Když jsem uviděla ten barák,no spíš vilu kluků.Tak mě málem spadla čelist.Bylo to obrovský!!
,,No wow!,, vypustila jsem s úst a furt jsem se dívala na tu vilu.
,,Tak toto je moje a kluků království,, usmál se Jai a už mi vytahoval kabelu z kufru. Došla jsem za ním a dala jsem mu letmí polibek na tvář,pousmál se. Zavřel kufr a poté si mě přitáhl k sobě a políbil.
,,Aaa už jste tu ,, ozval se klučíčí hlas,otočila jsem se a všimla jsem si,že je to Luke.
,,Ahoj Luku,, usmála jsem se a objala ho. On mě něžně objal a dal pusu na tvář.Jai ho probodával pohledem,nemohla jsem se tomu nesmát.
,,Kde jsou ostatní?? ,, zeptala jsem se,v tu chvilí si mě Jai majetnici přitáhl.
,,Doma,je tu aj Tez ,, odpověděl mi Luke s hezkým úsměvem.
,,Cože??,, rozběhla jsem se do domu a bylo mi jedno,že tam budu poprvé.
,,Tez??,, zeptala jsem se ve dveřích.Tez najednou vyběhla z nějaké místnosti,jakmile mě uviděla rozběhla se ke mě a objali jsme se.
,,Co ty tu ?? ,, vyhrkla na mě.
,,To se zas já ptám tebe,, zasmála jsem se.
,,No pár dní tu budu,, usmála se. Vykulila jsem oči.
,,Já taky,, řekla jsem. Chytli jsme se za ruce a začali mírně pištět.
,, Co se tu děje??,, vyšel nějaký docela hezký kluk.
,,Ale nic. Jo Dany toto je Liddy,Liddy toto je Dany,, řekl Jai.
,,Ahoj Dany,, usmála jsem se. Dan došel ke mě a objal mě.Nějak moc objímaní najednou
,,Ahoj Liddy,jsi hezká,, polichotil mi.
,,Brzdi bro,ta je moje,, zasmál se Jai. Dan jenom pokroutil očima.
Jai mě chytl za ruku a šli jsme asi do kuchyně,moc se tu nevyznám ještě. V kuchyni seděl na barových židlíčkách Beau a nějaký kluk. Měli tam ještě vodárku.
,,Jamesi Liddy,Liddy James,, řekl můj žárlivej kluk.
,,Ahoj Jamee.Můžu ti tak říkat??,, zeptala jsem se s úsměvem.
,,Ahoj, jasný,, roztomile se úsmál a objal mě.
,,A já nic??,, ozval se Beau. Došla jsem k němu a objala ho.
,,Hele,to je moje,, zasmála se za námi Terez.
,,Už odcházím,, odtáhla jsem od něho ruce a poté se začla smát.
Šla jsem za Jaiem,ten mě okamžitě dal letmí polibek do vlasů. Chytl mě za ruku a šel mi ukázat jeho pokoj. Je to tu velké!
Vyšli jsme schody a šli jsme až na konec chodby. Byli tam takové bíle dveře a zanimi hned Jaiův pokoj. Měl ho ohodně větší než já!
,, Tak tady budem spolu pár dní,, řekl. Otočila jsem se na něj,dala mu ruky okolo krku,neváhal a spojil ruce okolo mého pasu.
,,Miluji tě,, políbil mě ten nejúžasnější kluk na světě. Pak mi zkousl dolní ret,tím žádal o válku jazyků a taky že byla. A kdo myslíte,že vyhrál? No přeci pan Brooks.
,,Já tebe taky,, a dala jsem mu lehkou pusu na ústa. Jai se jednou rukou natáhl za sebou pro kliku,zavřel a poté i zamkl.
,,Co čekáš brouku??,, zkousla jsem si ret a čekala na odpověd.
Jai mi zajel rukou pod tričko a pak začal dravě líbat. Vůbec jsem neprotestovala. Začla jsem mu rukama rozepínat košili a furt ho líbala. Schodil mě na postel, šel nade mě a začal zas dravě líbat... pokračovali bysme dál,ale vyrušil nás........
Další část!:) doufám,že líbí :) ...budu se pokoušet přidávat častěji,přece jen ted mám víc času,příjmačky mám za sebou :D ,ale ještě nevím jestli jsme se dostala :( Tak mi prosím držte palce!!:) Na chyby nekoukat!!:) Vote a comments potěší :33
Liddy:)
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...