a rozchechtal se ještě víc.

,,Promiň Ni"utřel si slzy od smíchu a povalil mě pod sebe.

,,Až teď mi došlo že bys alkohol teď neměl. Přeskočíme to na další část dnešního pikniku"zavrněl a otřel se o můj rozkrok. Využil jsem místa, kde mě nemá kdo slyšet a hlasitě sykl a políbil ho. Chutnal po jahodách s kapkou šampaňského, které nalil pouze sobě, aby mi nijak neublížil. Užíval jsem si, že kolem nás nikdo není na vzdálenost cca 10 km a už jen z těch jeho dokonalých polibků se mohl rozpustit.

Svlékl mi pomalu triko a odhodil ho k piknikovému koši, tam brzy odletěly i moje kalhoty. Ležel jsem pod ním, rychle dýchal a na sobě měl pouze jen bílé boxerky. Vzepřel jsem se mu a překulil se tak, že jsem byl teď nahoře já. Pod trikem jsem mu otlapkával hruď a mířil výš a výš, až jsem mu nakonec vyhrnul jeho triko, a odhodil ho stejným směrem, jako to mé.

******************************

,,Niiii!"rozeznělo se mým bytem a já položil nůž na kuchyňskou linku.

,,Ano?"nakoukl jsem do obýváku, kde Harry seděl s mobilem v ruce a zapnutou televizí. ,,Co se děje Harry?"zamračil jsem se.

,,Koukni se"podal mi svůj telefon s vážnou tváří. Při prvním pohledu jsem zjistil, že je na stránce 'Hasičského sboru města Londýn'. Po přečtení jsem se zatvářil stejně znepokojivě jako brunet kousek ode mě a četl si článek stále dokola. ,,Bude to placený?"ozvalo se znovu z Harryho úst a já mu mobil vrátil.

,,Doufejme že jo. Chci vědět důvod, proč má naše skupina týden volno"zavrtěl jsem hlavou a z nabíječky na malém stolku vzal můj mobil, abych zavolal panu Roadovi. Ten mi nakonec jen řekl, že je volno placené a že se do toho nemáme montovat.

,,Tak je placený"pokrčil jsem rameny a zas odešel do kuchyně dodělat naší večeři. Tentokrát jsem si vzal mobil s sebou, a když jsem měl vše hotovo, usedl jsem na linku a najel na zprávu od Demi, kterou mi poslala dopoledne. Přemýšlel jsem nad tím, a zdálo se mi to jako dobrý krok k tomu se zas udobřit a smazat špatnou minulost. Odepsal jsem jí že já i Harry rádi půjdeme a na to mi okamžitě přišla odpověď s tím, že s tím počítá a že se těší. Mobil jsem sklidil a snažil si představit tu situaci, kdy tam všichni tři budeme ale nebude to takové, jako vždy.

Vyrušilo mě až křupnutí lina pod Harryho nohama, kdy stál ve dveřích a nechápavě, ale zároveň s úsměvem na mě koukal. ,,Co se děje šmudlo?"přistoupil ke mně a chytl mé tváře do dlaní.

,,Přijal jsem, že s Demi půjdeme na jeden festival."podíval jsem se na něj, a snažil se v Harryho očích nalézt něco, co by mi pomohlo uhádnout jeho reakci na mou novinku. On si jen hlasitě povzdechl a objal mě, protože viděl, jak moc zmatený z toho všeho jsem. Ani jsem sám dobře nevěděl, jestli tam s Demi doopravdy chci jít a jestli jí chci někdy odpustit. Byl jsem vůči ní tak zmatený, že už jsem vlastně nevěděl, jestli je to, co dělám správně.

,,Řekni mi Nialle, cítíš, že to co jsi udělal bylo spravné?"pohladil mě po zádech a já se zhluboka nadechl.

,,Já nevím Harry. Na jednu stranu si myslím, že si zaslouží ještě šanci, ale na druhou jsem na ní stále strašně naštvaný."pokrčil jsem několikrát rameny a opřel se bradou o jeho rameno.

,,Za zkoušku to stojí, ne?"zeptal se a já přikývl.

------------------------------

Zmlaťte mě, pobodejte mě, pusťte mi Zaynovo výšky v písničkách, ukřižujte mě a mnoho dalšího za to, že jsem byla tak moc líná lemra, že jsem ten díl nenapsala dřív! Ano! Přesně tak! Je to díl, za který se stydím, protože není podle děje a tak mi to zas celý překopal ale hold, změna je život! :)

Otázka:

-Váš názor na to, že se Zayn údajně vrací k 1D?

-A pro nedirectionery :D Kolik vám je let? (můžete všichni :D)

VOTE & COMMENT!!

Love you all!! <33




Fireproof //Narry-ff [cz]//Kde žijí příběhy. Začni objevovat