24*

543 43 2
                                    

Vyrušil nás můj mobil. Sakra,kdo mě v tom nejlepší ruší?! Kouknu se na displej a byla to Lucy. Zvedla jsem to,ale Jai mě nepřestal líbat po krku.

,,Ano Lucy,, řekla jsem a Jai mi začal vyhrnovat tričko.

,,Ahoj mohla bys dneska??,, zněla smutně.

,,Jo jasný..,, odpověděla jsem jí.. ,,Počky nech mě chvilku,, pleskla jsem Jaie po ruce.

,,Co??,, zmateně se zeptala Lucy.

,, Promiň to bylo na Jaie,, odsekla jsem...,, Kurna chvilku vydrž,, zasmála jsem se na Jaie,ale ten nepřestal mi sázet polibky po celém těle...tričko už bylo pomalu dole.

,, Hej,za hodku bud u Pavouka ok? ,, řekla jsem před tím než se mi Jai přisál na rty.

,,Okey,ale nechci být ještě teta!,, zasmála se v mobilu Lucy.

,,Jo neboj,tak zatím,, řekla jsem mezi polibkem. Zavěsila jsem a položila mobil na zem a přisála se Jaiovi na rty.

————————-

Myslíte si,že se stalo tamto? Tak to se mýlíte,protože nás vyrušila Tez s Beauem.

Mno to už je jedno.

Chvilku jsem byla s klukama u bazénu,ale pak už jsem musela jít.

,,Ahojte kluci,, zamávala jsem všem.

,,Kam jdeš??,, zeptal se Jai,který akorát šel s kuchyně a něco jedl.

,,Za tou Lucy,, řekla jsem. Jen se usmál a dal mi letmý polibek na čelo.

,,Okey,ale do večera doma,, zasmál se Beau

,,Hele nejsi moje mamka,, vyplázla jsem jazyk a vyšla z toho obrovského baráku.

——————-

Došla jsem k Pavoukovi,ale Lucy nikde. Sakra zase má zpoždění. Najednou mě někdo zezadu chytl za boky,lekla jsem se a otočila jsem se.

Byl to Luke. Co ten tu? Však byl s ostaníma doma.

,,Čau co ty tu ??,, z údivem jsem se na něj dívala.

,,Potřeboval jsem si provětrat hlavu...šel jsem okolo a najednou jsem uviděl tebe,tak jsem tě překvapil,, usmál se,ale byl to falešný úsměv.

,,Luke děje se něco??,, pohladila jsem ho po tváři.

,,Nic...hele někdo k tobě běží,, řekl a koukl se za mě.Pootočila jsem se a uviděla jsem Lucy.

,,Jestli chceš můžeš být s námi,, usmála jsem se. Luke jen přikývl.


,,Ahoj Zlato,, otevřela jsem svoji náruč Lucy. Ta mě hned objala.

,,Ahooj,, řekla docela potichu.

,, Lucy toto je Luke,Luke toto je Lucy,, představila jsem ty dva. Když se na sebe koukli,najednou jsem jim vykouzlil úsměv na tváři. Konečně ne falešný.

,,A..Ahoj,, vykoktal se Luke.

,,Ahoj,, uculila se Lucy... sakra,že by nová láska??

,,Tak jdeme na drink! ,, řekla jsem a vyšla jsem jako první k baru.

,,Thomasi?? ,, sedla jsem si za bar a čekala jsem.Za minutu se tu objevil Thomas a už míchal mě a Lucy drink.. Luke si objednal Jacka s džusem.


Lucy s Lukem se docela slušně zakecali. Cítíla jsem se jako křoví. Zavybroval mi mobil v kapse,došla mi SMS. Byla od Ashe... chvilku jsem se na to jen koukala než jsem ji otevřela.


Koukni se o dva stoly dál. Chvilku jsem to nechápala,ale pak mi to došlo tak jsem se koukla a mával na mě Ash.

,,Hele hrdličky zachvilku jsem tady,, řekla jsem a šla jsem za Ashem... samy nohy mě k němu táhly nebo možná něco jiného..

,,Ahoj můžu ??,, usmála jsem se.

,,Ahoj jasný,, oplatil mi úsměv. Přisedla jsem si k němu a dali jsme se do řeči. Sakra Liddy vy se skoro chytnete a ted se s ním normal bavíš?

,,Liddy musím ti něco říct..,, z těmito slovy jsem ztuhla a čekala co řekne.....




Další část je tu :D mooooc moooc se omlouvám,ale měla jsem toho vážně,ale vážně moc!!! :)) doufám,že líbí :)) na chyby nekoukat!

Vote a Comments potěší:)))

Liddy:))

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat