5. Čistě teoreticky

213 6 0
                                    

Celý dopoledne jsme sepisovali seznam lidí co Máru znali a můžou mít nějaké informace s kým měl problémy a tak. Prostě standartní postup a chvíli před polednem volal doktor Kabát. Shodou okolností je to manžel mojí nejlepší kamarádky Julči. Chodili jsme spolu na střední už jsem ji kdysi parkrát zmínila. Ano i ona má rodinu, syna Vašíka, nebo teda spíš Vaška vzhledem k tomu že mu je patnáct a dceru Amálku a tý bude čtrnáct. A k tomu teedy manžela Martina Kabáta. Vídáme se zhruba jednou za dva týdny a s Martinem častěji kvůli práci. Jo a naše děti spolu chodí do školy.
T: Jedem do pitevny.
L: Nemůže to počkat po obědě?
Vím že to myslí ze srandy, říká to často.
T: Rozhodně ne. Jedeme, řídím.
Vzala jsem si věci a rychle šla k autu abych to stihla. Řídím ráda, ale vlastní auto nemám. Chci si ho pořídit, ale za tenhle plat slušný auto neseženu a půjčovat si od někoho, nebo od banky rozhodně nehodlám.
...
T: Ahoj.
L: Zdravím.
M: Ahoj, dobrej.
T: Tak co pro nás máte?
M: Zemřel mezi šestou a sedmou večer. Někdo ho bodl mezi žebra a protrhl pravou plíci. Byl to nůž o délce zhruba patnáct centimetrů. Odhaduju to na normální dýku s velmi ostrým hrotem. Útočník byl pravděpodobně pravák a podle úhlu bodnutí měřil zhruba podobně jako oběť tedy 1,80.
L: Takže můžeme vyloučit nějaké hráče, ale většina zůstává.
T: Včetně Janka...
M: Ještě se pokusím zjistit více informací, ale tohle je tak všechno co vám mohu říct.
T: Děkujem.
L: Díky, zatím naschle.
Odešli jsme a jeli na stanici.
L: Můžu tě pozvat na oběd do naší skvělé kantýny?
Zasmál se a já se přidala.
T: Můžeš, ráda si dám něco skvělého k obědu.
Se smíchem jsme došli do kantýny a dali si těstovinovej salát. Věc co tady mají každej tejden třikrát, protože je to jedno z mála jídel co někdo jí.
T: Jakej by mohl mít pachatel motiv?
L: Vážně se budeš i v práci bavit o práci?
T: Už to tak bude.
L: No tak okej. Mám dvě verze co se teoreticky mohlo stát.
T: Poslouchám Sherloku.
L: Takže...
Neodpustil si dramatické tiho a pokračoval.
L: Pachatel mohl být někdo z týmu a mohl závidět oběti slávu. Četl jsem, že poslední dobou se docela ukázal.
T: To jo, ale jsou tam i lepší hráči.
L: Právě mě napadla třetí teorie, ale je čistě nepromyšlená a nepodložená. Teoreticky by to mohl být sériový vrah a může začínat dobrými hráči a postupně se dostat k nejlepším. Je to čistě teoreticky nemusí to bý pravda.
T: Ovšem pokud by to pravda byla tak je život všech hráčů včetně Janka smrtelně ohrožen.
L: Ale pak je tu další možnost, a to že to mohl udělát hráč jiného týmu jako pomstu za prohru.
T: Nebo to mohlo být osobní, ale to se mi nezdá. Každopádně musíme prověřit všechny týmy se kterými Slávie tuhle sezónu vyhrála.
L: A taky bysme měli začít výslechy a to všech.
T: Proč mám pocit, že jde o čas.
L: Tvoje pocity mě znepokojují.











Pod kamerou #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat