Beau semnou vyběhl na zahradu a jelikož je léto tak semnou skočil do bazénu. Myslela jsem,že ho zabiju a ještě k tomu to Lucy a zbytek nezapomněli natočit a dát na insta.
,,Beau já tě uškrtím!!,, smála jsem se. On se jen zasmál.
,,Ty se tomu ještě směješ?!,, koukla jsem se na něj obličejem ala jak myslíš. Poté jsem na něj skočila a potopila ho. On vyprskl vodu z úst. Ti lidé co byli na suchu z nás chytali výtlemy. Po asi 2 minutách jsme si vzpomněli na mobil.
,,Kurva mobily,, vykřikli jsme na sebe s Beauem. Naštěstí jsme mobily nechali ve vnitř.Uf!!
Vylezli jsme z vody a Lucy nás vyfotila a poslala na snap s popisem: Miss mokré tričko!! Vede Beau!!
S Beauem jsme nejdřív dělali jakože nic,pochvilce jsem se zezadu rozběhla k Lucy a Beau k bráchům. Vzali jsme se okolo pasu a zhodili je do vody. Zbyl ještě můj brácha. Koukli jsme se na něj
,,Skáču dobrovolně,,řekl a skočil do vody.
,,Víte,aby vám to nebylo líto,, plácli jsme si.
,, Jsme dobrej tým,, ze smíchem se na mě koukl Beau. Jenom jsem přikývla,že souhlasím.*Večer
Když kluci odešli,tak jsem nemohla vyhnat Jaiovu tvář z hlavy.Furt jsem na něj myslela. Z mého myšlení mě vyrušil mobil,který mi zavybroval v kapse. Koukla jsem se co mi došlo a byla to zpráva. Koukla jsem se na méno a zhluboka jsem se nadechla. Napsali mi rovnou dva lidi. Jedno z toho byla máma a druhé Jai. Neee jenom,že na něj nepřestanu myslet. On mi ještě napíše. Super bod pro mě!! Třeba on je ten pravý,ale nevím.,,Ahoj Liddy :) ..nechtěla bys zajít na pouť zítra??,,
,,Jasně,moc ráda :) v kolik??,,
,, Ve dvě by to šlo??,,
,, Jojo stavíš se nebo dáme sraz??,,
,,Stavím se,,
Aaaa mám úžasný pocit,půjdu sním ven!! Yeah!! Pak jsme si ještě asi do devíti večer psali. Pak jsem usnula s mobilem v ruce.... Abych nezapomněla na Lucy,ta spala v pokoji pro hosty a asi se něco stalo,protože pištěla jak blbá doku na ni nevletěl ze smíchem Tris. Ta ho hned vyhodila,ale zas slíbila,že už bude ticho a taky se tak stalo. Mohla jsem v klidu spát a snít o zítřku...* Ráno
Ráno jsem se vzbudila a hned sáhla po mobilu,který nakonec skončil na zemi. Zapla jsem ho a byla tam zpráva od Jaie a Tez. Tez je kámoška se kterou jsem se seznámila přes internet a byli jsme spolu na 1D.
Tez: ,,Liddy ty..ty se znáš s Ashem??,,
,,Mno...znala...,, odpověděla jsem jí a hned mi začla volat. Típla jsem to,ale napsala jí zprávu,aby jsme šli volat na Skype. Hned jak jsem to poslala tak už mi volala.,,Jak,že znala??,, zeptala se mě z údivem v očích. Nechtěla jsem o tom mluvit,ale Tez říkám všechno.
,,Mno měli jsme spolu jakoby úlet. Teda tak to bral asi on. Já to brala jako chození. ,, řekla jsem sklopila jsem zrak.
,, a co se stalo??,, nechápavě se na mě koukla.
,, Mno...vyspal se s Lucy...,, řekla jsem. O tom,že jsem byla v nemocnici jsem jí nechtěla říct,ale neudržela jsem se.
,, ...a chtěla jsem se zabít.. ,, řekla jsem potichu.
,,Cože?!! Si ze mě děláš prdel,že?!,, začla trochu křičet.
,,Ne...kdyby Tris nedošel do koueplny,když jsem to...mno..tak bych tu nebyla,, ukápla mi slza.
,, Ještě,že tam Tris šel!! Už to prosím nedělej!! ,, řekla a mě znovu pípl mobil. Sakra zapomněla jsem na Jaie.
Jai: ,,Dobré ranko :) ,těšim se na dnešek...,,
,, ve dvě jsem u tebe :) ,,
Usmála jsem se a Tez hned; ,, Ooo kdo ti vykouzlil takový úsměv??,,
,,Mno Jai... Hodně se mi líbí ,, zčercenala jsem.Po asi 3 hodiném hovoru s Tez jsem se koukla na hodiny a byla jedna hodina sakra rychle jsem se rozloučila s Tez a začala se chystat na ven s Jaiem....
Rychle jsem se zkulturnila v koupelně. Další krok je oblečení,jako obvykle jsem si vzala jeany s dírou na koleni,tričko Dirty pig a košili okolo pasu a vlasy nechala rozpuštěný... Byla jsem hotová docela brzo,protože hodiny ukazovali půl druhé. To je dobrý čas. Tak jsem se ještě udělala pití a seděla na baru a čekala na Jaie. Ale najednou mi zazvonil mobil....
Další část je tu!! :)) doufám,že líbí:) na chyby nekoukat!!:D a děkuji za 1,8K reads:33 zachvilku budu mít 2K moc vám děkuji :)
Btw. mám rozepsanou další story:))
Liddy
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...