5*

970 63 3
                                    

Najednou se tam objevila moje teta.Co ta tu?!

,,Liddy??,, zeptala se nejistě..

,,Teto?! co tu děláš??,, koukala jsem se na ni jak na ducha.

,,Já jsem maskérka 5sos,a hledám Ashe,ale otázky spíš co ty tu??,, řekla...Kurna to mi nemohla říct?! Si to sní vyřídím.Chtěla jsem promluvit,ale v tu chvíli se mezi dveřmi objevil Ash

,,Ona je tu semnou,Candy,, řekl Ash a šel zamnou..Teta se na mě koukla pohledem ala vy dva spolu něco máte?? Já zakývala hlavou že ne.

,,Ale nevadilo by mi to,, řekla jsem nahlas.Teta se zasmála..Ash nevěděl o co jde,ale to neva..

,,Ashi za deset minut u mě !!,, řekla teta..a ukázala na něho prstem a hodila vražedný pohled..

,,Jasné,, řekl Ash a už ji vyháněl...Tak a teď Evans neudělej něco trapného!!! Snaž se!!!

Ash mi vzal ruku.Koukl se mi do očí.Ty jeho oči..ony jsou tak dokonalé jde z nich láska,vášeň a věrnost

,,Liddy mám na tebe jednu otázku,, řekl a skloupil zrak...Sice se dlouho neznáme,ale bavíme se jakoby jsme se znali celý život...teda mě to tak příjde..

,,Jakou??,, zeptala jsem se,usmála a podebrala mu bradu a znovu jsme se dívali z očí do očí...

,,Nechtete s holkama být s námi na tour??,, vyhrkl na mě,já se nestačila divit!! On mě chce,abych tu byla s ním?..nebo je snad zamilovaný do Cathy nebo Lucy...to by mě ranilo a ne málo..

,,Mno...to by se muselo domluvit s rodičema,, skloupila jsem zrak a dala si pramínek vlasů za ucho..a čekala jsem odpověď.Ash si prohrábl vlasy a chvilku bylo ticho..

,,Mám nápad!! Ty tu máš tetu ne??..Tak by jsme to nějak domluvili a měla bys tu aj dozor,, jásl Ash...já ani ne,protože rodiče mi to nepovolí..

,,Ale to nevím jestli výjde,, řekla jsem posmutněle,protože mě to mrzelo...

,,Ale výjde to se neboj,, řekl s jistotou v hlase.Koukl se na hodiny,a vlastně uběhlo těch deset minut...vstali jsme a vydali se za tetou

,,Konečně,ty šneku!!,, řekla teta a všichni jsme se zasmáli.

,,No tak sorry,probíral jsem něco s Liddy...,, řekl a všichni upřeli pohled na mě ...Já zrudla,protože se na mě všichni koukali...

,,Candy..domluvila bys nějak s tvojí sestrou,aby tu mohla být Liddy a její kamarádky s námi??,, zeptal se tety Ash.Cal s Lukem nebyli proti, naopak byli vysmátí jak měsíček na hnoji ( :DDD )

,, Klidně,ale vy mazejte už na stage!!! ,, řekla teta a už je hnala na stage.Kluci tam vlýtli,Ash ještě než tam šel ttak mě objal a řekl ,,Uvidíš výjde to!! Tak úsměv krásko,, a dal mi lehký polibek do vlasů a odešel ...

Moje pocity...motýlci v břiše, relii v srdci a ..a..asi jsem se zamilovala...nemyslím to jako fans..,ale že jsem se zamilovala doopravdy do kluka,to je poprvé..je to krásný pocit...

Potom jsme s holkama šli do jejich šatny a začla debatala ala ZAMILOVALI JSME SE!!

Lucy už s Calem chodí,ale co já s Cathy..mno..u Cathy se taky něco rýsuje,ale kdo ví,....mno..kdo ví jestli já sním budu..ikdyž to vypadá na dobré cestě...

Omlouvám se za chyby!! :D Doufám že líbí :))

comment a Vote moc moc potěší :33

Liddy

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat