Když jsme tam došli,tak kluci nikde...
,,Jako my jim uděláme snídani a oni si zmizí jo?!,, řekla naštvaně Lucy a dala si ruce v bok,já z ní chytla výtlem,protože ten její výraz..no radši no comment ...
,,Jo tak vy jste nám udělali snídani, děkujem,, ozvali se hlasy za námi,s Lucy jsme se lekli a rychle otočili,Stál tam Calum s Ashem a jenom v boxerkách.Sakra to jeho tělo mě zabíjí!!!
,,Nemáte zač,, vykoktala ze sebe Lucy..Kluci nás obejmuli,a Ash mi dal pusu na tvař. Krásný pocit to byl!!
,,Tak dáme se do toho ne??,, řekl Cal,a už se chystal jíst
,,Jasný!!,, odpověděl mu Ash a už se pustili do jídla...
,,Chutná?? ,, zeptala se po chvilce Lucy s úsměvem na tváři...jde vidět že Cala vážně miluje..přeju jí to!! Ano jednou už jsem to psala,ale musím prostě znovu...
,,Ano!! Je to výborný,, řekli kluci s pusou plnou jídla.Potěšilo nás to..Protože naše vaření je takové ..ehm..nezkušené ..
Když kluci dojedli,chtěli jsme odnést nádobí,ale kluci se zastavili a sborově řekli: ,, Jste snad u nás vy na náštěvě a ne my u vás ,, usmáli se a vydali se do kuchyně.S Lucy jsme byli happy jak nejvíc to šlo! Ale naše jásaní přerušil klíček v zámku,došlo nám že to bude asi Cathy s Lukem a nemýlili jsme se, byli to oni..Vešli dovnitř ruku v ruce,já s Lucy jsme se na Cathy koukli obličejem ala joo tak ,ona zakývala hlavou že ne,ale my jsme nevěřili,určo spolu něco mají!! Kurna Lucy a Cal, Cathy s Luke...a co já?! Bože co zas plánuješ?? Mno..Liddy nemluv pro sebe,on ti stejně neodpoví ...
,,Co podniknem?? ,,zeptala se Lucy ..
,,Mno..já s Lukem jdeme do kina,, řekla Cathy nejistě ...a šli s Lukem do kuchyně
,, A já tě chtěl někam vzít ,, řekl Cal,Lucy nebyla proti a hned se šla nastrojit ...Cal si šel dát sprchu ...
,, A co my dva??,, zničila jsem ticho v pokoji..
,,Co kdyby jsme si udělali relax den u filmů??,,navrhl Ash ..
,,Klidně,to zní dobře ,, řekla jsem a Ash se usmál..
,,Okey,horory??,, zeptal se a já jenom přikývla ...mezitím odešli ty 4 hrdličky,nějak brzo ne?
Ash to nachystal a já šla udělat něco k pití a popcorn..celý den budu se svým klukem snů,zase boduji!!
,,Dáme Ženu v černém??,,zeptal se ten úžasný kluk!!
,,Jo,, odpověděla jsem ..hned mi do hlavy naskákali myšlenky typu,budu se k němu možná tulit,nebo že bych možná využít situace...
,,Hotovo,, řekl,a posadil se na gauč,já si sedla za ním a on mě dal jednu ruku na rameno a já si položila hlavu na jeho rameno,cítila jsem se úžasně ..
PŘI FILMU
Vypískla jsem,protože jsem se docela dost lekla,Ash se jenom zasmál..
,,Něco k smíchu??,,zeptala jsem se ze smíchem a koukla se na něj
,,Nic nic,, řekl,koukl se na mě a snažil se nesmát
Byl pohled z očí do očí,pomalu jsme se k sobě přibližovali,už jsem cítila jeho dech na mojich rtech.Když v tom zazvonil mobil,rychle jsme se od sebe odtáhli a dělali jako nic,Ash otráveně zvedl mobil a stopl film...a nachvilku někam odešel ...zatím co byl pryč tak jsem přemýšlela nad tím co se tu dělo.. Proč zazvonil ten mobil?! Mohla jsem zažít to co chce každá fans a co chci už hodně dlouho...ale co když to tak mělo být?? Že jsme se neměli políbit??.... To ví jenom ten kápo nahoře ...
Ash se asi po 5 minutách vrátil..
,, Pokračujem,, řekl,sedli si zamnou a dál se dívali na film...ale moc jsem ho nevnímala,furt jsem přemýšlela nad tím co se mohlo stát....A je to tu Liddy se dokopala k další části:D doufám že líbí :))
Vote a Comments potěší :33
Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...