• Hoş gelişler ola Alya kuşumuza.
• Hadi bakıyım bol bol yorumlarınızı bekliyorum 💛💛💛💛
Nehir'den
Sabah uyanır uyanmaz hazırlanıp hastaneye gelmiştik. Aras bir sedyede ben bir sedyede uzanıyordum. Saatin gelmesini bekliyorduk. Sadiş karaca vardı yanımızda sadece.Sadiş: biz burda bekliyor olucaz.
Yamaç: ilk arası alacak doktor.
Aras: hemen biter dimi?
Yamaç: bebek doğucak sonra yarım saat sürecek ve biz seni burda bekliyor olucaz hiç korkma.
Aras: korkmuyorum ki.
Arası böyle göndermek hiç içime sinmiyordu ama sabredip her şeyin yoluna girmesini bekliycektik. Minik tavşanımıza kavuşmaya da saatler kalmıştı artık. Arasın doktoru gelip alacağını söyleyince vedalaştık. Onun moralinin yüksek olması için ağlamayacaktım. Ağlamadan onu gönderdikten sonra emel hanımın gelmesiyle beni de doğumhaneye doğru yola çıktık. Yamaç dudağıma bir buse kondurdu.
Yamaç: burda bekliyorum. Sadece dördümüzü düşün tamam mı?
-tamam.
Sadiş: hadi kavuş da gel kızına.
Karaca: kalbimiz seninle.
El sallayıp doğumhaneye indik. Uyanık olucaktım belinden aşağısı uyuşuk olacaktı sadece. Emel hanım da benimle konuşuyordu.
Emel: nehir için rahat olsun az önce ameliyathaneden bilgi aldık Aras çok iyiymiş.
Bu yüzümün gülümsemesine sebep olmuştu.
Emel: şimdi bir kız da aramızda olacak.
- inşallah.
Emel: hiç endişem olmasın şu anda da hiç bir sıkıntı yok.
Aradan bir saat geçti ve ağlama sesi duydum. O muhteşem ses. İkinci defa bu sese aşık olmuştum.
Emel: nehir nasıl güzel bir kızın oldu anlatamam.
Emel hanım yanıma yaklaştırdı elimin üzerine başını koydu. Çok güzeldi tarifsiz bir güzellikti bu.
-hoşgeldin ay kızım, hoşgeldin minik tavşanım.
Emel: şimdi bebeği alıp işlemleri halledecekler. 1 saat sonra birliktesiniz.
- tamam.
Emel hanım bebeği alırken ben de göz yaşları içinde arkasından bakmaya devam ettim. Hala gözü bendeydi onun da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAS
General FictionSen kalbin için çocuğunu ben çocuğum için kalbimi bıraktım Yamaç Koçovalı. Nehyam kitabıdır. Nehir'in gidisinden 5 yıl sonrasını anlatıyor.