,,Liddy??,, ozval se kousek od nás klučičí hlas.Otočila jsem se a zjistila,že to Luke. Nemají být už náhodou jinde?
,,Ahoj Luke,, usmála jsem se a objala ho. On se rychle odtáhl,chytl mě za ramena a zadíval se mi do očí.
,,Můžeš mi vysvětlit proč se tu líbáš s jiným klukem když máš Ashe?!,, vyhrkl na mě naštvaně.
,,Já už s Ashem nejsem!!,, řekla jsem. Luke se vražedně koukl na Jaie a už šel k němu. Myslela jsem,že mu jenom něco řekne,ale mýlila jsem se.
Luke došel k Jaiovi a vrazil mu pěstí do obličeje.
,,Luke co to děláš?!!,,rychle jsem se otočila k nim. Luke mě ignoroval a vrazil mu další. Jai se už nasral a vrazil mu taky. Luke si utřel krev pod nosem,koukl se na Jaie,zavrčel a chytl ho za tričko pod krkem. Já nevěděla co mám dělat,řvala jsem na ně jak blbá,aby toho nechali,ale oni si nedali říct. Jai neváhal a koukl Lukeho do nohy,ten ho pustil a ještě schytal jednu pěst do obličeje. Luke se už napřahoval,ale já zařvala co nejvíc to šlo;,Kurva už dost!!!,, Oba ztuhli a upřeli zrak na mě.
,,Luke,já už s Ashem nejsem!! A na Jaie už nikdy nešahej!! ,,rozčileně jsem vyhrkla z pusy.
,,Ale jakto?? Však říkal,že spolu jste,, sklopil zrak.
,,Nejsme!! Kvůli tomu,že mě podvedl s Lucy!!,, překřížila jsem ruce na hrudi.
,,Omlouvám se,jenom jsem chtěl....,, skočila jsem mu do řeči.
,,Neřeš to,neomlouvej se mě,ale spíš Jaiovi,, ukázala jsem hlavou na Jaie.Luke se k němu otočil. Omluvil se mu,podali si ruce a bratrsky se objali. V kabelce jsem měla pár kapesníčků.Sedla jsem si s klukama na lavičku a začla jim stírat krev z tváří. Mezi tím jsem si povídala s Lukem o Cathy,jak jim to spolu jde atd. Říkal mi,že je sní velice rád,že takovou holku hledal hodně dlouho a konečně ji našel. Bylo hezké to poslouchat.
,,Taak hotovo,,řekla jsem a zapla jsem si kabelku.
,,Fakt se ještě jednou omlouvám,, poškrábal se na zátylku.
,,Už to neřešme,zapomeňme na to ok??,, mrkl na něj Jai.Luke se usmál a přikývl hlavou,že souhlasí. Všichni tři jsme se objali. Ještě jsem řekla Lukovi,aby pozdravoval Cathy a at napíše,že se musíme sejít. Zařval z dálky,ža když si vzpomene.Určitě si vzpomene,já mu věřím!
,,V poho zlato?,, upřela jsem zrak na zmláceného Jaie.
,,V pohodě,, mrkl na mě a dal mi letmý polibek na čelo. Pousmála jsem.Chytla jsem se s Jaiem za ruku a vydali jsme se ruku v ruce dom.
-----
Otevřela jsem dveře a zařvala;,Už jsme doma,, z obyváku se ozval jekot,něco mi říká,že se dívají na horor.Vyzula jsem si boty,počkala na moje zlato a šla směr obyvák a nemýlila jsem se v TV měli zaplou Ženu v Černém 2. Poté jsem si všimla,jedné holčiny,která měla položenou hlavu na Beauově rameni,někoho mi připomínala,ale nevěděla jsem koho. Až když se otočila,nemohla jsem uvěřit svým očím. Byla to Tez.
,,Tez?!!,, vypískla jsem. Ta se rychle zvedla běžela ke mě.Pevně jsme se objali.
,,Co ty tu?!,, štastně jsem se jí zeptala.
,,Dojela jsem za svým klukem!!,, řekla s rozzářenýma očima.Proboha snad její kluk není můj brácha.Zhrozila jsem se.
,,Kdo je tvůj kluk??,, vykulila jsem oči.Tez se jen zasmála.
,,Já,, ozval se z gauče Beau. Oddychla jsem si.
,,Bro cos dělal??,,zeptal se Luke Jaie.
,,Ale trochu jsem se porval,ale to neřeš,, odpověděl mu,a jednou rukou si mě přitáhl k sobě.
,,Ale,, koukla se na mě Tez a dala si ruce v bok.
,,Hold máme kluky bráchy,, řekla jsem,ale po chvilce chytla výtlem s Tez. Kluci na nás nechápavě čuměli. Mávli jsme nad nima rukou. Jai si sedl za nimi, a já s Tez jsme šli pro další popcorn....
Další část je tu !!:D Rvačka nic moc já vím :D .Ale i tak doufám,že líbí:)...Vote a Comments potěší :33 Na chyby nekoukat.
P.S píšu novou story,tak kdybyste chtěli můžete si ji přečíst a napsat mi názor :33
Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...