26*

540 41 0
                                    

Sešli jsme schody a vydali se za nimi. Snažili jsme se nesmát, ale nešlo to.
,, Hele unavený výraz zlato,, řekla jsem a hodila jsem výraz ala ospalec.

,, No wow,, byly to první slova Beaua. Luke jenom vykulil oči. Lucy se snažila nesmát. A Tez radši no koment. Ty dvě asi věděli, že to je hrané.
,, Vy dva jste spolu?,, vykoktal se Luke. Jenom jsme přikývli. V ten moment se oba rozběhli nahoru.
Jakmile byli nahoře, tak my 4 chytli výtlem.
,, Jako vy dva vázně?,, zeptala se ze smíchem Lucy.
,, Ne je tu moc lidi,, řekl Jai. Koukla jsem se na něj, on se usmál a věnoval mi polibek na čelo.
Doběhli ti dva a měli udivený výraz.
,, Bro dělas si srandu?? Vy dva jste spolu TO dělali teď??,, mrkal rychle Luke a čekal na odpověď.
,, Jasný,, řekli jsme sborově.
Ti dva na nás asi 2 minuty koukali, ale pak jsme to nevydrželi a já s Jaiem jsem chytla výbuch smíchu.
,, Vy si z nás děláte prdel?!,, naštvali se.
,, Vy si jako myslíte, že by jsme to dělali když jste tu vy??,, začal mluvit Jai.
Chvilku se na nás dívali naštvaným výrazem, ale po chvilce se začali smát.
,, Jdem se koukat na film,, přerušila jsem smích. Všichni jenom přikývli a šli jsme se koukat na Rychle a Zběsile 6.

-----------
Ráno jsem se probudila a hned jsem se koukla na hodiny a bylo půl 11. Sakra za chvíli mám být v parku. Rychle jsem vystartovala a moje cesta byla do koupelny. Nahodila jsem rychlo makeup. Jenom linky a řasenku a lehce rtěnka. Pak jsem se vrátila za Jaiem. Ten se na mě ospale koukal a nechápal.
,, Za 15 minut mám schůzku a nestíhám,, řekla jsem, když jsem na sebe rychlostí blesku navlékala rifle.
,, Zlato pak ti písnu v kolik dojdu Ahoj,, vyletěla jsem ze dveří. Schody jsem doslova přeletěla. Vzala si bundu a rychlým krokem jsem se vydala do parku.
---------
Došla jsem do parku a bylo 11.15.Sakra a navíc Ash nikde.
Posmutněla jsem. Povzdechla jsem si a chtěla se vydat zpátky dom, ale najednou mi někdo zakryl oči.
,, Kdo to je??,, zeptal se piskavlý hlas.
,, Hmm člověk?,, zasmála jsem se.
,, Si blízko,, už jsem poznala, že je to Ash. Chytla jsem mu ty ruce, otočila jsem se k němu a objala ho.
,, Nemohl jsem se dočkat,, pošeptal mi.
,, Já taky,, řekla jsem a dál nasávala vůni jeho mikiny. Vždycky to bude ten Ash, kterého miluji. Akorát už jenom fans... Mno i když...
,, Tak kam půjdem??,, odtáhl se ode mně a koukal s úsměvem na mě.
,, Kam nás nohy ponesou,, odpověděla jsem a vydala se nějaký směr. Bylo mi jedno kam jdu hlavně, že jsem s nim.
Šli jsme a najednou jsem ucítila jeho konečky prstů jak se otírají o ty mé. V ten moment jsem ho chytla za ruku. Nějak jsem svoje tělo neovládala dělalo si co chtělo.
Ruku v ruce jsme se vydali někam do neznáma...

Další část je tu:) doufám, že líbí:) na chyby nekoukat:)
Vote a comments potěší :)
Liddy:)
Btw. Za chvíli bude konec INYL

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat