,,Liddy musím ti něco říct...,, řekl Ash nejistě.. Čekala jsem co řekne..
,,Mno..povídej,, usmála jsem se na něj. Koukl se na mě a posunul kousek ruku ke mě tak ,že jsme se dotýkali konečky prstů. Trochu jsem zrudla,přece jen je to ten Ash,kterého jsem vždycky milovala....
,, Liddy..já...já....,, pomalu něco vykoktával z pusy a já už asi věděla co řekne...Naštěstí mu zazvonil mobil.
Otráveně ho zvedl. Asi pět minut s někým mluvil,nevěděla jsem ským.Až po hovoru jsem se ho zeptala..
,,Kdo ti volal??,, pousmála jsem se. Koukl na mě úžasnýma očima,z kterých jsem byla vždycky v nebi a jak vidím furt jsem.
,,Mno kámoška..promiň musím jít ,, usmál se a nechtěně vstal od stolu. Pomalými kroky se vydal k do baru a pak k autu a odjel...
Když jsem ho viděla odjíždět,trochu jsem posmutněla..Sakra Liddy máš Jaie,vzpamatuj se.. Zkousla jsem si ret a šla za Lukem a Lucy.
,, Nepůjdem už??,, zeptala jsem se těch dvou.. Ti na mě smutně koukli.
,,Však Lucy může jít s námi ne?? ,, koukla jsem se na Luka,který vůbec neprotestoval.
,, Ale já vás nechci otravovat,, sklopila zrak Lucy.
,, Nebudeš,, řekl vystrašeně Luke.
,, Hele já se ptala Luka ne tebe,takže jdeš a ticho,, řekla jsem a šla jsem zaplatit.
,, Ahoj Sophie,zaplatím,, sedla jsem si na barovou židličku a čekala na Soph.
,, Ale ty už to máš zaplacené,, řekla s úsměvem
,, Cože??,, vykulila jsem na ní oči.
,, Jeden hezký,usměvavý kluk a nechal ti tu toto,, řekla a podala mi ubrousek na,kterém bylo napsané: Zítra v 10.00 v parku,budu čekat-Ash
Uculila jsem se.
——————————————————
,,Ahojda dovedli jsme společnost..tadá Lucy,, řekla jsem. V tu ránu vyšla z kuchyně Tez , chvílu stála bez pohybu.
,,Tez??,, dívala se na ní Lucy s údivem.
,,Lucy??,, to stejný i Tez. Najednou se k sobě rozběhli a objali se.
,,Hele a co já?? ,, zasmála jsem se a nahodila uraženej úsměv.
,,Jaidone,, zařvala Tez. Najednou odněkud vyběhl Jai a aniž bych se koukla odkud už jsem mu vysela přes rameno.
,,Ale takhle jsem to nemyslela,, ze smíchem se na nás všichni dívali.
,, Dejte nám chvilku,, řekl Jai a rozběhl se k sobě do pokoje,počkat k nám do pokoje.
Pohodil mě na postel a lehl jsi vedle mě.
,, Co si myslíš,že ted bude?? ,, uchechtla jsem se a koukla na roztomilého Jaie.
,, Mno...,, hodil sváděcí pohled..stím pohledem se mi přisál na rty.
,, Hele to nemůžem je tu až moc lidí,, odtáhla jsem se. Jai nahodil štěněcí pohled. Sakra odolej Liddy odolej!
,,Jai mám nápad,, podlým úšklebkem jsem se na něj koukla.
,,Jaký??,, zvědavě se zeptal. Naklonila jsem se k němu a do ucha jsem mu řekla:,, Mohli bysme....
————————
V pokoji jsme byli dalších 20 minut. Mezitím jsem si rozcuchala vlasy,dala si Jaiove tričko a mini kraťásky,aby to vypadalo,že se vážně tady něco stalo. Jai zatím rozházel postel a moje věci,protože jak známe Luka nebo Beaua oni si půjdou zkontrolovat jestli se tu něco stalo.
,, Jdem??,, zeptal se Jai natěšeně.
,,Počkat,, řekla jsem,natáhla jsem se pro rtěnku do kabelky,natřela si pusu a párkrát dala Jaivovi pusu na tvář na krk atd. a ještě k tomu mu jemně rozcuchala vlasy.
,,Tak teď můžem,, řekla jsem a s ''unavenýma'' pohledama jsme se vydali za ostatníma.....
Další díl :) doufám,že líbí:) Comments a Vote potěší :) na chyby jako vždy nekoukat :D a přeji hezké čtění :)
Liddy:*
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...