8*

820 51 5
                                    

Přemýšlela jsem tak celej film. Přemýšlela jsem,ale pak mě Ash vyrušil.

,,Liddy??,, koukl se na mě nazdvihl obočí.

,,c..co??,, zmateně jsem odpověděla. Ash se začal smát.Nechápala jsem ho.Čemu se směje??

,,Něco k smíchu?? ,, zeptala jsem se nechápavě.

,,Mno..co si pustíme??..,, přestal se smát,a dělal jako nic.

,,Nepůjdem se projít?? Vezmu tě na jedno místo.,, zeptala jsem se a pousmála se ...Ash jenom přikývl.Vstali jsme a šli se obléct.Když jsem si obouvali boty,ztratila jsem balanc a padala jsem.Ale Ash mě chytl,chvilku jsme se na sebe dívali,až asi po 2 minutách jsem se znovu postavila a poděkovala mu,on jenom mávl rukou,že to nic.Oblékli jsme si bundy a vyšli z pokoje a pochvilce z hotelu.

A šli.
U Studánky

Napadlo mě vzít Ashe ke studánce,chodím tam když je mi smutno.

Došli jsme ke studánce a sedli si na lavičku a nastalo hrozné ticho. Drásalo mě to tak jsem začala mluvit blbiny,jen aby tu nebylo to ticho.

,,Když jsem sem vzala Lucy poprvé jediné co jí napadlo bylo,jestli tu bude někdy s Calem.,, vypustila jsem s pusy.Ash se na mě koukl,já se usmála.

,,Nebo začala zpívat Amnesii a já se k ní přidala.Jsou to hezký vzpomínky.Popravdě jsem si taky jednou představovala,že tu jednou semnou budeš a mno splnilo se to,ale nebylo tu také ticho.,, mluvila jsem co mě v té chvíli napadlo a bylo mi jedno jak je to trapné.

,, A co se dělo v té tvojí představě??,,zeptal se a pousmál.

,,Mno..dělali jsme různé voloviny a nebo....,, přestala jsem mluvit...

,,A nebo??,, zeptal se a jednou rukou si mě přitáhl k sobě.

Nechtěla jsem mu to říct.

,,Asi vím co myslíš,, usmál se a dívali jsme se z očí do očí.Ty jeho oči jsou plné vášně,lásky,ale také plné energie a tajemné. Ztrácela jsem se v nich..Najednou jsem neovládala svoje tělo,dělo si co chtělo.Ruce jsem mu obmotala okolo krku,on mě okolo pasu.Pak se ke mě pomalu nakláněl.A je to tu znovu,teď nám to nesmí nic pokazit.

Cítila jsem jeho dech,pochvíli jeho rty na těch mých,jemně se otřeli. A já neváhala a přisála se mu na rty.A začal můj sen,který sním už hodně dlouho. V jeho polibku jsem cítila vášeň,ale taky dravost.Srdce mělo relii a nesměli chybět motýlci v břiše.

,,Jsi úžasná!,, řekl mezi polibky a líbal dál...Chci,aby to nikdy neskončilo ...ale potřebujem kyslík. Když jsem se potřebovala nadechnout,odtáhla jsem se od něj.

,,Bylo to úžasný,, řekla jsem potichu,a doufala že to neslyšel..

,,Ano,to bylo,, řekl.Mno tak to slyšel,měla bych se naučit mluvit potichu a nebo ješte lepší přestat mluvit sama ze sebou. To bys měla Evans!!

Ash vytáhl mobil,a vyfotil si tu studánku.Byla to krásná fotka,kdyby nebyl bubenik,fotograf by byl asi dobrej.

,,Proč jsi ji fotíš??,,zeptala jsem se s úsměvem.Byla jsem dost zvědavá.

,,Chci mít památku na toto místo,je úžasný.A navíc jsem tu zažil nejkrásnější zážitek,, řekl,a dal mi lehkou pusu na čelo. Zrudla jsem.Sakra!!

,,Jsi roztomilá,, polichotil mi,ale tím to zhoršil,byla jsem víc rudá.Snažila jsem se uklidnit.

,,Děkuji,ale na tebe nemám,, vyhrkla jsem z pusy.On se jen zasmál a začala debata o kapele atd.

Hell yeah!!:D další část je tu!!:)
Doufám,že líbí :) a Vote s Comments potěší :3 :)
Liddy

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat