*13

733 42 3
                                    

Doktor vyšel a netvářil se nějak dobře,projel mi mráz po zádech to snad ne. Rychle jsem vstal ze židličky a šel k němu .

,,Pan Evans??,, zeptal se

,,Ano,jak je moji sestre??,, vyhrkl jsem ze sebe.Doufám,že žije.

,, Je na živu,vypumpovali jsme ji vodu z plic a některé rány na rukách zašili,ale je tu jeden háček ...,, ulevilo se mi,že je na živu,ale taky mě zarazil ten"háček"

,,Jaký háček??,, vykoktal jsem ze sebe.

,, Není jisté jestli se ješte někdy probudí,, zastavilo se mi srdce.

,,Můžu aspoň za ní??,, zeptal jsem se s brekem

,,Jistě,sestřička vás zavede na pokoj,, došla sestřička a už mě vedla na pokoj k Liddy.

Došli jsme na pokoj a sestřička otevřela,zůstal jsem stát ve dveřích. Byl jsem v šoku z těch přístrojů co má okolo sebe a taky jak jsou na ni napojené. Zas jsem se rozbrečel...

,,Nechám vás osamotě,, řekla zklesle sestra a zavřela dveře. Pomalími kroky jsem se vydal k Liddy,podal jsem si nějakou židličku co tam byla a dal si jí k její posteli. Chytl jsem jí za ruku a cítil jsem chlad. Jakoby tu semnou nebyla a bylo tu jenom to její tělo. Seděl jsem u ní celý večer,až jsem nakonec usnul,ale ruku nepustil...
*Ráno

Cítil jsem ztisk ruky,rychle jsem sr probudil a nemohl uvěřit svým očím.Liddy se probrala!! Děkuji bože!!

,,Liddy??,, stiskl jsem pevně její ruku.

,, Čau brácho,, řekla potichu a poúsmála se. Zavolal jsem rychle sestru,ta když viděla,že je Liddy vzhůru běžela pro doktora.

,,Jdu zavolat rodičům!!,, řekl jsem a odešel jsem na chodbu,zatím co byl u ní doktor....
*Pohled Liddy

Probudila jsem se přesně kde jsem nechtěla.V Nemocnici,chtěla jsem to ukončit.

,,Pane doktore,nemohla bych domů??..,, koukla jsem se na mladého doktora.

,,Mno...možná by šlo,moment zajdu za primářem,, mrkl na mě a odešel. Když teda už žiju,tak ať jsem doma a ne tady. Pak někdo zaklepal.

,,Ano??,, řekla jsem chraplavým hlasem. Do pokoje vešla Cathy. Usmála jsem se.

,, Liddy můžeš mi říct co tu jako děláš?!!,, vyhrkla na mě.

,, Ty nevíš?,, řekla jsem a sklopila jsem zrak.

,,Ano vím...Calum mi to říkal,a pak mi dojde sms od tvého bráchy,že jsi tady. Bála jsem se..,, řekla a sedla si vedle mě na postel. Chvilku jsme si o tom povídali a když jsem chtěla začít znovu bulit,vešel do pokoje primář,že bych mohla dom?!...

Cathy musela nachvilku odejít na chodbu a došel Tris.

,, Slečno Evans pustíme vás dom,ale kdyby se vám udělalo špatně cokoliv okamžitě volejte a já k vám dojedu.Pane Evans,vám dám pro slečnu léky pojďte semnou,, řekl primář a odcházel s Trisem. Semnou na pokoji zůstal zas ten mladý doktor.

,,děkuji vám,, pousmála jsem se

,,Není vůbec zač,, úsměv mi oplatil. Začal mi odpojovat všechny ty sarapetičky co byly na mě napojené. Sama se divím,že mě pustí,asi brácha něco podepsal nebo nevím. Došla sestra a donesla mi moje oblečení. Poté odešla s doktorem a já se mohla obléct..

Další část je tu!!:D Na chyby nekoukat:),je trochu nudnější,ale příště bude velká hádka!!:)

Vote a Comments potěší:) Liddy:)

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat