Oblékla jsem se a čekala na Trise.Došel s nějakýma lékama a za ním doktor,co ještě?!!
,, Tak jak jsme se domluvili,, řekl a potřásl si s Trisem a potom aj semnou. Venku na nás čekal nějaký Beau,nevěděla jsem vůbec kdo to je,ale musím uznat,že brácha má samé sexy kámoše.
,,Ahoj bro,, řekl ten Beau? Myslím
,,Čau dík,že jsi dojel. Jo toto je moje sestra Liddy,, otočil se na mě Tris.
,,Ahoj,ráda tě poznávám,, řekla jsem z úsměvem.
,,Ahoj,taky tě rád poznávám.Brácha říkal,že jsi hezká a měl pravdu,, zarazila jsem se,kdo je jeho brácha?! Ne snad ten Jai.
,,Neruďni ségra,,smál se Tris. Jenom jsem zakroutila očima a nasedla do auta. Seděla jsem sama vzadu a ani mi to nevadilo,dala jsem si sluchátka a pustila si do uší na plný pecky písničky...těšila jsem se dom.
* Doma
Dojeli jsme k baráku,zatím co se Tris na něčem domlouval já vylazla z auta,kouknu ke dveřím a najedou vidím Lucy,jak sedí na schodech přede dveřmi.Ona se odváží dojet sem??! No budu jí ignorovat. Jakmile mě viděla tak vstala a šla ke mě,já ji jenom obešla a šla do báraku a udělala s Lucy jakoby vzduch
,,Liddy promiň!! Strašně mě to mrzí!! Prosím odpusť mi to!! Chybí mi naše přátelství!!,, řekla a ztekla ji po obličeji slza. Chtěla jsem to ignorovat,ale tělo se otočilo a pusa začala srát slovíčka;
,, Odpustit?!! Vyspala jsi se s Ashem!! Chápeš?!! To mě nejvíc ranilo a ještě k tomu on nebyl proti,takže mě nebral vázně,ale to už je jedno...,, zas jsem se k ní otočila zády. Najednou jsem ucítila něčí ruku. Byla to Lucy: ,,Liddy,prosím promluvme si,, řekla se slzami v očích.
Pokrčila jsem rameny,Tris mi vzal věci a já zůstala venku s Lucy.
,, Liddy,fakt mi to odpusť,byli jsme napití byli jsme mimo. Prosím,, brečela.
,, On tě svedl nebo ty jeho??,, zeptala jsem se. Ona se koukla do země
,,Navzájem,, řekla tišeji. Okey na tohle nemám nervy a chystala jsem se k odchodu dovnitř,ale svědomí nedovolilo.
,, Pojď dál, čaj??,, zeptala jsem se Lucy. Ona se na mě koukla jenom udiveným obličem. ,,Tak pojď,, usmála jsem se a vzala ji za ruku a už táhla dovnitř. Ona mě hned pevně objala a řekla: ,,Děkuji!! ,,
Odpustila jsem jí to,přece jen nemůžem zahodit úžasné přátelství kvuli tam tomu. Ano nebudu už jí tak věřit,ale furt bude moje sestřička. Vešli jsme dovnitř. Brácha už dělal nějaký koktejl,s Lucy jsme nebyli proti,tak jsme si sedli na bar a čekaly na koktejli. Poté zazvonil zvonek,se cítím jak slavná..to bych nechtěla. Šla jsem otevřít a ve dveří stál Beau a dvojtý Jai,co? Dvojtý?! Asi blbě vidím nebo nevím,ale všimla jsem si,že ten druhý má pirs ve rtu,tak to bude asi dvojče.Blick cvak Evans!!
,,Ahoj Liddy,, řekl Beau. Usmál se a Jai s tím druhým taky.
,,Ahoj Jai,Beau a?? ,, řekla jsem a koukla se na toho s pirsem ve rtu.
,,Luke,, usmál se. Vypadal přesně jak Jai,ale Jai je přece trochu jinačí.
,,Těší mě Luke,pojďte dál,, řekla jsem s úsměvem a oni vešli dovnitř. Lucy málem chytla infarkt když uviděla Luka,úplně stuhla a nemohla z něho pustit oči.
,,Lucy to je Jai,Beau a Luke,, postupně jsem ukázala na ně.
,,Ahoj Lucy,, sborově řekli a potom se vydali k Trisovi, Lucy málem spadla ze židličky. Vzala jsem si svůj koktejl a radši jsem šla s Lucy do mého pokoje,jinak by asi umřela díky Lukovi.
,,Liddy nemuseli jsme jít sem.Dole v obyváku je to lepší!!,, culila se na mě.Jde vidět,že se ji Luke hodně zalíbil.
,,Museli,jinak bych brzo volala rychlou pro tebe!! ,, zasmála jsem se. Lucy jenom protočila oči a lehla si na moji postel a čuměla do blba a culila se. No necháme Lucy snít a já se trochu zkulturním. Vytáhla jsem si ze skříně tričko,které mi dal Tris už hodně dávno,bylo tam napsané Kiss me,I'm dirty pig . K tomu jsem si vzala legíny. Když jsem byla oblečená všimla jsem si,že z pokoje zmizela Lucy. Sakra! Najednou jsem dole v obyváku uslyšela její smích,došlo mi kde je.
,,Lucy příště mi řekni,že jdeš dolů,, zařvala jsem při cestě z schodů.
,,Sorry,, odsekla. Hrála si na drsňačku,ale moc jí to nešlo. Jenom jsem se jí zasmála. A nechala jí s dvojčaty dívat na film a vydala se za bráchou.
,, Honí tě mlsná??,, zeptal se Tris a usrkl si čaje.
,, Mě nemá co honit,narozdíl u tebe..,, zasmála jsem.
,, Haha,, řekl a odešel. Hledala jsem něco v lednici,ale bylo v ní jak to říct hovno. Zavřela jsem ji,otočila jsem se a lekla se Beaua,který stál kousek zamnou.
,,Fuj,to jsem se lekla,, řekla jsem a ruky si položila na svou hruď.
,,Nebylo to v plánu,ale bod pro mě,, řekl a plácl si sám ze sebou. Já ho bouchla do ramene.
,,Au,, ze smutným obličejem se na mě koukl.
,,Snad tě to nebolelo. A navíc od holky,, řekla jsem a dala si ruce v bok.
,, Možná,, snažil se furt tvářit smutně,ale už mu to nešlo. Já se jenom zasmála a rozcuchala mu jednou rukou vlasy. On se začal smát. Poté bylo ticho.
,, Co se na mě tak koukáš??,, nazdvihla jsem obočí. Beau si zkousl ret,chytl mě a hodil si mě přes rameno.
,,Hej já nejsem pytel!! ,, křičela jsem a bouchala ho do zad. Zatím semnou proběhl okolo kluků a přímo na zahradu. Kluci a Lucy se hned vydali za náma.
Další část!:D Hádka,ještě dneska není,ale bude brzy to se nebojte!! Vote a Comments potěší:3 a na chyby nekoukat!! :)
Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...