,, Jak dlouho jsi s Beauem??,, začla jsem se vyptávat Tez. Trochu zčervenala.
,,Asi měsic,, řekla a dala popcorn do mikrovrnky.
,,Aha,že ses nepochlubila,, zasmála jsem se.Jenom pokroutila očima. Nachystali jsme popcorn,čipsy do misky a vzaly jsme 3 flašky coly a jedno červený víno. Zanesli jsme to do obyváku a šli ještě pro skleničky.
,,Myslíš,že ti dovolím toto pít??,, Tris se snažil tvářit vážně.
,,Hele je mi 18,takže sklapni,, zasmála jsem.Jenom si potichu něco zamumlal.Položila jsem skleničky na stůl,chtěl jsem si sednout do křesla,ale v ten moment jsem ucítila něčí ruku okolo mého pasu a zatáhl jsi mě k sobě,kdo jiný byl to než Jai. Usmála jsem se a dala mu pusu na čelo a potichu pošeptala jsi jenom můj.Zkousl si ret a dál jsme se věnovali filmu,jídlu pití atd.
*O měsíc později
Sluneční paprsky mi svítili do očí,proto jsem se otočila na druhou stranu a narazila jsem do svalnaté hrudě. Koukla jsem se nahoru a uviděla strašně roztomilého spícího Jaie. Pousmála jsem se,dala mu pusu na hruď a sešla jsem dolů po schodech. Byli tam kufry,zarazila jsem se,že by to byli rodiče? Rychle jsem vběhla do kuchyně a nemýlila jsem se byli to oni, rozběhla jsem se k nim a zároveň jsem oba pevně objala.,,Ahoj ty naše uličnice,, řekl taťka. A měl ruce za zády.
,,Ahoj,co to schováváš za zády?? ,, neviděla jsem žádnou krabici nic. Najednou dal ruku před sebe a držel v ruce klíče od Auta!! Od auta BMW!!
,,To je pro tebe,, řekla mamka s úžasným úsměvem. Dala jsem si ruce před pusu a nemohla uvěřit svým očím. Vypískla jsem a znovu je oba objala a furt opakovala děkuji děkuji!! Byla jsem úplně z toho mimo,mám svoje vlastní auto. Vyběhla jsem v Jaiovém tričku a kalhotkách před barák a stálo tam rodiné auto a hned vedle toho BMW x8 rudě červené,přesně podle mých snů. Rozběhla jsem se k němu a ''objala'' a dala mu pusu,asi jsem blázen,ale toto je fakt úžasný!! Rodiče stály ve vchodových dvěří a usmívali se. Odemkla jsem ho a sedla si na úžasné kožené sedačky,bylo to luxusní. Když jsem se chytla volantu proletěl mnou pocit svobody.Došel ke mě táta,jednou rukou se opřel o dveře a řekl;, Spokojená??,, jenom jsem přikývla a nastartovala moji novou lásku.
Ten zvuk motor,to bylo úžasný. Cítím se jak nějaký kluk,ale já jsem strašnej blázen do BMW . Najednou se mezi dveřmi objevil aj Jai. Sakra,zapomněla jsem na něj,vypla jsem motor,vytáhla klíčky a zamkla ho. Rychlým krokem jsem šla s tátou ke dveřím,poté jsem se přesunula k Jaiovi, nadechla se a začla jsem vypoštět slovíčka z mojí pusy.
,, Mami,tati Jaie určitě znáte díky Trisákovi,ale nevíte,že my dva spolu chodíme..,, čekala jsem na jejich reakci.
,, Přejeme vám to děti,, mile se usmáli. Potěšilo mě to,že mi to přejí.Ale taťka musel hned začít mluvit o pravidlech.
,, Zlomíš ji srdce a je po tobě,, zasmál se taťka. Jai přikývl a oba si plácli.Rodiče zašli dovnitř,chtěla jsem taky.
,,Noc byla úžasná,, zadíval se mi do očí a přisál na rty vůbec jsem neprotestovala. Akorát jak se říká fans jsou všude. Po líbání jsme zašli dovnitř...
Další část:D trochu nudnější,ale když jsem nemocná tak mi to nemyslí :/ ...ale i tak doufám,že líbí:) na chyby nekoukat:P Vote a Comments potěší :))
Liddy:)
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...