Dojeli jsme na urgent a já si opravila rozmazanou řasenku aby to nebylo poznat.
T: Dobrý den, mohl by se někdo podívat na mého syna?
S: Jistě. Co se ti stalo?
N: Spadl jsem ze schodů.
S: A co tě bolí?
N: Ruka a nos, ale to nebude tak zlý.
S: Dobře a jméno?
N: Nicolas Linhart.
S: Dobrá tak se posaďte za chvíli přijde pan doktor.
T: Děkujem.
Sedli jsme si na židle a za deset minut přišel doktor. Asi toho mají málo, protože když jsem tu byla kdysi já trvalo víc jak půl hodiny než mě přijali.
D: Tak pojďte na box.
T: Můžeme všichni?
D: Jistě.
Nikyho posali na rentgen ruky a nos má naštěstí v pořádku. Předpokládám, že mu Janek vrazil. Nechápu jak se z tak milýho kluka stal člověk co mlátí svou rodinu. Bylo to porvý co na mě řval a to zabolí.
D: Tak už víme co ti je. Tu ruku máš tady zlomenou vidíš.
Ukázal mu rentgen v počítači.
N: Budu mít sádru?
D: Ano, budete jí mít minimálně měsíc.
N: Sakra.
D: Klid, teď si dojdete na sádrovnu kde vám dají sádru. A pak ještě na rentgen a za mnou jestli to dobře sedí.
N: Díky.
Nikymu to zasádrovali i přes loket. Bojím se, že mu Janek zničí zbytek života. Víte co roste z dětí co je otec mlátil? Ale to já nedovolím, k Jankovi už se nepřiblíží ani jeden.
N: Kam teď pojedeme?
T: Najdeme nějaký hotel poblíž vaší školy.
N: A na jak dlouho?
T: Dokud to s vaším otcem nevyřešíme a nenajdu nějaký byt.
N: Co se mezi vámi doopravdy stalo?
T: S tátou jsme se včera pohádali, protože si myslí že ho podezřívám z vraždy, ale já to musím vyšetřovat chápete ne? Prej mi nemůže říct kde byl včera v době vraždy.
K: Ale táta by nezabil kámoše ne?
T: To já nevím zlato. Buď to, nebo mě podvádí. Hele já vím, že je to pro vás těžký teď, ale musíme držet spolu jasný.
N: Budem s tebou neboj.
K: Jo.
T: Jste skvělý.
ČTEŠ
Pod kamerou #2
Short StoryPokračování povídky Pod kamerou, ale tentokrát trochu jiné. Už to není o bezstarostném životě mladých zamilovaných teenagerů, ale o životě dospělích. Navíc, když je ona detektiv vyšetřující vraždu a on podezřelí číslo jedna...