20. Bölüm

401 20 28
                                    

Yeni bölümümüz yayında yorumlarınızı bekliyorum 🖤

Yamaç nehiri aldığı gibi hastaneye getirmiş kapıda gelecek olan bir açıklamayı bekliyordur. Daha ne olduğunu bile anlamamıştır. Doktor sonunda çıkar. Yamaç tedirginlikle doktora yaklaşırken doktor da konuşmaya başlar.

Emel hanım: merak etmeyin bebek gayet iyi zamamnda müdahale edildi gerekli bilgiyi birazdan diğer sonuçlarla anlatıcam.

Yamaç: nehir iyi mi?

Emel hanım: iyi uyandı da.

Doktor emel hanımın gitmesiyle yamaç nehirin yanına girer. Nehir başını pencereye çevirmiş uzanıyordur. Yamaç Nehirin göz yaşlarını siler.

Yamaç: iyi o merak etme.

Nehir: çok korktum.

Yamaç: biliyorum. Geçti ama.

Yamaç nehirin elini fark eder.

Yamaç: noldu eline?

Nehir: parmağımı kırdım.

Yamaç: nasıl?

Nehir: şimdi konuşmayalım.

Yamaç: tamam tamam.

Yamaç nehirin elini tutar. Nehir de tutabildiğince sıkı sıkı elini tutar.

Doktor tüm sonuçların çıkmasıyla geri odaya gelir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doktor tüm sonuçların çıkmasıyla geri odaya gelir.

Nehir: var mı bir sıkıntı?

Emel: nehir açabilir misin bir karnını. Ultrasonla tekrar bakmam lazım.

Yamaç nehirin karnını açmasına yardım eder. Doktor inceler.

Emel: bir de kalp atışlarına bakalım.

Kalp atışının duyulmasıyla nehir ve yamaç birbirine bakar. İkisinin de gözleri dolu doludur. İkinci defa olsa da o duyguyu bir daha hissetmek ve ikisine de mutluluk vermiştir.

Emel: nehir bebekte şu an bir sıkıntı yok ama düşük riskin var çok dikkat etmelisin.

Nehir: bebekten kök hücre tedavisi yapılacak o bebeğin doğması lazım.

Emel: bilmiyordum bunu ama merak etme şu an iyi sadece bundan sonra daha dikkatli olmalısın.

Nehir: tamam. Çıkabilir miyim artık?

Emel: tabi ki.

Birlikte arabaya binerler.

Nehir: lütfen bana bugünle ilgili bir soru sorma olur mu?

Yamaç: tamam.

Nehir: Aras nasıl?

Yamaç: bizimkilerle iyi merak etme.

ARASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin