18. Bölüm

422 12 12
                                    

İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum 🖤

Nehir'den
İçeriye kaya ve adamları gelmişti. Dışardaki medet ve metini de getirmişlerdi içeri. Hepimizin başına silah dayadılar. Ben gözümü arasa Aras gözlerini bana dikmişti birbirimizden güç alıyorduk o gözlerindeki korkuyu kalbimde hissettim.

Kaya: evet hanımlar ve beyler hepiniz benim elime düştünüz. Şimdi napalım sizinle.

Metin: çek şu silahı kadınlardan çocuklardan.

Kaya: tek göz sen konuşma.

Metin: ben sana tek gözü göstericem şimdi.

Medet: ne istiyorsun lan?

Kaya yanıma geldi yüzüne doknuyordu elini tutup çevirdim.

-Kırarım lan elini.

Kaya: şşşt sana kızmalar yakışmaz. Şimdi senaryo basit. Ya nehir benimle gelir ya da hepinizi kurşuna dizeriz.

Damla bana bakıp kaşlarını kaldırıyordur.

Kaya: eğer biri gelir bizi kurtarır ümidiniz varsa olmasın. Kimse gelemez. Ben burdan da elim boş dönmem. Şimdi karar senin nehir.

Metin: yenge sakın kabul etme.

Tüm top bendeydi onunla gitsem ne olur bilmiyorum ama 9 kişinin de hayatı bana bakıyordu. Bu da yetmezmiş gibi yamaçlara bir şey olmuştu. Arasın gözü de hala bendeydi.

Kaya: hadi nehir çok düşündün artık bir karar vakti.

- tamam gelicem ama bana bir dakika vereceksin.

Bunu söylemek zorundayım. Herkes bana bakıyordu sultan hanım bile.

Metin: yenge hayır ya.

Kaya: seni kapıda bekliyoruz. Bu centilmenliğimi de unutma.

Pis pis sırıtıp herkesin ellerini bağlayıp köpeklerini de alıp gitmişti.

Metin: yenge gitme gözünü seveyim.

- Metin 30 tane köpek getirmiş. Nasıl gitmiyim.

Medet: yenge biz burda dururken seni kurtaramadık ya adamlığımız batsın bizim.

Arasın yanına gittim öptüm kokladım.

- Gelicem tamam mı? Hiç korkma.

Aras: gitme.

- Korkma gelicem ve gelince de küçük kurbağama sıkı sıkı sarılıcam. Aya bak tamam mı ben de ona bakıcam hep ikimiz de orda olucaz.

Sultan: nehir yapma kızım.

- Kimse merak etmesin ben kendime dikkat edebilirim ama sizin hayatınız söz konusuyken ben gitmeliyim siz de yamaçları arayın.

Karaca: dikkat et.

-ederim.

Arasa son bir kez daha baktım ardından çıktım kapıdaki korumalar elleri bağlanmış agızları bantlıydı.

Kaya: amacım sana zarar vermek değil.

-Bırak o zaman beni.

Kaya: çok konuşma.

-it.

Çenemi tutmuştu bir dediği bir dediğini tutmuyordu. Normal değildi bu adam. Ruh hastası.

Kaya: çeneni kısacaksın.

Çenemi bıraktı.

- Bana bir daha dokunursan senin elini kırarım.

ARASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin