Přemýšlela jsem asi dlouho,protože zazvonil zvonek.Šla jsem otevřít a u dveří stála Lucy. Hned jsme se objali a byli jsme obě štastné...jako vždy můj bratříček měl zas koment
,,Aby jste se z toho neudělali,, se smíchem se napil kdo ví čeho..
,,No nezáviď Trisi! ,, odsekla mu Lucy a obě jsme se začali smát..Tris nad náma mávl rukou a odešel do obyváku ..My se na sebe s Lucy koukli a řekli jsme zároveň ,,Magor,, ...
Vydali jsme se do mého pokoje..
,,Máš tu bordel jako vždy,, řekla Lucy se smíchem si sedla na postel
,,Ty máš co říkat,, otočila jsem se na ni a hodila jsem po ní polštář,který jsem ráno házela po Trisovi.
,,Lucy mám dilema!! Nevím co si mám obléct na koncert!! ,, řekla jsem a dala jsem si dlaně na tváře a čekala na odpověď...
,,Zkus Ash style,, odpověděla a dala si taky dlaně na tváře ...
,,okey,, řekla jsem,otočila jsem se k ní zády a začla přehlídka oblečení.
Ta trvala asi 2 hodiny,nakonec jsem si vybrala černé džíny s dírou na koleni,tričko Ramones,košili okolo pasu a šátek a vlasy si dala do culíku. Tak jsem skoro hotová ještě makeup a může jít!!
Cesta na koncert
,,Liddy já se tak těším !!,, řekla Lucy,a začala si pískat a byla veselá. Není sama kdo se těší na koncert!!
,,Zajdem ještě pro Bubbleology ne??,, zeptala jsem se Lucy. Ta jen přikývla a šli jsme směr Bubbleology.
Když jsme vyšli z Bubbleology nemohli jsme uvěřit svým očím! Oni...oni stáli kousek od nás!! Chapete Ash a Calum s Lukem stály kousek od nás!! Kurna srdce má relie jak cítím,a v břiše motýlky.
,,Liddy musíme se s nima vyfotit!!,, řekla Lucy a mírně se klepala... Já jsem rychlostí blesku vytáhla mobil a chystala foťák. A šli jsme k nim. Uvidím se s Ashem Irwinem!! Yeah bod pro mě!! ...
,,Ahojte kluci,, řekli jsme sborově a usmáli se ..Kluci se na nás otočili
,,Ahojte holky,, řekli kluci a usmáli se ..kurňa ten jeho úsměv je tak dokonalý. Co to kecám on je celý dokonalý!! Byla jsem z něho v nebi. A kdo by nebyl?! Když potká svého idola a k tomu kluka snů..
,,Můžeme se s vámi vyfotit??,, zeptala se za mě Lucy.Já nebyla schopna slova,divím se že ona mohla mluvit...
,,Jasný,moc rádi,, řekli s úsměvem..Ash se celou dobu díval na mě.Evans doufám že nejsi rudá jak rajče,ale mílila jsem se.Byla jsem rudá!! Nee to není dobrý...Ale když jsem se koukla na Lucy,nebyla jsem sama kdo byl rudý jak rajče...
,,Jste roztomilé ,, polichotil nám Calum..Lucy to neustála a padla k zemi...Asi 10 minut ležela na té zemi bez pohybu.Calum se na ní krásně díval..Byli by spolu hezcí,to musím uznat..S klukama jsme jich tě desete minut sledovali a já ji k tomu dávala malé facky,myslela jsem že se probere...
,,Co...co se stalo?? ,, zeptala se Lucy,trochu jakoby rozespale..
,,Omdlela jsi,, odpověděli jsme jí sborově
,, Za to může Calum,, řekla jsem,všichni na mě upřeli pohled
,,No co?? Je to pravda..,, na všechny jsem se koukla a pokrčila jsem rameny...Lucy se začala smát,protože věděla že jsem měla pravdu..
,,Nechcete se projít??,, zeptali jsme se kluků,ale čekali jsme odpověď typu nemáme čas atd.
,,Jasné, můžete nás provést,, řekl Luke a kluci jenom mikli rameny
Lucy jsme byli úplně happy..Vzali jsme je na jedno místo o kterém si obě myslíme že je ideální na "seznámení" ...
Doufám že se vám to líbí:3 Vote a Comments potěší!! :)..teď je to ještě nic moc,ale zachvilku už to bude takové :D ...však víte :D
Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...