5. Bölüm

683 32 11
                                    

Canımlar selam öncelikle! yeni bölüm yayında inşallah beğenirsiniz 🖤🖤

Nehir vücudunu dolduran öfkeyle odadan çıkar. Hızla efsun ve yamacın odasına girer. Efsun da yamaç da uyanmıştır.

Nehir: efsun!!

Nehirin sesiyle tüm ev ayaklanmıştır. Tabi ki efsun da ne olduğunu anlamış ama boş gözlerle nehire bakıyordur.

Nehir: sen nasıl bir yaratıksın?

Efsun: noluyor ya?

Nehir: bana anlamamış numarası yapma efsun.

Yamaç: nehir noluyor?

Nehir: efsun bir şekilde Aras'ın kolunu morartmış.

Efsun: yapmadım.

Yamaç: efsun!

Efsun: yapmadım diyorum. Nehir anlamıyor musun sen git bu evden gelme. Bunca zamandır hangi çukurdaysan oraya git. Yuvamı bozma.

Yamaç: ne yuvası.

Nehir: bunu söylemen ne kadar doğru bilmiyorum ama o çocuğu sen gerçekten hak etmemişsin. Senin derdin benimle bana gelip istediğini yapabilirsin ama küçücük çocuğa dokunamazsın.

Efsun: senin yüzünden her şey senin yüzünden.

Nehir: korkuyorsun köpek gibi korkuyorsun yamacı kaybetmekten.

Efsun: sen korkmadın da ne oldu?

Nehir: ben hayatımdaki en güzel kararı vermişim. Ben yamaçtan vazgeçtim ama arasa kavustum. Sen kendin için kaç kişinin hayatını mahvettin.

Bu sırada hıçkırıklar içinde Aras gelir. Nehir Aras'ın kolunu sıyırıp  yamaca gösterir.

Nehir: görüyor musun?

Yamaç: Aras kim yaptı sana bunu?

Aras eliyle efsunu işaret eder.

Nehir: sen hala inanmak için soru mu soruyorsun.

Nehir arası kucağına alıp odadan çıkar yamacın arkasından geldiğini görünce sağ elini kaldırır.

Nehir: sakın gelme.

Yamaç odaya geri döner. Herkes şaşkın ve meraklı gözlerle yamaca bakıyordur.

Yamaç: herkes çıksın!

Yamacın bağırışıyla odada kimse kalmaz efsun ise korkulu gözlerle yamaca bakıyordur onu daha önce hiç böyle görmemiştir.

Yamaç: ne senin derdin? Çabuk anlat.

Efsun: yamaç ben...

Yamaç: eveleyip geveleme.

Efsun: yanlışlıkla oldu.

Yamaç: yanlışlıkla olmadığını sen de ben de çok iyi biliyoruz. Ben sana nasıl inandım da seni sevdim anlamıyorum. İki masalına kandım heralde. Çok iyi yalancısın. Efsun sen benim çocuğuma dokunursan bir daha yemin ederim sana andım olsun boşanmak için bir dakika beklemem.

Efsun: niye bu zamana kadar gitmedin keşke gitseydin keşke seni hiç tanımasaydım.

Yamaç: seni tanıdığım evine geldiğim güne lanet olsun.

Yamaç hiddetle odadan çıkar.

Selim: yamaç bir gelsene.

Yamaç: geleyim geleyim.

Cumali: oğlum bir sakin. Damlayla karaca hastaneye geçti.

Selim: o gün efsun ve Aras konuşurken ben gördüm.

ARASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin