,, Chyběla jsi mi a ne málo,, promluvil do ticha. Musela jsem se nadtím pousmát.
,, Ty mě taky,, odpověděla jsem mu. On se na mě koukl s udiveným pohledem.
,, No co se divíš??,, zasmála jsem se ,, Vždycky budeš můj nejlepší kámoš,, to už jsem se jen usmála.
,, No právě jenom kámoš,, zesmutnil. Povzdechla jsem si a začlo zas to ticho jako v ten den kdy mě poprvé políbil. Ráda na to vzpomínám.
Najednou se zastavil,přitáhl jsi mě k sobě. Naše těla byli skoro o sebe opřené. Chytl mě za obě ruce a zakoukal se mi do očí.
,, Liddy lituji toho co jsem udělal!! Chybíš mi a ne jako kámoška,ale jako moje láska ,, řekl se slzami v očích.
,,Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznal, co to znamená opravdu milovat a jaké to je, když je moje láska opětována...,, pokračoval a obou nám ukápla slza.
,, Člověk dokáže před světem ukrýt všechno až na dvě věci: že je opilý a že je zamilovaný. Tu noc jsem byl na mol opilej a nevěděl jsem co to dělám,ale byl jsem zamilováný a to jen do tebe!! ,, chytl mě za tváře a políbil. V ten moment se vrátila moje láska k němu. Zapletla jsem svoje prsty do jeho vlasů a spolupracovala sním. Špičkou jazyka mi jemně olízl spodní ret a tím si žádal přístup do mých úst já vůbec neprotestovala,dovolila jsem mu to. Začla válka jazyků,užívala jsem si to. A bylo mi docela jedno,že podvádím Jaie. Teď si řeknete,že jsem kurva...,ale....já se znovu zamilovala do svojí první lásky a to je Ash.
,, Co na ni saháš?!!,, ozval se nasranný hlas opodál. Byl to Jai.
,, Jai ne!! Nech ho!!!,, zakřičela jsem na něj když šel rychlým krokem k nám. Ignoroval mě.
Došel až k nám a chtěl chytnou Ashe za tričko,ale já ho od něj oddělala. Koukl se na mě vražedně.
,, Vy dva??,, zeptal se nasraně,ale i smutně. Jenom jsem kývla. Ash na mě vykulil oči.
,,Ty hnusná děvko!!,, zařval na mě. V ten moment se nasral i Ash. Stála jsem mezi dvouma nasranýma klukama.
,, Takhle o ní mluvit nebudeš!!!,, zakřičel Ash přes moje rameno.
,, Je konec!!,, zakřičel Jai,, pro věci ti může dojet Tris třeba,, mávl na námi rukou a odešel. Abych vám pravdu řekla byla jsem trochu smutná,ale spíš víc šťastná,že budu zas s Ashem. Jakmile odešel otočila jsem se k Ashovi a skočila mu do náruče. Silně me chytl,vyzvedl mě do vzduchu a několikrát se semnou otočil.
,, Takže jsi moje??,, zeptal se šťastně.
,, Ano!!,, zakričela jsem mu do ucha snad neohluchl. On mě pustil na zem,chytl mě za moje boky a dlouze vášnivě políbil.
Když jsem potřebovala kyslík odtáhla jsem se od něj. On se úžasně usmál a já taky,protože jsem viděla,že je vážně šťastný a není sám.
,, Zavolám Trisovi,aby zajel k Jaiovi pro ty věci,, řekla jsem a už jsem lovila v kabelce mobil.
,, A můžeš semnou na Tour,, řekl s úšklebkem.
,, Jo?? A to říkal kdo??,, dala jsem si ruce v bok a koukala na něj. On se mi strašně smál,nedivím se mu musela jsem vypadat fakt divně.
,, Lucy jede taky,, uchechtl se.
,, Počkat co??,, vykulila jsem na něj oči.
,, Calum jsi pro ni dneska jel a Cathy tam bude taky,, řekl. Rozběhla jsem se k němu a znovu ho objala. On mi podebral nohy a chytl mě do náruče. Jenom jsem vypískla,protože jsem to nečekala.
,, A jde se do tourbusu .. ,, zašeptal mi do ouška a jemně mě kousl do něj. A odnášel mě někam směr prý tourbus.
,, A co tam plánuješ dělat??,, zeptala jsem se ho.
,, Kluci jsou na hotelu,takže je celej volnej,, hodil svůdný pohled,lehce jsem zčervenala.
,, Roztomiloučká Liduška,, dal mi lehký polibek na tvář. No ten tomu pomohl začla jsem ještě víc rudnout!
,, A jenom moje,, v ten moment se schledali zase naše pohledy. On neváhal a přisál se mi na rty.
---------------------
Došli jsme k tourbusu,položil mě na zem a ruku v ruce šel semnou dovnitř. Zavřel a zamkl a mohlo začít naše společné ''poprvé'' .......
Další čáct je tu:) a jestli je poslední a nebo předposlední vám neřeknu:D na chyby nekoukat:) Vote a Comments potěší:)
Liddy:)
ČTEŠ
I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)
Fanfiction,,Notak úsměv ségra,ten ti sluší nejvíc,,řekl Tris s úsměvem na tváři...Já se na něj koukla a nahodila falešný úsměv,protože po tom co se stalo mi vážně do úsměvu nebylo... Objeví se tu 5SOS,The Vamps ....v příběhu čekejte nenávist,zradu..ale také p...