6*

894 59 4
                                    

S holkama jsme šmejdili po šatně..Já bašla Ashovu mikinu na zemi,čupla jsem si a zvedla ji...čuchla jsem k ní a šel cítím voňavkou od Davida Beckhama!! Miluji tu vůni...S holkama jsme šmějdili dost dlouho,ale pak na nás přišla unánava tak Luca si lehla do křesla,Cathy na jeden gauč a já na druhej..a usli jsme......

*Pohled Ashe

Došli jsme do šatny a holky spali..byli cute,ale nejvíc Liddy.Všiml jsem si že měla oblečenou moji mikinu,a ani mi to nevadí a taky proč by mělo,ona je úžasná!! Sice ji znám chvilku,ale prostě jsem se zamiloval,ale nevím jak ona,tak tomu musím dát čas a třeba jednou spolu budeme...Mno Konec Ashi..už nad tím nepřemýšlej...

,,Nemůžeme je tady nechat,, řekl Cal a čupl si ke křeslu k Lucy...

,,Souhlasím,, řekl Luke a sedl si k Cathy...Mikey jenom přikývl..chvilku jsme tak přemýšleli,když v tom jsem dostal nápad...s klukama máme velký pokoj na hotelu a každý obrovskou postel,tak mě napadlo je vzít k nám..

,,Vezmeme je na hotel..teda pokud chcete??,, navrhl jsem kluků,ale já jsem pro ANO a Liddy jsi tam prostě vezmu..

,,Jasné!! ,, řekli kluci a rozzářili se jim očka,vzali jsme holky ho náruče a nasedli do tour busu..Když jsem Liddy bral do náruče,tak se na mě rozespale koukla,ale pak zas usnula....

Dojeli jsme na Hotel,čekal jsem že tam budou fans,ale před hotelem bylo prázdno a jsem za to rád,aspoň holky neprobudí..

Položili jsme holky na postel,vyzuli jim boty a sundali mikiny,aby jim večer nebylo horko...s klukama jsme se osprchovali a šli jsme si taky lehnout...Lehl jsem si a jednou rukou jsem si přitáhl Liddy k sobě,dal jsem jí lehký polibek do vlasů a řekl potichu ,,Dobrou puso,, a usl jsem ...

*Pohled Liddy

RÁNO

Ráno jsem se probudila stylem au do čeho jsem to narazila když jsem se rozkoukala viděla jsem ,že jsem narazila do spícího,bez trička a svalového Ashe ,nechápala jsem jak jsme s holkama objevili na hotelu,aniž by jsme o tom věděli..Sedla jsem si,a pootočila jsem se na Ashe,kurna on je sexy ikdyž spí...

,,Liddy??,, ozvalo se naproti z postele,koukla jsem se a byla to Lucy...byla celá šťastná že leží vedle Caluma,nebo-li svého kluka,podle mě už je jistý že jsou spolu..kurna taky chci chodit s Ashem,ale jsem obyčejná holka,kterou by nechtěl...

,,Mno??..,, odpověděla jsem Lucy,ta ukázala na jednu postel a Cathy a Lukas nikde..to je divný..třeba někde provádí tam TO!! mno..,ale nevím..Cathy je,ale toho schopná...

,,Máš stejný nápad??,, zasmála jsem se na Lucy a zkousla si ret,koukla na Ashe...

,,SELFIE!!!,, Lucy potichu zařvala,a začali jsme se fotit se spícíma 5SOS..Mno..spíš Lucy s Calem a já s Ashem..nafotili jsme hodně fotek...

,,Lucy nemáš hlad??,, zeptala jsem se Lucy a nahodila pohled ala psí pohled a otrávený pohled ( :DD)

,,Já už dlouho,ale čekám až to napadne tebe ,, řekla Lucy se smíchem... to je celá Lucy!!

''Přelezli jsme kluky a šli jsme do takové kuchyňky v hotelovém pokoji...nenapadlo nic jiného než si udělat tousty,koukli jsme na lednici a tam vzkaz Holky šla jsem s Lukasem nakoupit a trochu se projít!! Cathy...

,,Jasné projít,, řekli jsme sborově s Lucy a pokračovali jsme ve ''vaření''...udělali jsme aj pro kluky..Kečupem jsme jim tam nakreslili srdíčka dali to na tác a vydali se zpátky za nimi..a divili jsme se že ještě spí,tak jsme to dali na stolek,a šli jsme do koupelny se zkulturnit,aby se nás po ránu nelekli...

Ale když jsme došli zpátky tak......

Doufám že líbí :)) ,na chyby nekoukat. Děkuji všem co to čtou :33 Vote a Comments potěší :))

Další díl přidám,asi až v sobotu,protože zítra mám ples a je toho moc,tak nebudu mít čas :// ..tak se omlouvám...

Liddy:)

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat