17. Podezření

197 5 0
                                    

Moment! Moment, moment, moment, sakra!
Až teď mi došlo že moje dny měli začít už před čtyřmi dny.
To je průser jako kráva Týno!
Sedla jsem si na dlaždičky a hlavu si dala do dlaní.
T: Uklidni se sakra. Ještě to vůbec není jistý.
Dala jsem si tu sprchu konečně a následně se namalovala a vlasy nechala volně. Já vím jsem v práci, ale jako detektiv musím vypadat reprezentativně a drsně takže sprcha je vlastně povinná.
L: Si tam byla nějak dlouho ne?
T: Úplně normálně.
Svoje malý podezření si zatím nechám pro sebe a budu to držet v tajnosti před všema co nejdýl to půjde. Teď hlavně zjistit jestli je to jistý.
Pokud ne tak dobrý.
Pokud jo tak jsem v ohromným průseru.
Já neříkám, že bych dítě nechtěla, ale přece ho nemůžu mít s Jankem. Ne s ním a ne zrovna teď.
T: Co to vlastně čteš?
L: Zkoumám zprávu od doktora.
T: Tomáš Burian?
L: Jo. Je v kritickým stavu na JIP. Pachatel se dokázal trefit tak dokonale, že prostřelil ledvinu slezinu.
T: Muselo to být omylem, protože když se snažil trefit mě tak minul.
L: To je stopa. Není to někdo kdo střílí často, ale něco dokáže.
T: Taky není úplně marnej v běhu. Dalo mi fakt zabrat ho dohnat.
L: Taky tě přepral takže fyzičku má.
T: Sportovec?
L: Může a nemusí být.
T:Mám bláznivej nápad.
L: Poslouchám.
T: Víme, že zaútočil podruhý během dvou dnů, nebo prakticky tří, ale stejně jsem si skoro jistá, že zítra zaútočí znovu a tuším, že to bude na stadionu. A protože, když dovolíme aby někomu ublížil tak nás společnost zahltí kritikou tak ho musíme zítra chytit při činu.
L: Jak to chceš udělat?
T: Prostě tam v noci tajně půjdem a zůstaneme tam než přijde. Nesmío nás vědět.
L: Chápu tě. A i když je to riskantní tak nám nic jiného nezbývá.
T: Takže jdeš do toho se mnou?
L: Jo.
T: Super, sejdeme se v jednu ráno u zadního vchodu, domluvím to se správcem.
L: Platí.
T: A nezapomeň si zbraň.
L: Jsem snad amatér?
T: To nejsi, ale stejně. A taky si vem něco v čem můžeš dobře běhat.
L: Já běhám dobře v čemkoliv, ale ty si vem něco pěknýho. Nějakej špijonážní oblek. Beztak ho máš ve skříni.
Asi by se divil, kdybych mu teď řekla, že o mám, ale necháme si ho na potom.
T: Ty si pako.
Jo a kdyby něco tak on to nemyslí nijak vlezle, ale ze srandy jo.













Pod kamerou #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat