32. Bölüm

200 14 6
                                    

• Bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.

Yamaç arabadan ineceği zaman yanında nehir de inmiştir yamaç koca koca gözlerini nehire dikmiş bakıyordum. Arabaya binmesini işaret eder gibi. Ama karısının en az onun kadar inatçı olduğunu da biliyordur.

Nehir: hayatta binmem.

Yamaç: ayrılma yanımdan.

Nehir başıyla onaylar korkusuzca ikisi de adamların karşısına dikilir. Tabi ki her ihtimale karşı yamaç arabayı kilitlemeli de ihmal etmemiştir.

Yamaç: hayırdır.

Sanjar: ben Sanjar Afganım.

Yamaç: hıh yine bir Afgan vakası. Söyle ne istiyorsun?

Sanjar: çukurun sahibi senmişsin.

Yamaç: çok vaktim yok kısa kes.

Sanjar: bizim sizin orda bir zulamız var. Olay çıkmaması için gelip sana anlatıp gidip alıcaz.

Yamaç: artık öyle bir zula yok ama. Onlar yani çok oldu gideli.

Sanjar: kim aldı?

Yamaç: ben Aşkar afganım o aldı.

Sanjar: ama o öldü.

Yamaç: biliyom biliyom benim abiler öldürdü onu.

Sanjar: şimdi ben napcam biliyor musun? Bana o zulanın yarı değerini vermezseniz ben nasıl alacağımı bilirim. Vermek isterseniz de ..... Bu adrese gelirsiniz orda bekliyor olucaz.

Yamaç: nasıl alıyorsun lan bir anlat.

Nehir yamacın elini sakinleşmesi için geri çekmeye çalışıyordur.

Nehir yamacın elini sakinleşmesi için geri çekmeye çalışıyordur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nehir: sakin ol senden bunu bekliyor zaten.

Sanjar: güzel kadının yanında bir kavgaya girmek istemezsin dimi yamaç?

Sanjar nehire doğru bir adım attığında yamaç yumrukla karşılık vermiştir bile. İşini şansa bırakmamıştır. Ama bütün silahlarda anlına dayanmıştır.

Sanjar: indir silahları.

Sanjar arabasına binip uzaklaşırken. Nehir de yamaca bakıyordur.

Nehir: sakin ol demiştim.

Yamaç: devam edelim yolumuza?

Nehir: eve dönelim istemiyorum tatil yanlız kalmak falan.

Yamaç: nehir...

Nehir: ne nehir her dakika bir bela mı olacak yamaç başımızda demiyorum diyemiyorum. Ama belki de biticek gidicek ama sen buna müsade etmiyorsun.

Yamaç: suçlu nasıl ben oluyorum ya?

Nehir: boşver.

Nehir hızla geri arabaya biner. Yamaç da arkasından geri arabaya gelmiştir. Hiç konuşmamışlardır yol boyu. Nehirin düşüncesi o yumruk olmasaydı konu kapanıp bitecekti belki de eve gdidilip bir şey düşünülürdü. Ama yamaç için bu durum hiç de böyle değildi. Nehire dokunmaya çalışan bir el görür görmez deliriyordu. Aklı mantığı devreden çıkıyordu konu nehir olunca eve gelir gelmez de nehir alyayı alıp odaya çıkarken yamaç da tüm olan biteni abilere anlatmıştır.

ARASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin