Otočil jsem to a dojel na domluvenou adresu.
J: Ahoj.
N: Čau.
Kiki nic neřekla a oba si sedli dozadu. Normálně chcou pokaždý sedět vepředu a teď... Fakt jsem to víc podělat nemohl.
J: Můžeme si potom promluvit? Někde v klidu a tak?
N: Možná. Teď nás prosím hoď za mámou.
J: Jo jasně.
Dojeli jsme k nemocnci a oba vystoupili a beze slova šli.
Zamkl jsem auto a běžel za nimi. Upřímně doufám, že Týna je v pořádku, ale předtím říkala, že je v pohodě. Což její řečí znamená, že v pohodě rozhodně není, ale snad se mýlím.
N: Klidně si mohl jet.
J: Záleží mi na mámě. I na vás.
N: Tak proč si jí podvedl?
J: To vám řekla?
N: Říkala, že jí prej nemůžeš říct co si ten večer dělal.
J: Mělo to bejt překvapení. Byl jsem v realitce se domlouvat na koupi novýho domu. Našel jsem jeden nádhernej a s velkou zahradou a prostě jsem vás všechny chtěl překvapit.
N: To ti můžeme věřit?
J: Můžete se semnou zajít na ten dům podívat.
N: Okej, ale teď chcem najít mámu.
J: Tak jdem.
Došli jsme na recepci urgentního přijmu.
J: Zdravím, hledáme mou manželku Kristýnu Linhratovou, měla by tu někde být.
S: Paní Linhartová je právě na sále.
J: Co? Ale nevypadalo to tak vážně.
S: Není to náročná operace. Vaše manželka by kvůli svému stavu ani nemohla podstoupit delší operaci.
J: Jakému stavu?
S: Je přeci těhotná. Vy to nevíte?
J: P-pardon.
Musel jsem rychle odejít na záchody než to se mnou sekne. Vím asi bylo blbý nechat tam děti, který jsou teď asi stejně v šoku jako já, ale to prostě nedávám.
Pustil jsem ledovou vodu a pořádně si opláchl obličej.
V tu chvíli jsem si vzpomněl na jeden okamžik, jednu větu...
L: Dvě mouchy jednou ranou.
On to věděl? Jemu to řekla a mně ne? Vlastně to není nic divnýho.
Znám Týnu až moc dlouho na to, abych si myslel, že to není moje. Navíc to zase není tak dávno co spolu nejsme.
Každopádně je tohle šance na to, abychom byli zase spolu.
I u Nika mám teď lepší pocit, ale Kiki neřekla ani slovo.
Pomalu jsem se vrátil na recepci a došel k dětem sedícím na židlích. Vidím jak je to vzalo, vzalo je už jen to, že je Týna na operaci a k tomu sourozenec. Není zase tak častý, že by se k sobě chovali takhle a tím takhle myslím, že Kiki se opírá o Nikyho a on jí uklidňuje.
J: To bude dobrý.
Nic horšího mě napadnout nemohlo fakt že ne.
ČTEŠ
Pod kamerou #2
Short StoryPokračování povídky Pod kamerou, ale tentokrát trochu jiné. Už to není o bezstarostném životě mladých zamilovaných teenagerů, ale o životě dospělích. Navíc, když je ona detektiv vyšetřující vraždu a on podezřelí číslo jedna...