11*

778 43 2
                                    

Sedla jsem si na chodník před hotel.Je mi jedno co oni tam ještě dělají,ale já jdu dom..toto mě dost ranilo!! To líbaní a to všechno pro něho asi znamenalo asi nic!!...mumlala jsem si pro sebe a z očí mi  tekli slzy proudem. Po chvilce vyběhl Calum ven,měl natrhlý ret a tekla mu krev z nosu. Oni se porvali?!

,,Liddy chceš zavést??,, přičupl si ke mě Calum.

,, Mno..jestli nevadí..,, odpověděla jsem a posmrkla...

,,Ne nevadí,, řekl,a trochu se pousmál...mě do úsměvu nebylo,tak jsem nahodila falešný. Calum mi podal ruku na pomoc,abych vstala. Jak jsem si stoupla řekla jsem potichu: ,,Proč?,, sklopila jsem zrak.Calum nic neřekl a jenom mě pevně objal. Toto jsem potřebovala. Pak jsme se vydali k směrem k autu. Zamnou se ozval výkřik: ,,Liddy počkej!! ,, byla to Lucy. Ignorovala jsem ji.Nasedla jsem do auta,potom Cal a odjeli jsme.Lucy stála u vchodu a sledovala jak odjíždíme. Chtělo se mi ještě víc brečet...Ale dost mě zradila. Celou cestu jsem nad tím přemýšlela...

Dojeli jsme ke mě domů. A Cal mě doprovodil až ke dveřím,tam mě znovu pevně objal a řekl: ,,Už nebreč řasenka je drahá a navícu úsměv je ohodně lepší,, usmál se na mě,já nahodila falešný....potom Cal odjel a já šla domů.
*Doma

Vešla jsem dovnitř a všude ticho,však je skoro půlnoc,tak brácha určitě spí...potichu jsem zavřela dveře a vydala se do kuchyně. Rozsvítila jsem si jenom světlo nad barem a udělala pití.Když jsem zavřela oči,všude jsem viděla jeho obličej.Když jsem se dotkla rtů vzpomněla jsem si na ten krásný polibek u studánky. Ale hned potom se mi vybavilo to se stalo v hotelu.Naštvala jsem se a všechno co bylo na baru jsem zhodila dolů,udělalo to velký randál. Hlavu jsem si dala do dlaní a začla znovu brečet. Uslyšela jsem dupod po schodech,byl to Tris. Když mě viděl,že brečím.Neváhal a hned ke mě běžel a objal mě.

,,Liddy co se stalo??,, zeptal se a furt mě držel v objetí.

,,Ash...on...,, snažila jsem se něco říct.

,,Co on??,, zeptal se.Nechtěla jsem to říct,ale musím.

,,Vyspal se s Lucy,, rozbrečela jsem se ještě víc...

,,Sestři nebreč!! To bude dobrý..,, snažil se mě utěšit,ale to vážně nešlo.Když viděl,že toto nezabírá,podebral mi bradu a podíval se mi do očí a řekl: ,, Víš,že tě mám moc rád?,, a usmál se.Dalo se říct,že mě to trochu potěšilo. Posadil mě na barovou židličku,co máme v kuchyni a šel mi udělat můj oblíbený nápoj.Někdy je to hrozný brácha,ale v tomto je úžasný.Vždycky mi pomohl.

Podal mi už hotovej nápoj a začal krájet ovoce,vtom zazvonil zvonek.Nechtělo se mi tam jít,ale tělo šlo samo.Otevřela jsem a ve dveřích stál nějaký kluk,neznala jsem ho.

,,Trisi asi došel nějaký tvůj kamarád a v divnou dobu,, řekla jsem a nazdvihla jsem obočí.Jako byl docela hezkej. Doběhl Tris z kuchyně a už začal stím klukem dělat nějaký pozdrav nebo co.

,,Jdu do sprchy,, řekla jsem a chystala se k odchodu.Tris mě chytl za ruku a řekl:,,počky musím vás seznámit,, No dobrý rozmazaná jak něco a bude mě představovat hezkému klukovi,fakt dobrý !!

,,Liddy toto je můj kámoš Jai,, řekl Tris. Jai se usmál,já mu úsměv oplatila a řekla:,, těší mě,ale teď mě omluvte jdu do sprchy,, a vydala se do sprchy. Ten Jai? nebo jak se jmenuje je dos hezkej. Ale když jsem pomyslela na něj,vybavil se mi zas Ash.....

Další část!:D Na chyby nekoukat:) Vote a Comments potěší :))

Liddy

I need your LOVE!! (Ashton Irwin CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat