6. Slunečná

205 5 0
                                    

T: Začneme rodinou. Volal jim už někdo?
L: Všechno je na nás a já jim nevolal.
T: No to je skvělý. Potřebuju zjistit Márovu adresu, mít jeho mobil, kontakty na všechny co se s nimi stýkal a jeho rodiče. Měl přítelkyni?
L: Co vím tak snoubenku.
T: Děláš si prdel, že jo?
L: Bohužel ne.
T: Tak jo prvně rodiče pak ona.
Na jiný stanici by tohle možná hledal někdo jinej, ale tady očividně nemají prachy na lidi a tak to musíme dělat sami. Tady platí, co si neuděláš sám neudělá nikdo. Janek by teda řekl ,,Co si neuděláš sám, to se posere". Možná na tom něco bude no.
Šli jsme tedy hledat kontakty a adresy až jsem konečně našla telefon na jeho rodiče.
L: Mám instagram tý jeho přítelkyně.
T: Chci výpis jeho sledujících a výpis těch co sleduje on. Taky chci sehnat někoho kdo se dostane do jeho mobilu a jiných zařízení. Chci vidět všechny chaty, hovory a naprosto všechno.
L: Týno mi jeho mobil nemáme.
T: Neměl ho u sebe? Ve skříňce? Na zemi?
L: Zmizel.
T: Nebo ho vrah schválně zničil aby zamaskoval důkazy. Mohl se mu předem ozvat a vydírat ho.
L: Skvělá práce detektive Linhartová.
T: Děkuji Sherloku.
L: Kde bydlí ti jeho rodiče?
T: Za Prahou v nějaký vesnici. Hodina cesty, hodina a půl. Chvíli bude trvat než se dostanem z Prahy.
L: Tak jedem.
T: Je ti jasný, že řídím.
L: Naprosto.
T: Super.
No a tak jsme vyrazili do Slunečný. Podle internetu tady bydlí asi padesát lidí a mají tu penzion.
...
Dojeli jsme na Slunečnou 23 a zazvonili u dveří.
T: Dobrý den, detektiv Linhartová a tohle je detektiv Verner. Vy jste Márova máma že?
Mm: Dobrý den, ano to jsem. Neznáme se odněkud?
T: Možná jsme se někdy viděli na fotbale. Jsem manželka Márova spoluhráče Janka.
Mm: A stalo se něco?
T: Můžeme jít dál?
Mm: Pojďte. Dáte si kafe?
T: Né děkujem.
Sedli jsme si ke stolu a já začala.
T: Paní Sladká je mi to moc líto, Marek zemřel.
Říkala jsem podobnou větu už mnohokrát, ale stejně to pořád nezvládám.
Mm: To není možný. Museli jste se splést.
Začala brečet a já jí chytla za ruku.
T: Chápu, že je to pro vás težký, ale potřebovali bysme vědět nějaké informace.
Mm: Jak se mu to stalo?
T: Asi to pro vás bude ještě těžší, ale bohužel ho někdo úmyslně zavraždil.
Mm: Mareček neměl nepřátele to nemohl nikdo udělat.
T: Potřebujeme vědět s kým se v poslední době scházel a jak se choval. Jak často jste se vídali?
Mm: Každou neděli jezdil na oběd.
L: A znáte jeho snoubenku?
Mm: Samozřejmě. Klárka je moc milá, slušelo jim to spolu.
L: Kdy se měli brát?
Mm: Za dva týdny...































Pod kamerou #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat