İnşallah beğenirsiniz canlarım iyi okumalar
Nehir odasına gelip yatağına yattiginda ne kadar uğraşsa da uyuyamıyordur. Odadan çıkıp Karaca'nın uyuyup uyumadığını merak etmiştir. En azından biraz konuşabilmek ümidiyle odasının kapısını çalar.
Karaca: gel.
Nehir: napıyorsun?
Karaca: oturuyorum. Gel.
Nehir: uyuyacaksan gideyim.
Karaca: yok gel.
Nehir odaya girip yatağın ucuna oturur.
Karaca: yatmadın mı?
Nehir: Aras yamacla yattı da uyuyamıyorum. Alışmışım onunla uyumaya.
Karaca: git yat yanlarına.
Nehir: yok olmaz.
Karaca: ee uyumiycan mı?
Nehir: karaca hiç bir şey bilmiyorum.
Karaca: canın sıkkın gibi.
Nehir: Aras için ya.
Karaca: nehir sadece o değil bence.
Nehir: değil belki de ama sadece bu olmalı. Boşver sen beni sen nasılsın?
Karaca: iyiyim işte aynı.
Nehir: emin misin?
Karaca: zaman ilacmis nehir sonuçta Azer gitti ama ben onu orda da severim. Ölüm sevgiye engel mi?
Nehir: değil.
Karaca: işte yani en azından artık evdeki sorunlar ortadan kalktı mesela kimse beni evlendirmek için uğraşmıyor artık. Mutluyum yani. Ben Azeri kalbime gömdüm ama gulebiliyorum da yeri geliyor aglayabiliyorum da.
Nehir: sana bir sır vereyim mi?
Karaca olumlu anlamda başını sallar.
Nehir: ben çok gece ağladım bağırdım kızdım kendime ama en güzelini yapmışım biliyor musun? Belki burda kalmaya devam etseydim arası kucağına almazdım. Bazen yaşanmışlıklar en hayırlısı oluyor.
Karcaa: belki de.
Nehir: şu anda tek istediğim Aras su hastalığı yensin bitsin.
Karaca: biticek ben eminim.
Nehir: inşallah. Neyse ben gideyim sen de yat.
Karaca: sıkma canını sen de.
Nehir tebessüm edip odadan çıkar. Yamacın odasına gider Aras'ın üzerini örterken Aras kolunu nehirin üzerine atar. Yanına uzanmak zorunda kalır.
Saat 09.00
Yamaç gözünü açıp yanına baktığında nehiri görür. Yanına yaklaşır kokusunu içine çeker. Hala o özlediği, huzur bulduğu kokuydu. Nehir elini sağa doğru attığında Aras'ın olmadığını fark eder.Nehir: Aras nerde?
Yamaç: evdedir.
Nehir: uyanmazdı o bu saatte.
Nehir yataktan fırlar kalkar tabi yamaç da aynı şekilde. Odadan çıktıklarında Salihi görürler.
Yamaç: Salih Aras nerde biliyor musun?
Salih: dışarda canım dışarda.
Nehir hemen bahçeye iner. Yamaç da peşinden gider.
Aras: anne!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS
General FictionSen kalbin için çocuğunu ben çocuğum için kalbimi bıraktım Yamaç Koçovalı. Nehyam kitabıdır. Nehir'in gidisinden 5 yıl sonrasını anlatıyor.