1. Zase tady

416 8 2
                                    

Tak jsme tu zase. Zase vám jdu vyprávět tenhle ujetej příběh o mně.
A začala bych u toho co se stalo za tu dobu a ta doba byla dlouhá. Dokonce celých sedmnáct let... Jo už jsem starší, možná už jsem stará, ale pořád stejně švihlá.
Ono se toho vlastně ani moc nezměnilo, jen mám dvě děti, práci a jsem vdaná.
Našemu prvnímu dítěti je teď už dokonce patnáct a to je fakt hustý jak rychle to letí. Ještě včera to bylo moje miminko.
No a jmenuje se Niky, teda celým jménem Nicolas Linhart.
A naše dcera se jmenuje Kiki. Prvně se mi nelíbilo, že se bude jmenovat po mně, ale Janek si to nenechal vymluvit. Takže máme Kristýnku a tý je teda čtrnáct už no. Taky hrozně moc jí je.
A kdyby vás zajímalo něco o Jankovi tak pořád je boží a pořád ho hrozně moc miluju. Hraje stále za Slávii a je ještě lepší než dřív.
No a taky bydlíme v novým domě už asi deset let. Tamten nám prostě nestačil. Jsme čtyři a děti potřebují každý svůj pokoj, my ložnici, kuchyň, obývák, koupelny jsme chtěli dvě. Prostě jsme toho potřebovali víc a našli jsme krásnej dům v centru Prahy a ani nestál tolik.
A teď se podržte, já mám práci! Jo fakt teď dělám u policie. Vlastně ani nevím moc jak jsem se k tomu dostala, nikdy jsem nechtěla dělat na vraždách. Jo správně jsem kriminalistka což by do mě nikdo před pár lety neřekl. Prostě jsem viděla nějakej plakát na školu, tak jsem to ze srandy zkusila a ono to vyšlo. Pak mě vzali tady na kriminální na brigádu a nakonec za normální plat nastálo a už jsem i docela známá mezi policajty. Prostě jsem dobrá no.
Jo a ještě k dětem tak obě chodí na základku, Niky do devítky a Kiki do osmý. A jsou to zlatíčka moje, jo tak pětkrát za tejden se pohádají mezi sebou, ale pak jsou zase v pohodě.
S Jankem nám to klape jako kdysi a ještě líp. Jezdíme na rodinný dovolený, trávníme spolu čas, chodíme se dívat na zápasy, já večer vypravím co bylo v práci, no prostě úžasnej život líp se to říct asi nedá.

Kdo četl první díly Pod kamerou tak ví na co tohle navazuje, ale kdo nečetl nevadí. Budu ráda, když mi napíšete názor.










Pod kamerou #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat