3*

1.3K 69 4
                                    

Vzali jsme je K Pavoukovi. Aby jste věděli co to je. Je to taková restaurace v takovém menším lesíku. Kdyžtam jsem tak mám takový pocit svobody a klidu.Navíc se tam krásně přemýšlí a vždycky s tama mám krásné vzpomínky.

Došli jsme tam a u našeho stolu,seděla nějaká osoba.Prvně jsme s Lucou nevědli kdo to je,ale když jsme došli blíž tak jsme zjistili že to byla Cathy,další 5sosfam a naše nejlepší kámoška.Klukům jsme řekli ať chvilku počkají,že chceme Cathy překvapit.Pomalu jsme se k ní plížili,ano lidé na nás čuměli jak na blbce,ale nám to bylo jedno. Došli jsme k ní a Lucy ji zakrila oči,Cathy se lekla a vypískla.

,,Ha překvápko!!,, řekli jsme s Lucy sborově a otevřeli jsme svoji náruč.Bylo společný objetí..

,,Co vy tu ?? ,, zeptala se nás..my se na sebe s Lucy koukli a Lucy mě bouchla do ramene asi to mělo znamenat ať to řeknu já..tak jsem začla

,, Ale ..víš...my tu provázíme takovou partičku kluků..pff nestojí za řeč,, snažila jsem se dělat vtipnou a docela to šlo,protože Lucy se smála jak blbá a Cathy na mě čučla jak na blba.Tak to asi šlo.

,,Jakou ??,, pochvilce se zeptala Cathy...my se na sebe s Lucou zas koukli a každá jsme udělali krok od sebe a Cathy uviděla Sosáky..Dala si ruce před pusu a nemohla popadnout dech..

,,Hlavně neomdli jako paní Hood ,, řekla jsem

,,Hele?!,, řekla Lucy a dala si ruce v bok...

,, To jsou ..?? ,, nadechla se Cathy

,,Ano jsou to oni !! A ano odpovíme ti dopředu,můžeš se s nima vyfotit a můžeš je provést s námi,, řekli jsme. Cathy nebyla vůbec proti,okamžitě jsme šli za nimi a představili jim Cathy,jak jsem viděla tak Lukas zní nemohl zpustit oči ...Kurna aj oni by byli krásný pár.

Řekla jsem Lucy,aby si s klukama sedli a já skočím za Thomasem něco objednat.Jenom přikývla a já šla...

,,Čau Thomasi,, pozdravila jsem sexy barmana,a sedla si na barovou židličku

,,Čauvec Liddy ..co to dnes bude?? Jako vždy?? ,, zeptal se mě a usmál se,ten jeho úsměv mě dostavá do kolen,ale na Ashe to prostě nemá..

,,Mno..u mě,Lucy a Cathy jo,ale mám tu sebou kámoše,, řekla jsem a usmála jsem se

,,OO Liddy se nezdáš,, zasmál se

,,Hele já klidně přelezu ten bar a nechtěj vědět co by se stalo ,, vyhrkla jsem na něj

,,Já tu nemám ani Durex,takže sem nechod ,, řekl zesmíchem...Já myslela že ho zabiju,ale stál by za hřích,to uznávám..

,,No tak to nic mno..příště buď připraven,, ze smíchem jsem vzala koktejli a šla jsem za nimi,dala jsem to na stůl a Lucy s Cathy jsi je hned vzali

,,Kluci co si dáte vy??,, zeptala jsem se kluků

,,Překvap nás,nějakou tu vaši specialitu,, řekli se smíchem

,,Okey,, řekla jsem a udělala jsem obličej ala neměli jste to nechávat na mě...

Došla jsem zas za Thomasem,a řekla jsem že chci ještě 3 piva,ten bez váhání natočil 3 piva a k tomu můj koktejl.

,,Tady to máte,naše české pivo.Doufám že bude chutnat!!,, vyhrkla jsem na všechny a holky se na mě dívali jak na blba,protože pivo,nechutná každému..mysleli si že jim to nebude chutnat,ale naopak..

Pili jsme,kecali jsme..a pak nám to překazil čas

,,Holky my už musíme...nechcete jít s námi,, nabídli nám...Yeah boduji!!

,,Jasný,, řekli jsme šťastně ..

,,Budete s námi v zákulisí!!,,řekl Calum,kluci se na něj koukli,ale asi nebyli proti...my dělali jako nic,ale v duchu jsme pištěli atd...

Chystali jsme se z holkama zaplatit,ale kluci nás zastavili a zaplatili to oni ...

Vydali jsme se na koncert...Lukas s Cathy se chytli za ruce a Luca s Calem též ...Ash se jemně dotkl mojich konečků prstů.Já se pousmála...on mě pak hned chytl a ruku v ruce jsme šli,cítila jsem se krásně...třeba tu začíná něco víc ....

Další část je tu!! :)) děkuji že to čtete :)) Vote a Comment potěší ..
Liddy

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat