*19

629 42 2
                                    

,,Co se tu děje??,, ozval se mezi futrama Tris,sakra zapomněla jsem na něj. Jai mě rychle pustil na zem,já si dala pramen vlasů za ucho a snažili jsme se dělat jakože se nic neděje.

,,Mno...já a Liddy,, prohábl si Jai vlasy.Já silně polkla,protože jsem nevěděla jak zareaguje Tris.Přece jen je to jeho kámoš a kdysi mi řekl Doufám,že nebudeš chodit se žádným mojím bro

,,Co vy dva??,, nazdvihl obočí. Koukla jsem se na něho psímy očima a hned mu to docvaklo.

,,Vy...vy dva jste spolu spali?!,, zakřičel. Zhrozila jsem se. Šel rychlým krokem k Jaiovi.Rychle jsem si stoupla před Jaie. Brácha se na mě nechápavě koukl.

,,Ano spali jsme spolu....,, odvrátila jsem náš oční kontakt. Chtěl mě vzít za ruku,ale já odsekla.

,,Nech mě doříct větu !!! Vyspali jsme se spolu a chodíme spolu!! ,, koukla jsem se na něj vražedným pohledem. 

,,To si ze mě dělate prdel že??,, odstoupil kousek a koukal na nás jak na zjevení.

,, Pochop,nejsem malá holka!! Nemůžeš mi kecat do toho ským budu a koho mám milovat!! Zamilovala jsem se hold do Jaie a stím nic nenaděláš!! ,, stěmi to slovy jsem s Jaiem chystala zpátky do pokoje. 

,,Počkejte...,, otočila jsem se k bráchovi.

,,Promiň za moje chování,přeji vám to!! Ale Jai varuji tě jestli jí skřivíš jeden vlásek,tak tě vlastnoručně zabiju!!,, namířil zrak na Jaie.

,,Neboj!! Miluji ji !!,, nečekaně mě vzal do náruče a nesl do pokoje. V pokoji mě Jai položil na postel a lehl si vedle mě,ale já se posadila. 

,,Děje se něco Liddy??,, zeptal se sexy kluk bez trička,který ležel na mojí posteli. 

,,No Tris není moc rád,že jsme spolu...,, povzdechla jsem si. Jai se usmál.Posadil se,chytl mě za tvář a zadíval se mi do očí. Bylo to nádherný,cítila jsem se v bezpečí a lásku.

,,Časem pochopí,že tě miluji a bude určo jen rád,že jsi šťastná,, stěmi to slovy,se mi přisál na rty,držel za tvář a jedním prstem pomalu pohyboval. Ukápla mi slza,nechápala jsem proč. Zajela jsem mu rukou do vlasů a pokračovala v líbání. Pomalu mě pokládal na postel.

,,Dáme opáčko??,, zkousl si ret. 

,,Ráda bych,ale dole je můj bratr a víš nemáme protizvukové stěny,, zasmála jsem se. 

,,To se musí napravit ,, nahodil svůdný pohled. Kurva on je tak sexy!! 

,, Dneska by to stačilo pusko,, vyplázla jsem jazyk,vymanila se z jeho objetí a šla se obléct do normálu. Jai jenom ležel na posteli s rukou na čele a sledoval mě.

,, Hele já nejsem tv,, hodila jsem po něm polštář.Nemohla jsem se nesmát.

,,Jo tak ty takhle,, Jai se rychle zvedl,chytl mě za pas a stáhl zpátky do postele.

,,Dneska už ne,, smála jsem se a flákla ho polštářem. On si vzal taky jeden a začla bitka. Dělali jsme asi velký randál,protože doletěl brácha.

,, Hele ticho tady,neslyším ani svoje myšlenky. ,, protočil oči.

,,Sorry,, sborově jsme mu odsekli. 

,,To nemá cenu,, bouchl s dveřmi. Fíha to byla rana. 

Koukla jsem se na hodiny a usoudila jsem,že by jsme se mohli jít ještě projít.Park bývá hezky osvícen.

,,Lenochode,jdeme ven,, vstala jsem s postele ze smíchem. Jai zabořil hlavu do polštáře a dělal,že neslyší.

,, Zlato,pojď!!,, házela jsem po něm polštáře,ale on se ani nehl.

,,Žiješ?,, udivila jsem se. Došla jsem z jedné strany postele k němu.Nazdvihla jsem mu ruku do vzduchu a poté pustila. Dělal mrtvolu. 

,,Jak chceš možná ještě dneska mohlo něco být,, pleskla jsem ho po zadku a šla ke dveřím v tu ránu najednou náš ''mrtvej'' Jai vstal a oblíkal se. Bingo tatko na něj musím!! 

Když už byl oblečený,vydali jsme se ke dveřím.Zařvala jsem na bráchu,že jdeme ven. Ten se najednou objevil za námy s Lukem a Beauem. Kde se tu kurna vzali? neslyšela jsem zvonek nic.

,,Jak říkám jdem ven a čaute kluci,, řekla jsem a dál se věnovala obouvání bot, zatím co jsem si zavazovala tkaničky Jai si povídal s klukama. Až jsem to měla stoupla jsem si a spravila si koženku.

,,Jdem??,, řekla jsem s úsměvem.

,,Jo..Liddy doufám,že si mě nespleteš s Lukem,, zasmál se Jai.

,,Tak to se neboj,sice jste dvojčata,ale přesto jste každej jinej,, zakývala jsem s hlavou. Rozloučila jsem se s klukama a už konečně jsme vylezli s Jaiem s toho baráku.

*V parku

V parku to bylo ze začátku vážně úžasné. Procházeli jsme se a drželi za ruce. Parku máme něco jako rozhlas,ale hrajou tam jenom písničky. Začla hrát Charli XCX-Boom Clap. 

Jai mě protočil pod rukou. Usmáli jsme se, pokračovali jsme v takovém jakoby tanci,spíš bych řekla,že to bylo blbnutí při chůzi,ale necháme jak to je.Na závěr písničky mě zaklonil,zadíval se mi do očí a políbil. Byl to vášnivý a něžný polibek. Ruce jsem mu dala okolo krku a pomalu se stavěla zpátky na nohy. 

,,Liddy??,, ozval se zamnou klučíčí hlas.Otočila jsem se a zjistila jsem,že to je.......

Tak rvačka se přesouvá na příští část,omlouvám se!! :(( Doufám,že se vám tato část líbí !! :) Budu přidávat ted asi málo,protože zachvilku jsou příjmačky a musím se učit,al budu se snažit přidávat ob den :) Vote a Comments potěší !!:33 

Liddy:)))

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat