Otočila jsem se a byla to ta holka co došla s Ashem,udivila jsem,že došla zamnou.
,,Ahoj,ty si Liddy že?,, mile se úsmála. Připadala mi milá a sympatická.
,,Ahoj,mno ano proč?,, zeptala jsem se jí a úsměv jsem jí oplatila.
,,Ash mi o tobě říkal, a mimochodem já jsem Lauren,jeho sestra..ráda tě poznávám ,, usmála se znovu. Cože? Sestra? A já už tu žárlila,že má holku a to je jeho sestra.
,,Aha, a já jsem Liddy,tak tě ráda poznávám,, pousmála jsem se. Docela dost jsme se zakecali. Pak se vedle ní objevil Ash a vedle mě Jai. Koukali na sebe vražednýma pohledama,akorát jsem zakroutila očima. Rozloučila se s Lauren a radši odešla,protože nehodlám být svědkem rvačky. Chytla jsem Jaie okolo pasu a odešli jsme...
,,Ashe jsi probodával pohledem proč??,, zeptala jsem se a koukla se na nehorázně sexy kluka, s úžasným úsměvem na tváři.
,,Brzy se dozvíš,Tris je doma?,, nazdvihl obočí, a zkousl si ret.
,,Nevím,napíšu mu sms,, usmála jsem a trochu zčervenala. Napsala jsem Trisovi a ten bleskově odepsal,že není. To mi hraje do karet,možná bych Jaie mohla dostat do postele.Ano mám na to zálusk!!
,,Není,, řekla jsem s úsměvem na tváři. Jai si znovu zkousl ret a vydali jsme se ke mě...
*Doma
Před barákem,jsem začla lovit v kabelce klíče,zatím co jsem je lovila tak mě Jai chytl okolo pasu. Hmm..to mi vůbec nevadí! Klíče byli až na spodu kabelky,jak jinak že..Vytáhla jsem je a vydala se směr dveře. Odemkla jsem dveře a vešli jsme dovnitř vyzuli si boty,položila jsem si kabelku k botům. Zavřela jsem dveře. Jai zakroutil hlavou a vyhrkl;,,Já už to nevydržím,, došel rychle ke mě a přisál se mi na rty,já spolupracovala.Přitiskl mě ke dveřím,chytl mi ruce a přirazil je na zed,furt líbal.Vůbec jsem se nebránila. Pak mi pustil ruce,a svoje ruce přesunul na můj zadek,vyzvedl jsi mě do náruče.Obmotala jsem okolo něj nohy a ruce okolo jeho krku,on mě furt držel za zadek,po polibku se přesunul na krk a dávál dlouhé pusy. Celou cestu do mého pokoje mi dával pusy po krku. Lačně jsem mu vzdychala do ucha,byla jsem v sedmém nebi.
V pokoji mě hodil na postel sundal si tričko,poté došla řada na mě. Skočil zamnou a doslova serval ze mě tričko. Poté se zas vrhl na mé rty a začal divoce líbat,motýlci zas nastoupili.Odtrhla jsem se od něho a žduchla ho,takže ležel,sedla jsem si na něj obkročmo a vlasy si hodila na jednu stranu,zkousla jsem si ret. Naklonila jsem se k němu,ještě než jsme spolu propletli prsty,tak mi Jai rozepl podprsenku a hodil ji za skríň,no krása kdo to bude lovit.Propletli jsme prsty a začli se jsme se znovu líbat.Po asi 2 minutách líbání jsem se vrhla na tepláky, sundala jsem mu je a prstama jezdila po okraji boxerek,Jai vzdychl a usmál se.Po jeho úsměvu jsem rukou zajela pod boxerky a začla jsem jí pohybovat,Jai začal vzdychat, zasmála jsem se. On se na mě pohledem ala ty se mi budeš smát jo?? Rychle se vyhoupl do sedu a mě donutil,abyh si lehla. Rychle ze mě stáhl džíny a pochvilce i kalhotky. Poté mi dal dlouhý polibek na ústa, pak mi dával pusy po celém tělě až k mému rozkroku.Když už byl blízko zavzdychala jsem, dal mi na stehna dvě pusy. Sundal si boxerky,nasadil si ochranu a vnikl do mě. Nahlas jsem zavzdychala,pousmál se a znovu se mi přisál na rty,zajela jsem mu rukama do vlasů a užívala jsem si to. Ucitíla jsem,že zachvili dosáhnu svého vrcholu, a Jai taky začal víc a víc přirážet. Přejel mnou nádherný pocit,který nedokážu popsat. Jai si lehl vedle mě a oba jsme to rozdechávali. Koukli jsme se na sebe a oba se usmáli. Dal mi poslední polibek na čelo,já se natáhla pro peřinu a oba nás zakryla a usnuli jsme....
Dokopala jsem se k další části :D , prosím vás na sex chvilky nejsem moc dobrá,ale na přání Tez jsem to sem dala :D :) tak snad,že líbí :) na chyby nekoukat!! Vote a Comments potěší :3
Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...