Spala bych dál,ale probudil mě zvonek u dvěří. Otočila jsem se k Jaiovi,ale ten spal,dala jsem mu jenom pusu na čelo,oblékla si jeho tričko a kalhotky.A šla se kouknout kdo mě to budí. Šla jsem po schodech dolů a on znovu zazvonil.
,,Už jdu minutku!! ,, zařvala jsem...přehodila jsem vlasy na jednu stranu a natahovala ruku ke klice,otevřela jsem a uviděla jsem ASHE! Zastavilo se mi srdce,neměla jsem slov...
,,Ahoj,jen jsem ti chtěl říct....,, zarazil se,chvilku si mě prohlížel.
,,Ty tu někoho máš??,, zeptal se posmutněle.
,,Ano,, polkla jsem a sklopila zrak.Najednou jsem ucítila něčí ruku okolo mého pasu.Pootičila jsem hlavu na stranu a zjistila jsem,že je to Jai.
,,Aha,nebudu rušit,jenom jsem chtěl říct,že s klukama pokračujeme v tour,takže se už asi neuvidíme.Teda pokud nebudeš chtít zajít někdy ven,, řekl nejistě a prohrábl si vlasy. A probodával Jaie pohledem.
,,Jo,napíšu ti a můžem někam zajít ,, usmála jsem se. Chtěla jsem zapomenout na to co se stalo.Protože,asi Ashe furt miluji a nechci ho ztratit...
,,Okey,tak zatím ahoj,, objal mě a dal mi pusu na krk.Objetí jsem mu oplatila a dala mu pusu na tvář,Jai nebyl zrovna šťastný,ale hold bude to muset vydržet.Ale je zajímavé nechodím sním nic a žárlí jak něco. Musela jsem se nad svými myšlenkami zasmát. Když Ash nasedl do auta,zavřela jsem dveře a svůj zrak jsem upřela na Jaie, jenom jsem se uchetla.
,,Něco k smíchu Liduško??,, zasmál se s naydvihlým obočím.
,,Nic nic Jaie Domenicu Brooksi,, vyplázla jsem na něho jazyk a běžela do kuchyně. Jai pokroutil očima a běžel zamnou. Chytl mě zezadu,vyzdvihl do vzduchu a 3x se semnou zatočil,smáli jsme se u toho a cítila jsem lásku.
Položil mě na zem,obmotala jsem mu ruky okolo krku a on mě okolo pasu, nádherně se usmíval.
,,Liddy,mám na tebe jednu otázku..,, řekl nejistě.
,,Povídej,ale s úsměvem na tváři ,, usmála jsem se a čekala co z něho vypadne.
,, Budeš moje holka??,, zadíval se mi do očí,chvilku jsem nereagovala.Ale pak jsem ho silně objala.
,,Ano,stokrát ano,, tyto slova vyletěli z mojí pusy. Jai mi dal pusu do vlasů.
,, Jooo...,, s těmito slovy vyběhl na zahradu a žačal řvát,že jsem jeho atd. Po chvlice na něho vlětěla sousedka,ale Jai to ignoroval,neudržela jsem se nesmát. Po asi 5 minutách vletěl zpátky do baráku,chytl mě pod zadkem,obmotala jsem mu nohy okolo pasu a cítila jsem se úžasně
,,Ani nevíš,jak jsem šťastný!!,, řekl Jai s úsměvem.Chtěla jsem mu odpovědět,ale on se mi hned přisál na rty,vůbec jsem neprotestovala,naopak jsem byla v sedmém nebi... líbali by jsme se ještě možná do ted dokud nás nevyrušil.....
Další část,je nudnější,ale v příští čekejte rvačku :D :) na chyby nekoukat!!
Vote a Comments potěší :3 :) Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...