9*

853 49 3
                                    

,,Kluci jsou jako moji bratři..,,zakončil Ash debatu o kapele a koukl se na mě,abych začla něco mluvit.Já nevěděla co.

Naštěstí mi došla sms od Lucy,zachránila mě.

Stálo v ní; Liddy,dojdite ke Kyjosku.Teď hned!! Pac a pusu Lucy

Kyjosek je místo kde se pořádají párty atd.Tak jsem hned věděla co tam Lucy chce.

,,Pojd,zase tě někam vezmu brouku,, stoupla jsem si.Mrkla jsem na něj a zasmála se.

,,Dobře puso,, zasmál se a taky na mě mrkl.Vstal přitáhl jsi mě a znovu políbil.Nevím jestli to už mám brát,že spolu chodíme.

Potom jsme se chytli za ruce. A v ruku v ruce jsme se vydali ke Kyjosku.

V Kyjosku

Došli jsme na Kyjosek.Ani se nestihnu rozkoukat,tak už jsem v objetí Lucy.

,,Přece jste došli,, ozval se odněkud Cal.

,,Já ti říkala,že dojdou!!,,řekla Lucy a vyplázla jazyk.Když jsem se koukla směrem kam se dívala,tak jsem teprv uviděla Cala. Byl celý od rtěnky.Hm Lucy se nezdá.

,,Cale??,,zeptal se ze smíchem Ash. Cal se na něj koukl,ale pak mu to asi došlo. A né,aby si umyl obličej on musel rovnou skočit rybníka.Magor,počkat Lucy magor. Aby vám to ujasnila,vedle Kyjosku je rybník.

,,Sundal si aspoň oblečení ten blb??,, zasmála jsem se.

,,No doufám,že jo.Snad není taký magor jak já! ,, řekla Lucy. Ash se neudržel a začal se smát.

Pochvilce došel Cal. A naštěstí sundal si všechno krom boxerek,než skočil do vody.

,,Obleč se!! Tento pohled můžu mít jen já,, řekla Lucy se smíchem.

,,Už se jdu obléct!!,,zasmál se Cal a dal lehký polibek Lucy. Awww jsou spolu krásní.

,,Jdu sním,potřebuji s ním mluvit..,, koukl se na mě Ash.Já jen přikývla,že jasné. On se ke mě naklonil a polibil mě,samozřejmě Lucy to viděla. Hned začla do mě rýpat .

,,Jo tak vy už spolu něco máte??,,zeptala se a nazdvihla obočí.

,,Mno já právě nevím jestli to mám brát jako,že spolu chodíme,, řekla jsem nejistě.Lucy se na mě koukla a dostala výbuch smíchu. Chápu je to směšný...

,,Liddy podle mě on už to bere tak,že jsi jen jeho.A moc vám to přeju!! Ale teď musím napsat Cathy,aby došli a ještě nachystat věci na naši párty ..,,odpověděla mi Lucy.Chytla mě za ruku a táhla mě dovnitř. Nachystali jsme hromadu pití,jídla. Nafoukli jsme moc balónků a nemohli jsme s Lucy zapomenout se nadechnou helia. Potom jsme mluvili jak debilové.

Kluci došli a koukali na nás jak na zjevení.Nedivím se jim.

,, A kluci nádech helia teď!! ,, řekli jsme sborově...Kluci se nám jen smáli,jak jsme mluvili.

,,Netrhejte partu!!,, řekla jsem. A začala jsem se smát. Kluci se teda nadechli hélia a hned byla větší sranda. Kluci natáčeli keeky,na insta a skoro všude kde se dalo. Asi po 20 minutách došli Cathy a Luke. Když nás slyšeli,tak neváhali nadechli se taky a už mohla začít párty!!Pili jsme jak něco,zkrátka jsme se opili,ale nejvíc Lucy a Ash. Cathy s Lukem moc nepili,protože večer mají něco v plánu a chcou si to pamatovat.Asi vím.

,,Jdeme se s Ashem projít,potřebuji mu něco říct,, řekla Lucy a nemotorně vstala od stolu,vzala Ashe za tričko,ten to nečekal a spadl ze židle. Všichni jsme dostali výtlem.

,,Dělej ty stařečku,, řekla na něho Lucy s hezkým hláskem. Ash se pokoušel postavit,ale nešlo mu to. Tak jsem mu šla pomoc,když jsem mu podala ruku,tak mě stáhl za ním na zem. V tu chvíli jsem byla nad ním. Opírala jsem se rukama o zem.

,, Hej,ty Ashíno.Lucy potřebuje s tebou mluvit.,, řekla jsem.

,,Počká,toto je přednější,, položil mi ruce na zadek. A dlouze políbil. Lucy nás s Calem vyfotili. Pak jsem cítila,jak mě někdo bere okolo pasu a snaží zvednout.Byl to Calum

,,Kdybych vás od sebe neodtáhl kdo ví co by se stalo,, zasmál se Calum.Ash potom ze smíchem vstal a odešel s Lucy.....

Jeee Další část :DD
Vote a Comment potěší :)) Doufám,že líbí :)) a na chyby nekoukat:D
Liddy

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat